Spring naar bijdragen

zondag 27 juli 2008


Houtje

Aanbevolen berichten

Juffie, ''geen zin en niet gedronken'' staat er wel bij, moet je alleen wachten tot ruim na 23.00 uur, dan verschijnt-ie. Of anders de volgende dag invullen!
Geweldig hoor, een week! Dat had je niet kunnen denken!:present:

Corinne, blij dat het tij gekeerd is! Dapper dat je zo eerlijk bent! Was er een specialen aanleiding? Bij mij is die er nl. bijna nooit, soms komt 't in een fractie van een seconde opzetten...en ja, als ik dan een tijdje geen refusal heb geslikt is er ook geen 10 paarden die me dan tegenhouden, hoewel ik wéét dat ik er zóóóóóó'n spijt van krijg!:heart:

Houtje, wát een mooie tulband, hé! Je zou een taartenwinkelthe moeten beginnen! In Amsterdam heb je ''de taart van mijn tante'', moet je maar eens googlen, allemaal taarten die zelfgemaakt ogen!
En bij jou: ''Taarten van Hout""?:D

Zo, vanmorgen al een hele leuke vlooienmarkt gedaan, en daarna een terrasje met spa rood en een broodje van Dobben kroket! Mmmm...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 241
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Niet gezien Trees. Heb het meteen maar even ingevuld1
En inderdaad, had ik niet kunnen denken!
Dacht dat het gemakkelijk zou zijn tot volgende week zaterdag, maar nu onverwacht, komt die uitdaging eerder.

"Gewoon" de eerste maar laten staan!!!! Ben best zenuwachtig!!!!!!!!!!
Denk maar aan jullie allemaal, hoe jullie me toespreken (niet te hard hè!!!!!!!!!!!!!!!!!!).
Ga zo afsluiten en alles klaarmaken.

Weet dat ik het ZELF moet doen, maar duimen jullie voor me?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne,
Ik lees een heel klein beetje blijdschap over je nieuwe masjien, heerlijk. Die van mij is al een jaar kapot. Ik sta op de wip van een nieuwe kopen of een dure reparatie. Maar mijn hele kast ligt vol klusjes voor het vehikel. Je gaat goed!

Trees,
Ik was mijn hele plezier in koken kwijt, maar ik vond het altijd hartstikke leuk. Lekker met je handen werken, en gezellig opeten met andere mensen. Nu begint het weer terug te komen, fijn hè. Had je van de week mijn niçoise gezien? Die heb ik van de week al twee keer gegeten, heerlijk.

Slofje,
Logisch dat jij zo zeker en confident klinkt, al bijna drie jaar gestopt! Mag ik braaf achter je aan blijven lopen?

--- foutje ----

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Juffie, ik zal voor je duimen en ik zou het erg knap van je vinden als je sterk bent want het is zo veel makkelijker om te drinken.

@ Slofje,
Tja snel verkopen zou mooi zijn gezien de financieen, maar zie wel op tegen weer iets nieuws te moeten zoeken.
Het fijnst zou zijn ff een paar maandejes rust in mijn oude huis, maar dat heb ik zelf een beetje met de overdracht in de hand.
Maar laat er mo maar eerst en goed bod komen, dan is het rekensommetje snel gemaakt.

Grappig dat de meesten als favoriete teraasdrankje Icethea hebben.
Mr. Right en ik kunnen ook heel wat glazen wegwerken.
Maar wel verschillend per terras geserveerd. pas compleet met stampertje , citroen en rietje............Mjammie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,;)

Ja voor mij is het nog morgen, nog 2 nachtjes te gaan.
Moet eerlijk zeggen het gaat me een beetje opbreken, het weer
is natuurlijk prachtig, echter te warm om te slapen overdag.
Ik voel me altijd een beetje buiten de werld als ik nachtdienst heb.
Wat ik wel altijd heel speciaal vind is dat ik uit mijn werk, zo plm. 8.00
naar mijn pa ga.
Ik ga dan stilletjes naar binnen, hij slaapt dan nog, dan maak ik een lekker
ontbijtje, zo gezellig.
Het nadeel is dan weer dat ik pas om een uur of 11.00 naar huis ga, dus te weinig slaap.
Maar ach dat is niet zo héél erg, mijn pa is niet al te best qua gezondheid en dan denk ik
alles is toch maar weer mooi meegenomen.

Houtje,
ik weet zeker dat je er harsdstikke mooi uitziet en hoop dat het een beetje gezellig is met je pa.
:heart:

Charlie,
van harte met je 14 dagen.
:present:

Corinne,
Heel fijn je weer te lezen, ik zal je van de week een PB sturen, wordt een héél verhaal dus moet
even nadenken hoe het goed op te schrijven.
Voorlopig een virtuele knuffel.
:sun:

Anna & Soothe,
ik weet natuurlijk de reden niet, waarom alleen het weekend? Het is duidelijk dat jullie het zo fijn hebben met elkaar, waarom niet een dagje of een paar dagen extra per week?
Jullie hebben beiden je portie wel gehad in het leven, dus ik zou zeggen,
"Carpe Diem"
Het is fijn te lezen dat twee mensen elkaar hier gevonden hebben en het zo goed met hebben.
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ikke juist wakker van een siesta , doe ik iets anders als slapen ;)
pipke ik kan je niet volgen maar het heeft niet , fietsbanden staa een beetje plat
druppelke wie is sjips ??ook daar kan ik niet volgen maar zoals ik zei ben juist wakker .
deze morgen rommelmarkt hier vlakbij gedaan , het is maanden geleden dat ik nog eenshuis was op zondag , voelde raar aan , maar wel tussendoor enorm genoten van de schilpadden en mijn poezen en uiteraar van den rakker :heart:
morgen weer werken dag , normaal maar drie te gaan en dan ben ik weer weg naar tapovan heerlijk
ach ja ik liep vannacht op straat omdat mijn hondje moest pissen en .....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje,
€ 89,- bij Blokker. Gewone recht toe recht aan Singer naaimachine.
Voor mij genoeg. Iets dikker of zwaarder dan jeansbroeken doe ik niet, winterjassen zelf maken ook niet. En ook geen gedoe met displays, gezellig mechanische bediening.
Ben blij met de naaimachine, maar niet met mezelf.

Pippi,
Je doet je best en van mij krijg je gewoon een bosje :present: :present:

Ik ga op bed liggen tot etenstijd. Energie opdoen om vanavond een mail te maken voor mijn therapeute.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Druppeltje, ik heb zelden of nooit PB's! Ik vind het een verademing. Een enkele heeft mijn E- mail adres, dat vind ik voldoende. Het meeste kan gewoon op het Forum gemeld.
Een Pb moet niet openbaar gemaakt worden, mee eens! Als ik zou vinden onterecht met valse PB's te worden bestookt, maak ik ze wel openbaar! Eigenschuld, dikke bult!!

Ik weet , dat het tegen de spelregels is, maar gluiperige PB's evenzo!!

Groet.


Maar de moderator tippen, staat je ook vrij. Soothe, de"die hard"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Berichtje voor de gevallen vrouw:

Jouw reaktie doet me een beetje denken aan m'n eigen reaktie afgelopen donderdag:

Ik had een verwaarloosd katje gevonden in het bos, in een handdoek gewikkeld en de dierenambulance gebeld, die kwam, nam het beestje over en zei gedag. Dat was het, end of story. Daar stond ik dan met vieze handen, een vieze handdoek en geen bedankje. Ben ergens nog steeds teleurgesteld dat ik niet eens een telefoontje heb gekregen van de eigenaar (hij leek volgens de dierenambu erg op een katje dat al wekenlang vermist werd).

Maar al gauw moest ik ook wel om mezelf lachen: hihi, het moet niet gekker met mij worden, straks verlang ik nog slachtofferhulp :D En hee, de beloning heb ik toch al lang gehad in de vorm van dat ik een katje met een gelukkiger leven heb kunnen helpen. Zo is het toch ook bij jou: doe je het voor jezelf of voor de beloning van anderen?

En weet je, voor ons is het gewoon een beetje vaag soms allemaal bij jou (afgezien van de dagen hiervoor toen je echt duidelijk aangaf waar je mee bezig was). En als je zelf niet eens weet of het bij dat ene wijntje blijft, hoe moeten wij dat dan weten? Het is okay als jij ADB kan zijn door te stoppen of door het te houden op 1 of 2 wijntjes per dag, maar hoe moet ik je steunen als ik niet weet wat jouw doel is?

Volgens mij heb je jezelf nog het hardst gestraft door dat ene wijntje snel te komen melden en jezelf daarna gelijk in een 'gevallen' hokje te plaatsen, zonder je verklaringen/gevoelens erbij te schrijven. Hoe dan ook: ik vind je een van de leukste vrouwen die ik ooit heb zien vallen ;) En lieverd meer dan je best kan je niet doen :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo iedereen,

Ik heb het volgende smsje van An ontvangen:

Ha Corinne, het blijft toch telkens het besluit nemen om de eerste te laten staan en het blijft moeilijk.
Vandaag doe ik met je mee. Dikke gr alle ADBers x


Goed nieuws dus!

Nog iemand speciaal wat te melden aan haar, behalve pluimen, knuffels, groeten enz... ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

meld me ook maar weer even, kon niet slapen vandaag, woelen, p*ssen, draaien, lezen, vreselijk. Gelukkig nu tot woensdag vrij. De warmte is ook niet goed voor mensen met astma he..
Ben bijgelezen, maar raak een beetje de draad kwijt, snap niet alles, zal wel komen omdat ik slaperig ben!
In elk geval fijne avond allemaal en hou het droog.
Corinne, zeg An dat A.C.T nog volop zn best doet!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dit liedje spookt al de hele dag door mn hoofd, waarom weet ik ook niet:

De doodgewoonste dingen die brengen mij tot zingen
Ik zing van al 't mooie dat ik zie
Het dagelijkse leven is m'n allermooist gegeven
In harmonie op melodie
Soms zie ik 't vervagen, dat zijn de trieste dagen
Die brengen mij dan even van m'n stuk
Maar meestal zijn de dingen als de vogels die mooi zingen
Van eindeloos geluk

De hebzucht van de mensen moesten we meer verwensen
Je ziet met angst en beven het oppervlakkig leven
Van nooit tevreden mensen om je heen
Het ego is me alsmaar nummer 1
Maar rijkdom doet bedriegen, de mooiste droom vervliegen
geluk is simpel, dat geldt algemeen

De doodgewoonste dingen die brengen mij tot zingen
Ik zing van al 't mooie dat ik zie
Het dagelijkse leven is m'n allermooist gegeven
In harmonie op melodie
Soms zie ik 't vervagen, dat zijn de trieste dagen
Die brengen mij dan even van m'n stuk
Maar meestal zijn de dingen als de vogels die mooi zingen
Van eindeloos geluk

De wijsheid die we wensen, leeft onder alle mensen
In alle regionen vaak onder doodgewonen
De wijsheid die geluk voor ogen heeft
En iedereen voldoende kansen geeft
Om in dit korte leven elkaar geluk te geven
Gelukkig doen waarvoor de mensheid leeft

De doodgewoonste dingen die brengen mij tot zingen
Ik zing van al 't mooie dat ik zie
Het dagelijkse leven is m'n allermooist gegeven
In harmonie op melodie
Soms zie ik 't vervagen, dat zijn de trieste dagen
Die brengen mij dan even van m'n stuk
Maar meestal zijn de dingen als de vogels die mooi zingen
Van eindeloos geluk

Maar meestal zijn de dingen als de vogels die mooi zingen
Van eindeloos geluk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ik heb An gevoed met jullie peptalk.

We hebben ook weer bericht van onze dochter gehad. Ze heeft het naar zin. Druk met de kinderen, maar ze zijn lief en genieten van strand, zee en zon.
En wij mogen morgen weer aan het werk en zoon gaat een vakantiebaantje zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...