Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo lieve mensen,

Ik ben brandnieuw hier maar er is me verteld dat ik hier wat kan posten
Vandaag wederom gewerkt, vakantie is moelijk voor n klein aannemertje zeker in een periode waarin alle concurenten met vakantie zijn.
kunnen wij ff lekker snel wat bijverdienen haha.
Wederom n alcoholvrije dag, nu zes weken droog mbv Refusal en hulp van het Novadic en mn vrouw en kinderen.
het is niet gemakkelijk, mn vrouw wilde vavavond n terrasje pikken maar ik moest t afslaan, de zucht was te groot en n hele avond cola
vond ik ook niet echt aanlokkelijk. Maar goed, we zijn dr nog en niemand heeft gezegd dat t gemakkelijk zou zijn.

Welterusten allemaal e voor morgen, gezond weer op

gr

Sandman

• Antwoorden 295
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Mensen bedankt voor jullie lieve reacties, ik zal me hier best thuis voelen.
En Kirky...alvast gefeliciteerd.

Waar halen jullie trouwens die leuke smilies vandaan

gr

Sandman

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
Sandman

gr

Sandman

in je antwoordvenster zie je rechtsboven "selecteer emoticon" en onderaan bij "symbolen"kun je ze bekijken.

Geplaatst

kirky van harte :present:
mister sandman send my a dream , waarom komt dit liedje in mijn hoofd ??
van harte met je 6 weken en het komt dat je kan genieten van een terrasje zonder alcohol
en blacky ewel die denkt dat ze gaat slapen , morgen weer vroeg eruit , het is wel warm om te slapen maar is spanje was het soms erger , maar daar kon ik desnoods in het zwembad gaan liggen , al was het in het algemeen met een stuk in mijnen gilet :devil:

Geplaatst

heb net mijn tuintje foto's naar Charlie gemaild, mij is het nog niet gelukt het hier te posten, misschien een leuke plek voor een meeting met de ons "de zuiderburen"
greetz

Geplaatst

@ Allen,
Ben bijna totall los
Word niet goed van de dozen en het regelen etc.
Veel gedaan vandaag en ben blij als het vrijdag verhuisdag is.

Leuk de foto's van jullie terasjes en dat het goed gaat.

Ben erg moe maar blijf nog ff plakken

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
charlie

quote:

Originally posted by:
Sandman

gr

Sandman

in je antwoordvenster zie je rechtsboven "selecteer emoticon" en onderaan bij "symbolen"kun je ze bekijken.

Gevonden...thanks
:D
Geplaatst

Diesel heeft een nieuw topic aangemaakt. Schrijft dat ze journaliste is van een Nederlands dagblad. Lijkt me wel, dat je dan beter je Nederlandse taal moet beheersen. Lees bij ditjes en datjes.:D

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
pippi

Wannes mag ik nog 1 ding van je weten? Zie je er een beetje redelijk uit?

Ben je vrijgezel?

En ben je veel van huis?

Je mag me dan pb en..
:D

1 Possitief :)
2 Neggatief :(
3 Negatief :)

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
hanneke1

BELANGRIJK:

mag ik even vragen of jullie al het bericht van Mari / dieseltje hebben gelzen op het nieuwe dagraadje hebben gelezen?!! ik schrik er een beetje van...

hanneke

niet op reageren lijkt me het beste!

Geplaatst

Hoi, heb bericht van Dieseltje ook gelezen. Hoewel ik hier nieuw ben, krijg ik bij het bericht het idee dat er teveel gedronken is. De manier van dreigen dat namen bekend zijn (met wat voor doel, het gaat toch om een onderzoek naar de site?). Het taalgebruik dat hier en daar hapert. En bovendien wat heeft het voor zin om iets dergelijk dreigens hier te plaatsen. Denk niet dat de bazen van het groot Nederlands dagblad daar erg happy van worden. Misschien zit ik niet helemaal goed, maar ik zou het niet te serieus nemen, dit verhaal. Denk echter wel dat Dieseltje een probleem heeft en goede hulp moet zoeken.

Geplaatst

hoi kirky,

ik zou het jammer vinden als het forum in een negatief daglicht kwam te staan. ik denk dat er veel mensen er wel wat aan hebben. ik ben ook vrij nieuw hier en ik verwacht ook niet dat ik onthaald word als sinterklaas als niemand mij kent. ik vind het gewoon een beetje raar. bovendien zijn persoonsgegevens bekend.... ja, ik weet niet, ik heb er geen goed gevoel bij. misschien maak ik me te druk. ik volg het advies van Charlie maar op.

groetjes,

hanneke

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...