Sammy Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Blacky, wat een prachtige foto van je viervoeters.Anna, tja ik kan me voorstellen dat je op maandag bekaf bent.Heel het weekend metje lover door Amsterdam fietsen. Ga der maar aanstaan. Ik vind dat je een mooie hond hebt. En slaap lekker hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Trust Drup!!Ja Corinne, gaat idd hard. Té hard, soms.Woensdag gaan we lekker een paar uurtjes naar de camping waar mn 2 kleintjes op vakantie zijn, ik heb ze al 4 dagen niet gezien..............snik snotter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 He, bah! gaat het regenen hier, net nou ik de hond moet uitlaten.. ik wacht nog maar even! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Pippi, hoe is het met de kinderen weer thuis?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 @Tapas, als het er net zo uithoost als hier eerder op de avond dan is het zo voorbij.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Gefeliciteerd alvast Kirky! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Kirky, jonge blom! Goed dat je nu dan iets aan je alcoholprobleem doet . Kun je er nog minstens 45 jaar wat aan hebben. Lukt mij niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandman Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Hallo lieve mensen,Ik ben brandnieuw hier maar er is me verteld dat ik hier wat kan postenVandaag wederom gewerkt, vakantie is moelijk voor n klein aannemertje zeker in een periode waarin alle concurenten met vakantie zijn.kunnen wij ff lekker snel wat bijverdienen haha.Wederom n alcoholvrije dag, nu zes weken droog mbv Refusal en hulp van het Novadic en mn vrouw en kinderen.het is niet gemakkelijk, mn vrouw wilde vavavond n terrasje pikken maar ik moest t afslaan, de zucht was te groot en n hele avond colavond ik ook niet echt aanlokkelijk. Maar goed, we zijn dr nog en niemand heeft gezegd dat t gemakkelijk zou zijn.Welterusten allemaal e voor morgen, gezond weer op grSandman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Welkom Sandman, goed van je dat je al 6 weken droog staat!!Succes!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Oeps Spud wel bij de les blijven... verkeerde draadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 is het weer 'aan" Pip? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edflobe Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Hallo Sandman,welkom hier. Net als ik vandaag dus een nieuweling. Sterkte met de strijd.Kirky, het leven begint bij 40! Alvast proficiat!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Hé Sandman,Goed van je hoor! Ik hoop dat je t.z.t. ook heerlijk met je vrouw kan genieten van een cola op een terras want geloof mij, ik dacht ook niet dat ik het kon maar uiteindelijk is dat nog meer genieten dan met drank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 spud, hier staan ook leuke: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandman Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Mensen bedankt voor jullie lieve reacties, ik zal me hier best thuis voelen.En Kirky...alvast gefeliciteerd.Waar halen jullie trouwens die leuke smilies vandaangrSandman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 quote: Originally posted by: SandmanMensen bedankt voor jullie lieve reacties, ik zal me hier best thuis voelen. En Kirky...alvast gefeliciteerd. Waar halen jullie trouwens die leuke smilies vandaan gr Sandman in je antwoordvenster zie je rechtsboven "selecteer emoticon" en onderaan bij "symbolen"kun je ze bekijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 kirky van harte mister sandman send my a dream , waarom komt dit liedje in mijn hoofd ??van harte met je 6 weken en het komt dat je kan genieten van een terrasje zonder alcohol en blacky ewel die denkt dat ze gaat slapen , morgen weer vroeg eruit , het is wel warm om te slapen maar is spanje was het soms erger , maar daar kon ik desnoods in het zwembad gaan liggen , al was het in het algemeen met een stuk in mijnen gilet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 heb net mijn tuintje foto's naar Charlie gemaild, mij is het nog niet gelukt het hier te posten, misschien een leuke plek voor een meeting met de ons "de zuiderburen"greetz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 @ Allen,Ben bijna totall losWord niet goed van de dozen en het regelen etc.Veel gedaan vandaag en ben blij als het vrijdag verhuisdag is.Leuk de foto's van jullie terasjes en dat het goed gaat.Ben erg moe maar blijf nog ff plakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandman Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 quote: Originally posted by: charliequote: Originally posted by: SandmanMensen bedankt voor jullie lieve reacties, ik zal me hier best thuis voelen. En Kirky...alvast gefeliciteerd. Waar halen jullie trouwens die leuke smilies vandaan gr Sandman in je antwoordvenster zie je rechtsboven "selecteer emoticon" en onderaan bij "symbolen"kun je ze bekijken. Gevonden...thanks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Op verzoek van Wannes, foto 's van zijn tuintje..tuin 1tuin 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 quote: Originally posted by: charlieOp verzoek van Wannes, foto 's van zijn tuintje.. tuin 1tuin 2Thnx , Charlie, ik zal nog ff moeten doornemen hoe je dit post,greetz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Diesel heeft een nieuw topic aangemaakt. Schrijft dat ze journaliste is van een Nederlands dagblad. Lijkt me wel, dat je dan beter je Nederlandse taal moet beheersen. Lees bij ditjes en datjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hanneke1 Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 BELANGRIJK: mag ik even vragen of jullie al het bericht van Mari / dieseltje hebben gelzen op het nieuwe dagraadje hebben gelezen?!! ik schrik er een beetje van...hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden