Wannes Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Soothe, Tapas, iedereen trouwens,thnx voor de steun, zal wel de dag droog komen, maar zonder jww, voel ik me zo moe,greetz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 perrito español como banjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Hoi hoi beste forumgenoten, de afvallige komt toch ook maar weer effe kijken Jaja, ben 3 dagen hier absent geweest...druk met vakantietje vieren, zonnen, tuinzitten en zwemmen. Goh, wat kun je daar moe van worden Alles goed hier moet er alleen aan wennen dat ik vaak van huis ben...tsja, een herstellende alcie kan nogal hechten aan zijn vertrouwde omgeving. Moest echt omschakelen om bij M. te kunnen blijven maar dat is vrij aardig gelukt. Maf hoor, terwijl je zo vertrouwd met elkaar bent..Corinne is weer van de partij las ik in de gauwigheid, gelukkig!Net comp even uit moeten zetten vanwege een flinke onweersbui dus ga eerst eens wat bijlezen nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Hé Blacky, lijkt wel familie ! Je hebt gelijk! Perro como Banjo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 charli merci voor de bucket , allez bedoel het plaatsen van fotos , al gaat mijn grootste dank naar spud want die heeft mij geleerd hoe ze juist te plaatsen met een tekst , maar voor beide een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Houtje,In eachs live falls some rain, but to much is falling in mine.Zit op dit moment de opname van een 4-mains-uitvoering met mijn pianodocent van april 2006 te luisteren. Vooral dat rondo is een fantastisch mooi stukje snelheid, behendigheid en dynamiek.Maar een pianist als Serg van Gennip zal ik nooit kunnen evenaren.Autokosten . Dan toch liever een naaimachine die gaat roken.Ik probeer vrolijk te doen, maar ik voel me idd zwaar in de min.Water,Als je van hieruit had moeten vertrekken vanmorgen, had je de motor in de stalling laten staan.Ziza,Mag dat wel: privédingen doen op het werk?Blacky,Jij bent niet raar, maar juist heel bijzonder. En ik ben blij je te kennen. En jij mag mij altijd bellen!Thuis zeiden ze wel eens: as ge geen goesting hebt, dan maok te moar goesting.Pippi,Is inmiddels de dufheid uit je koppie?Carolien,Goed nieuws over je dochter, alleen jammer dat ze nu niet verder kunnen helpen.Ws. ben ik nu aan het vechten tegen dezelfde depressie die me geniepig richting drank heeft geduwd om het leven aan te kunnen. Mispoes dus. Die rotdepressie zit zo vast als wat. Erger dan onkruid of muizennesten.Wat een mooie staande klok. Jammer dat wij er geen hebben. Kan ook niet: geen plek.Tapas,'s Avonds Grote Jan en 's morgens Kleine Jan. Tja, tja, gebeurt mij ook.Hanneke,Heel knap gedaan van je. En nu, ja, weer aan het werk.Nog steeds vul ik elke dag een kruisje in mijn alcoholschrift in. (Behalve dan vrijdag, maar dat is 't ergste niet geweest).Slofje,Ben ooit een dag in Berlijn geweest samen met man en Oost-Duitse vrienden. Het was toen geen aangenaam gevoel dat we hadden toen we bij CheckPoint Charlie stonden.Wij zouden zo de grens overgekund hebben, maar zij niet. We hebben dan ook alleen maar het Oost-Duitse Berlijn gezien. 't Was toen snikheet en een brandende zon stond meedogenloos te schijnen.Soothe,Ach man, ik ben zelfs kwaad geweest op je toen in je beginperiode! En dan moet je je nu lezen: een heer op stand.Stien,Lieverd, ik zeg het nog een keer: sorry dat ik je liet schrikken. Maar weet 1 ding: jij bent absoluut niet verantwoordelijk voor mijn daden. Volgende keer op me vloeken i.p.v. je schuldig te voelen. Is dat die vrouw die je ooit met haar tas vol met flessen in de bus hielp en dan ook nog snauwde naar je?Charlie,Gefeliciteerd! :camera::clock::light:Wat een mooie foto van je achtertuin. Net een schilderij.Trees,Gefeliciteerd! :camera::clock::light:Kaia,Lianne,Refusal is veel minder belastend voor je lichaam dan alcohol. Het helpt je juist te herstellen van al die alcohol die je in je lijf hebt gepompt onder het mom van ah wat lekker.Je kunt beter aan jezelf bekennen dat je niet wilt stoppen met drinken, omdat je machteloos staat t.o.v. de drank. Hier spreek ik puur uit eigen ondervinding.Anjo,Ik laat het ook wel eens afweten wat betreft reageren op berichten, vooral de laatste maanden.Maar ik ben zo blij voor je dat je nu hulp hebt voor het huishouden.Juffie,Voor jou een grote Spud,Ik kan niet wennen aan die avatar, maar ik zal er mee leren leven. Het lijkt wel een burka!Marion,Wat een mooi en groot terras. Kan me voorstellen dat je met dit weer geniet.Druppeltje,Lief hondje!Denk jij dat je pc gaat doen wat je wilt als je hem in de tuin gooit? 'k Zou het niet doen.Zet gewoon eens een keer die toetsen op de juiste plaats. Albertina,Klaar met de nachtdiensten?Sammy,Natuurlijk vergeet je me. Ik val ook niet op, zo klein als ik ben. Een voor jou, omdat je me toch nog kon vinden. Marieke,Jij speelt tegenwoordig heel dikwijls op dat zware instrument van je. 't Zou best kunnen dat je daarom een zere rug hebt. Misschien eens langs een fysio voor muzikanten gaan? Die heb je wel, er is er zelfs een verbonden aan het conservatorium.Kirky,Het was lekker, hoor. Een salade van ijsbergsla, uitje, paprika, veel tomaten, wortel, daarbij gebakken aardappeltjes en kipfiletburger.Juffie,Vorig jaar heb ik 5 weken voor een school in de buurt gewerkt als invalkracht. Bij het afscheid kreeg ik een boek en een fles wijn. Ik stond toen net 3 maanden droog. Oh, oh, oh, wat een gedachten spookten toch door mijn hoofd. De fles onderweg weggooien - nee, dat is zonde. De fles straks verstoppen voor later - nee, zeker niet doen. Ik heb de fles bij thuiskomst gelijk aan mijn man gegeven met de opdracht die te doen verdwijnen. Marjan/Edflobe,Hoe kom je toch op Edflobe?Wannes,Misschien is de Houtense keukenwekkermethode iets wat jou kan helpen. Staat of bij tips en adviezen of bij de thema's. Is geschreven door Houtje.En zonder ben je veel toffer!Har,Geniet gewoon van je vakantie. Je bent absoluut niet verplicht je hier elke dag te komen melden! 't Zouden wel erg lange draadjes worden met zo'n 650 geregistreerde gebruikers.Ja, ik ben er weer.Ik maak nu eerst het smsje naar An. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Haha...tis weer een geïllustreerd draadje vandaag. Caro's flatje is één groot schilderij aan het worden en de huisdieren en terrassen passeren ook de revue...volgens mij hebben ze bij Tactus de moed opgegeven om ons te manen dat we geen foto's mogen plaatsen, ahum...op 1 uitzondering na dan :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 ah, wat lief, Blacky!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Bekijk het maar! Laat me met rust. http://img148.imageshack.us/im...9/p1010128largewt9.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Maar zn oortjes zijn gespitst, Soothe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Charlie, er ontgaat hem weinig. Net het baasje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Kijk Corinne dat is nou het voordeel van jouw post soms. Je geeft een uitstekende samenvatting van wat gebeurd is door haast op iedereen te reageren...maakt het voor mij wat makkelijker om een overzicht te krijgen Nee hoor, ik voel me natuurlijk niet verplicht om hier elke dag te posten maar het is gewoon wennen dat ik niet dagelijks even kan kijken hoe het met jullie gaat en ik ben nu ook minder bezig met alcohol hierdoor....is toch een verandering. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Honden slapen niet als mensen, steeds van de omgeving bewust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Mijn hondje verhaart!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Ben je verliefd Har? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Wordt die ook geplukt Charlie? Toch een chevalier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 quote: Originally posted by: SootheBen je verliefd Har? Houden van schijnt daar een voortzetting van te zijn en dat ben ik volop aan het praktizeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Mooi Har! Draag haar op handen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Nee, ik heb een furminator gekocht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Och Blacky wat een vreselijk lieve foto.Hahaha Soothe je liet me schrikken.Ja is een mooie foto van Banjo alleen lijkt ze daar veel groter op want ze heeft maar een schofthoogte van 16 cm.Welkom Marjan en sterkte in de strijd.Wannes fijn dat je weer opgestaan bent.Hebben jullie het ook zo warm? Lijkt wel of zodadelijk de hemel open barst maar dat zal pas gebeuren als ik met doggy uit moet zoals altijd Charlie heb je niet gewoon een gebruiksaanwijzing voor dummy's? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Tsjee Charlie...tis maar goed dat je er de koffiepot op hebt staan, dacht eerst dat het een berg haren was ..... van een Sint Bernhardt of zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Ach ja, de Ferminator...moet je niet een te klein hondje hebben want die wordt mét huid en haar verslonden! Dan is het toch een terminator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Doe ik Soothe maar dan wel in het water Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Is dat waar dat we hier geen foto's mogen plaatsen? Wist ik niet maar nu begrijp ik wel waarom het me niet lukt. Druppeltje heeft bij voorbaat al een fotoban Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 quote: Originally posted by: HarTsjee Charlie...tis maar goed dat je er de koffiepot op hebt staan, dacht eerst dat het een berg haren was ..... van een Sint Bernhardt of zo! nee, de koffiepot staat erachter.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden