Spring naar bijdragen

maandag 28 juli 2008

Houtje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 309
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Moest net even verse gember halen om het nassivlees samen met de knoflook te marineren.
Nu wil het geval dat de slijter ernaast zit.moest mezelf ernstig vermannen om geen fles sterke drank te kopen.
Vanavond komt oudste zoon eten. Vriendin woont tijdelijk in huis van haar ouders. Hiervoor ook al 2 weken. Ik verwacht dus geen goed bericht. Ze wonen 9 jaar samen en hebben ook een samenlevingscontract. Niet dat dat belangrijk is. Ze zijn nog wel hele goede maatjes ,maar de liefde is tanende. Willen geen kwaad woord over elkaar horen en dat is wel fijn.
Wij zijn ondertussen erg gehecht aan zijn vriendin en vinden het dus alles behalve leuk.
Maar ja thats life.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop het Kiky, Ook voor henzelf.Hebben net 9 maanden wereldreis gemaakt en samen 2 jaar in Ierland gewoond. Nu alles dan eindelijk huisje boompje beestje zou worden ,zien ze het even niet meer.
Moet er af en toe ook wel om lachen. Hadden ze afgelopen zaterdag een date om uit eten te gaan en een filmpje te pakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik zover dat ik tijd denk te hebben voor het forum, zie ik dat het 17.05 is.
Dat betekent: aan de slag in de keuken.
Geen zin in, maar ik wil straks toch eten.
En geen zin in? Heb nergens zin in.
Dus dan moet ik volgens Tapas wijsheid proberen net wat meer te doen dan ik eigenlijk zou willen.
Zal ik maar doen, wil straks wel een avondmaal en mijn man vast ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He, het eten is voorbereid.
Straks alleen aardappeltjes en vlees bakken .
Als groente heb ik maar een rauwkostsalade gemaakt.
Vind ik lekker, mijn man wat minder, maar die moet eten wat de pot schaft als ik kook.
Ik eet wat de pot schaft als hij kookt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,
Heb al jullie reacties gelezen. Ik wilde niemand persoonlijk aanvallen!!!
Was wat ik op dat moment voelde.

Ben nogal gevoelig voor de toon waarop iets gezegd wordt en hoewel hier geschreven wordt, meende ik toch een bepaalde ondertoon te lezen. Niet naar mij toe, maar naar Mari. En dan ook niet iedereen, hoor.
En een ieder denkt daar het zijne/hare van. Dat mág natuurlijk ook.

Ik heb haar een PB gestuurd en hetzelfde nog eens verteld, maar op een manier die beter bij mij past.
Genoeg erover!

Gisteren had ik geen moeite met het komen van a.s. schoonouders, want ik ken ze al langer. Zijn heel aardige mensen.
Waar ik zenuwachtig voor was, was de angst of ik de wijn kon laten staan. Het zijn nl. echte wijndrinkers en ze hadden ook nog een fles voor me meegenomen.

Blijkbaar heb ik dat niet duidelijk gemaakt, ietwat cryptisch omschreven!

Op dit moment ben ik blij dat dochter en vriend hier weer even wonen.
Heb meteen weer zin om te koken etc. en het is 's avonds een stuk gezelliger, ook al weet ik dat het maar voorlopig is.

Ik ga er in ieder geval weer voor om ook deze week droog te houden!

Zoooooooooooooo en nú even bewegen!!!!!!!!!! Voor fitness is het me te warm, dus dan maar even fietsen door het bos.

Smakelijk eten allemaal en fijne avond nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

voor iedereen die nog gaat beginnen: smakelijk eten. Zal zelfs straks ook even wat naar binnen werken, al is dat met dit warme weer nooit veel.
Vandaag voor het eerst op dit forum en al aardig wat her en der gelezen. Geloof dat ik ook al begrijp hoe het een beetje werkt hier.
Dit is de eerste dag van wat ik hoop een lange reeks alcoholvrije dagen. Al moet ik zeggen dat dat nu al niet direct meevalt. Net thuis van werk was een lekker roseetje op het terras wel lekker geweest. Maar van eentje worden dat er bij mij meestal twee, drie en een uurtje of wat is de flesbodem dan in zicht. Ach, jullie zitten hier ook niet voor niets, dus dat zal best herkenbaar zijn. En de kreet 'alcohol maakt meer kapot dan je lief is' is ook ooit niet voor niets bedacht. Jezelf en anderen, maar dat kan niet het doel van het leven zijn. Vandaar dat ik hier ook terecht gekomen ben. Dus vanmiddag geen roseetje, maar een flink glas Chrystal Clear. Minstens zo lekker, maar met niet zo'n verwoestend effect.
Ga nu maar even wat eten maken, even verstandig zijn.
groetjes
edflobe:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Juffie,

leuk van je te horen. Denk dat ik hier vanavond wel regelmatig aanwezig ben, hoewel ik straks ook nog een stukje wil wandelen en wat dingetjes opruimen, misschien nog een boek lezen.
Lees dat je ook nog maar enkele weken hier bent. Hoe gaat het nu na een paar weken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Mieke,

misschien klink ik relaxed en daadkrachtig, maar dat eerste ben ik nog niet zo heel erg, hoor. Helaas.
Voor mijzelf voel ik me wel een stuk minder paniekerig en down als vorig jaar zomer, toen ook nare dingen speelden. Het is alleen op dit moment nog dat ik te vaak nog te veel drink. Niet eens elke dag, maar juist op die momenten dat ik helemaal alleen ben en me wat down voel. Praat mezelf dan zielig zijn aan en hup, dan heb ik toch wel een drankje verdiend? Nee dus, dat wil ik niet meer, wat een flauwekul. Alcolhol moet geen beloning of troost zijn.
Zo, ondertussen heb ik het eten op, ga de afwas doen en zal even een stukje wandelen (half uurtje of zo).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...