Spring naar bijdragen

maandag 28 juli 2008

Houtje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 309
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Soothe & Kaia ,
Verlaat, maar toch heel erg gefeliciteerd met jullie 8 maanden.

Q,
Ook verlaat. Gefeliciteerd met 11 maanden.

Flipsen ,
Als het nog steeds goed gaat met je (laat eens wat van je horen!), dan zit jij op 9 maanden: proficiat!

Houtje,
2 jaar en 9 maanden. Wat doe je dat toch goed! Ik hoop echt dat je een keer van dat 5-uur-moment afkomt.

:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P

Slecht geslapen vannacht en dan werd ik ook nog eens wakker gedonderd en geflitst.
Vanochtend braaf gaan werken. Een week afwezigheid zorgt voor een stapel werk. Dus heb ik flink aangepoot.
Ik ben nog steeds hondsmoe, dus hou ik me verder rustig vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahah Soothe mijn knopjes lijken allemaal in de war te zijn. Dank voor de mooie foto, wat een schatje. Ook weer opgeslagen, ja dat lukt wel maar verzenden........Doet me denken aan toen ik nog echt veel dronk inslaan kon wel maar het weggeven. Puh wat een nadenker op maandag. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje, chapeau! En je hebt gelijk je bent inderdaad veel rustiger geworden.

Ik werd zelf wakker gebeld door de gezinshulp en zij was wakker! Ik nog niet maar we zijn gelijk aan de slag gegaan. In deze bende is het nog geen deuk in een pakje boter maar er is een begin en de strijk ligt nu op mij te wachten:wacko: Houtje!!!!! Het principe werkt natuurlijk wel want je wilt haar niet teleurstellen door het niet af te maken.
Ze heeft waanzinnig veel uren gekregen wat harstikke fijn is want in principe is dochter2 er voor een week niet dus blijft de bende beperkt en misschien krijg ik dan de ruimte om zoonlief's kamer even te behangen enzo. Maar we zitten nu wel kniediep in de hulpverlening, morgen komt de verpleging voor X en voor woensdag moeten mijn papieren netjes in een map zitten. Gelukkig ben ik al een heel eind.

Eerst had ik zoiets van dit rooi ik wel in mijn eentje maar ik ben blij dat er nu toch hulptroepen zijn.
Het is natuurlijk ook zo dat mij vorige jaar verteld werd het echt heel rustig aan te doen en tja rustig is het jaar natuurlijk niet geweest. Maar als dit huis enigszins bewoonbaar wordt dan is dat voor mij al een kopzorg minder.
Verder is er nu een AA groep in mijn woonplaats dus ik denk dat ik daar maar naar toe ga, ik lees nu wel heel veel en neem het ook nog best wel op maar het gaat met horten en stoten.
Volgende week gaat dochter1 al trouwen dus ik heb daar nog wat laatste spankrachten voor te doen.
Terwijl dit opschrijf kom ik tot de ontdekking dat we een controle hebben gemist vandaag. Chips!
Gelukkig hadden ze nog plaats voor deze week want als X wilt vliegen en gewoon voor het geval dat hij daar onwel wordt moet er een lading papierwerk mee.
Eigenlijk heb ik het gewoon druk en omdat ik nog zo futloos ben denk ik dat ik zo meteen maar even de keuken in duik. X heeft last met slikken en lust ook niet alles meer. Eigenlijk wilt hij alleen maar eten wat zijn moeder vroeger voor hem maakte als er maar backed beans bij zitten en het gemakkelijk slikt.
En hij zou elke dag wel roerei willen eten maar dat maak ik altijd met veel boter en soms zelf room met als enig gezonde toevoeging wat sprietjes bieslook. Lijkt mij niet echt gezond om elke dag te eten maar mijn vriendin zei gisteren ook als hij dat nu lekker vindt dan maak je toch? En trouwens ze raden wel aan om zoveel mogelijk slagroom te eten om op gewicht te blijven. Soms weet ik ook niet meer wat het beste is.
Wat natuurlijk niet helpt is dat het hier klam en broerig is en vooral erg nat. Ach, ik zet mijn koptelefoons op en ga aan de slag in de keuken dan is dat in ieder geval gebeurd en dan kan de rest later nog misschien is het dan wel wat aangenamer ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allen,

allereerst alle jubilarissen, proficiat.
Inmiddels weten jullie ik ben niet van de slingers, maar daarom niet minder gemeend.

Ik lees over wel of niet gehoord/gelezen worden hier op het forum, zelf ervaar ik dat niet zo.
Natuurlijk plaats ik wel eens een berichtje waar niet op gereageerd wordt, andersom reageer
ik ook niet overal op.
Eerlijkheids halve moet ik Spud wel gelijk geven dat ik niet meer dagelijks kijk bij "wie is wie".
Niet goed van mezelf want toen ik hier kwam heb ik erg veel reacties gekregen, was dat niet zo geweest
had ik hier misschien ook niet meer geschreven, of me verdrietig gevoeld omdat niemand naar me wil luisteren.
Maar ja aan hadden heb je niet zoveel, ik ga proberen de nieuwe mensen wat meer te verwelkomen.
Helaas heb ik niet elke dag de tijd om alles helemaal te lezen, ik doe mijn best.

Vanmorgen was ik uit de nachtdienst bij mijn pa ontbijten.
Hij moest om half tien bij de fysio zijn dus ik lag keurig om tien uur in bed.
Ik lag amper, telefoon, pa van de fiets gevallen, onderarm flink beschadigd dus moest gehecht.
Maar nu is alles weer ok, dapper mannetje toch, die pa van mij.

Al met al heb ik nog géén oog dicht gedaan.
Maar zo vreselijk blij dat ik er kan zijn, niet drink en in alle situaties mijn mannetje kan staan.
Niet altijd makkelijk hoor! Pfff ik dacht een uurtje geleden nog, van nou nu is het allemaal wel mooi geweest, ik wil slapen.
Maar ook dat moment was zo van korte duur, kortom ik voel me een gelukkig mens.

Over het wel of niet sociaal drinken, dus het bij een paar kunnen laten, heb ik, om voor mezelf te spreken, de overtuiging dat dit voor mij niet opgaat.
Tjonge, als ik alleen al denk aan anderhalf jaar geleden,(10 jaar niet gedronken, maar dat weten jullie al) toen ik het wel weer eens wou proberen,
met de volle overtuiging dat ik het wel zou kunnen laten bij één of twee.
Nou niet dus.

Sneeuwwitje is daar toch ook het levende bewijs van, 16 jaar niets, even één keer ééntje nemen, binnen de kortste keren ben je weer terug bij af.
Mensen ik zeg niet dat het mij elke dag makkelijk af gaat, de strijd gaat elke dag door.
Maar als ik toch weer gewonnen heb van de "SATAN" geef ik mezelf weer een schouderklopje.

Het blijft niet bij de drank laten staan, ik moet er aan werken, werken aan mijn valkuilen en onder ogen zien wat ik altijd moeilijk vond, of helemaal niet wilde zien.
Soms is het pijnlijk, verdrietig, maar ik ben wel in de overtuiging dat ik en alleen ik mijn leven draagzaam en aangenaam kan maken.

Vanmorgen bedacht ik mezelf, niemand is veranrwoordelijk voor mijn geluk, alleen ikzelf.
Ja en dat blijft werken en zoals Ziza altijd mooi zegt, aktie........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje gefeliciteerd met 33 maanden Charlie KLasse, Juffie ook, en verder iedereen die wat te vieren.
heeft. Anjo sterkte in deze drukke tijd. Stien geen grermlingedachtes meer hoop ik.
Soothe is de hond weer lekker spic en span?? Marion, Je bent een kei. In zo,n moeilijke tijd flik je het toch maar mooi. Drup, beetje goede zin?

Safi, als je dit leest. Heb jij nog contact met RJB? zoja hoe is het met hem??

Geer, laat je ons eens weten hoe het met je detoxprogramma gaat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank Charlie ik volg je hele gebruiksaanwijzing maar stagneer bij kopieeren de ctrl c doet dan niets meer en idem met de v en waar ik het moet posten begrijp ik ook niet van maar zover ben ik nog niet gekomen denk ik. Lief van je dat je dit wil doen maar zo leer ik het nooit stomme drup. En dan kan ik die hele pc weer in de tuin gooien, woest kan ik daarom worden. Het zijn schatjes zolang als het goed gaat maar wat kun je ze haten en vooral als de knopjes verkeerd afgeleverd zijn hahahah. Zal de foto zenden want dat heeft Soothe nu toch echt wel verdiend, geef me over zucht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kaia, this die rare hier ;)
houtje van harte met je 33 maanden :present:
aan iedereen van harte of het nu een dag , een maand of een jaar is , het feit dat wij samen iets aan onze verslaving doen telt al .
stien ik begrijp je maar het rare is dat bij mij die tijd voorbij is , ik bedoel gremlins krijgen door zaken welke ik hier lees , maar wees maar zeker dat ik ze in een nog niet zover verleden ook gehad heb .
ik kan mensen helpen door te getuigen , maar ik kan mensen die echt willen drinken niet helpen want het kan mij op het verkeerde spoor zetten , = van frustratie terug zelf gaan drinken , yes yes de escuses zijn gemaakt om ze te gebruiken als je naam blacky is .
carolien he is heel juist wat je schrijft , de reden ivm mijn drinker bij de wortel aanpakken en dan kan ik een ander mens worden , teveel ziet men dat ze die eerste laten staan maar daar stopt het ook bij , het zijn droge drinkers geworden nou ja ze drinken niet , en luitjes bij momenten ben ik ook nog een droge drinkster;)
spud hello how do you do ??;)
ook ik kan niet altijd reageren op nieuwelingen , mijn werk , dit huis en 100 andere zaken en soms is er al een halve dag voorbij voor ik kan reageren en dat vindt ik stupido , maar soms zal ik het wel doen .
nu ook ik zou alle berichten moeten af printen om te reageren en met de snelheid dat ik typ ben ik morgen nog bezig ;)
en dan als laatse ik heb hard gewerkt het zweet liep mijn lijf af , want het was binnen te doen door de regen , gordijnen genaaid , ja ja ikke , gekuist gezogen ramen gelapt en noem maar op , samen gegeten dus de plicht is weer gedaan ...... nu hier thuis nog maar heb geen goesting :devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...