Gast Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Hihi, thanks Charlie die van dat bier met vrouwelijke hormonen vind ik wel grappig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brudie Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 FF met mij Sandman is niet beveiligd, wie kan dat verhelpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Pip, dat zijn meteen 3 dingen die je vraagt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 nou, Wannes, daar kunnen onze tentjes wel op staan bij een volgende meeting. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 sandman je gegevens staan open en bloot op datte , moet je niet aan mij vragen hoe het op te lossen want weet dat niet zo log weer uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 quote: Originally posted by: pippiWannes mag ik nog 1 ding van je weten? Zie je er een beetje redelijk uit? Ben je vrijgezel? En ben je veel van huis? Je mag me dan pb en.. 1 Possitief 2 Neggatief 3 Negatief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 quote: Originally posted by: BrudieFF met mij Sandman is niet beveiligd, wie kan dat verhelpen. is al bericht naar de moderator gestuurd door hem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Hanneke, alllemaal dikke praat van Diesel. Zielig en niet verontrustend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 quote: Originally posted by: hanneke1BELANGRIJK: mag ik even vragen of jullie al het bericht van Mari / dieseltje hebben gelzen op het nieuwe dagraadje hebben gelezen?!! ik schrik er een beetje van... hanneke niet op reageren lijkt me het beste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edflobe Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Hoi, heb bericht van Dieseltje ook gelezen. Hoewel ik hier nieuw ben, krijg ik bij het bericht het idee dat er teveel gedronken is. De manier van dreigen dat namen bekend zijn (met wat voor doel, het gaat toch om een onderzoek naar de site?). Het taalgebruik dat hier en daar hapert. En bovendien wat heeft het voor zin om iets dergelijk dreigens hier te plaatsen. Denk niet dat de bazen van het groot Nederlands dagblad daar erg happy van worden. Misschien zit ik niet helemaal goed, maar ik zou het niet te serieus nemen, dit verhaal. Denk echter wel dat Dieseltje een probleem heeft en goede hulp moet zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandman Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Heb t al doorgegeven aan de Mod. En dan drbij, wat maakt t uit, mn bankrekening en sexuele geaardheid worden nog niet vermeld haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hanneke1 Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 hoi kirky, ik zou het jammer vinden als het forum in een negatief daglicht kwam te staan. ik denk dat er veel mensen er wel wat aan hebben. ik ben ook vrij nieuw hier en ik verwacht ook niet dat ik onthaald word als sinterklaas als niemand mij kent. ik vind het gewoon een beetje raar. bovendien zijn persoonsgegevens bekend.... ja, ik weet niet, ik heb er geen goed gevoel bij. misschien maak ik me te druk. ik volg het advies van Charlie maar op. groetjes, hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Kirky, al vast gefeliciteerd met je verjaardag.Jee, Carolien wat heb jij een mooie keuken. Trouwens ik vind elke foto leuk om te bezien.Je wilt het niet geloven maar heb ik voor een keer dochter1 aan de telefoon, weer dikke ruzie.En nu gooi ik het gewoon in de groep want ik weet het echt niet meer. Denk er wel aan ze zit harstikke in de stress. Vertelt ze me dat ze de hele week het druk heeft met mensen ophalen(gezonde vrouwen van bijna 30) dus ze kan haar vader niet ophalen van het vliegtuig want we passen niet allemaal in de auto plok telefoon erop. Belt haar vader haar terug en zegt nee mama en de rest gaan met de trein alleen kan ik het niet meer. Houd ze voet bij stuk hij moet per trein. Dat is dus 2 uur in de trein, een uur schiphol, een uur vliegen en dan 2 uur per trein dat is+/_ 7 uur terwijl je doodziek bent. Dus ik de telefoon overgenomen en zeg dat gaat dus echt niet stel je voor je vader krijgt zuurstof tekort zitten we in de trein. Krijg ik het over me heen dat ze gaat trouwen en ik heb nog niets geregeld etc. Oke, ik wil hier nu echt antwoord op. Ben ik echt een bitch als ik zeg: nee, dat doen we niet! Wat moet ik doen als hij onwel wordt. Dit is een man die na 5 minuten lopen bek af is en al 5 maanden over zijn maximum prognosis zit. Het is mijn dochter en ik wil best mijn beste beentje voor zetten en het over mij heen laten gaan al heb ik nachtmerries dat X onwel wordt en daar opgenomen moet worden want dan ben ik failliet. Het ziekenhuis is wel gratis maar mijn verblijf niet.Wat moet ik doen? Mijn hele gevoel zegt niet gaan. Ik weet dat mijn relatie met mijn dochter dan over is maar dat is ie hoogstwaarschijnlijk toch. Want dit kan echt niet, ze is bijna 30, geen klein kind meer en dan wel je vriendinnen ophalen maar niet je vader. Plus moet ik het nu echt elke keer over mij heen krijgen als ik een van de meiden spreek?Ik weet het echt niet meer. oKe, ik zou kunnen rijden maar ik MAG niet rijden en ik krijg bijna mijn rijbewijs terug. Ik vind het risico te groot. Ik rijd zo nu en dan als het niet anders kan meestal van het ziekenhuis terug naar huis als X iets heeft moeten ondergaan of hij is opgenomen. Maar ik heb dus bijna niet gereden de laatste 3 jaar en wordt ik daar aangehouden dan is het de bak plus nooit meer een rijbewijs. Weet je, ik snap haar best maar ik heb haar gewaarschuwd, een huwelijk plannen in Augustus(in jan) terwijl je vader nog 2 maanden levensverwachting heeft. Dat is link en nu dan zo reageren omdat hij niet meer kan rijden. Hoever kan je in je ingewanden zitten qua ontkenning? En ben ik fout als ik zeg dat ik het risico niet meer neem? Ook al verpest ik dan voorgoed onze relatie. Let wel dit is huwelijk nr2 het eerste huwelijk dat hoorde we van haar ex vriendje en toen is ze in las Vegas getrouwd en wij waren niet welkom. Ik ben de kluts volledig kwijt. Misschien zou ik zelf wat dip;omatieker kunnen zijn maar als ik haar dan hoor klagen tegenover haar vader en hij moet maar met de trein dan flip ik gewoon.Ik ben dit zo beu maar vertrouw mijn eigen inzicht ook niet meer. Ik wil niet naar dit huwelijk, ik weet dat er ruzie van komt. Als ik uit haar buurt blijf is het niet goed, kom ik wel in haar buurt dan wordt het ruzie. Plus dit kost iedereen in Nederland zoveel geld ook mijn familie want die is ietwat groter dan die van haar vriend maar wij hebben geld, hmmmm. X is niet verzekerd dus als hij overlijd dan heb ik geen idee hoe ik de begravenis moet betalen maar ik mag wel dokken voor dit gebeuren en dan gaat het nog zo ook.BEN IK FOUT ALS IK ZEG NEE! ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hanneke1 Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 ok, de ratio is weer bij elkaar. ik maak me te druk om niets. laat maar gaan... Hannie door de bocht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Ik word ook moe van het gequoot.Heb Mari een GAAAP gestuurd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hanneke1 Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 kirky, je hebt helemaal gelijk! trouwens nog gefeliciteerd!Anjo, wat ontettend lastig!!!! ik kan geen advies geven, maar wel het beste oor je hopen, maar daar heb je ook weinig aan.... pfffff, familie... kan er ook over meepraten.groetjes, hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Anjo, als jij nee zegt, is dat je goed recht. Een doodzieke man 7 uur laten reizen is niet verantwoord. Wat zegt Brian er zelf van? En kan er niemand anders rijden, als je bv een auto huurt?Of een taxi, ook duur, maar je dochter trouwt maar 1x als het goed is.Moeilijk hoor, maar ik zou niet gaan in deze omstandigheden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Lieve Anjo,Jij hebt hebt het het heel moeilijk. ik zou niet graag in je schoenen staan. Maar helaas kan ik je ook geen goede raad geven. Ik leef mee met je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Geeft niet Hannie, het is altijd schrikken als mensen zo kort door de bocht zijn. Laat inderdaad maar gaan want het heeft geen zin om er energie aan te besteden.Hopelijk komt Mari ooit een keer nuchter(der) hier en neemt ze zichzelf dan serieus. Als iemand alleen maar wil schoppen heeft het weinig zin om er een gesprek mee aan te gaan.Anjo, je bent duidelijk, je geeft je grenzen aan, of in dit geval de grenzen van X. Daar is helemaal niks mis mee. Dat recht heb je, zeker naar je dochter toe.Voel je je er niet schuldig over, en kijk evt naar andere oplossingen om er toch te kunnen komen. sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edflobe Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Beste Anjo, wat een ingewikkelde situatie. Met zoveel stress kun je er wel vanuit gaan dat het niet leuk wordt allemaal. Erg lastig om hier advies in te kunnen geven, maar als het zo'n belasting is voor X. met een groot risico, zou ik inderdaad niet gaan. Wat als er inderdaad iets niet goed gaat? Ik wens je veel sterkte in het nemen van je beslissing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Ik ga eens lekker slapen, Kirky alvast gefeliciteerd, fijne dag morgen.Welterusten allemaal, voor straks!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 @ Alen ik ga naar mijn schaapjes.Ben bekaf.Voor iedereen sterkte met de sores.Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Kirky, prettige verjaardag :present::present::present::present::present::present::present::present:greetz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 :)Happy Birthday!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Kirky, gefeliciteerd!Many happy returns of the day!! En houd het op sapjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden