Spring naar bijdragen

dinsdag 29 juli

Vie

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 296
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Beste Wannes, ik heb geen flauw idee wat je bedoelt. Dit lijkt miscomunicatie. Men was ietwat in de war over Druppeltje haar emoties. Ik geef voor de niet ingewijden aan, dat ze voldoede doormaakt. Wat is daar mis mee!

Dus verklaar je nader!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, juffie, vanavond zeker niet. Zit nog veel te vol blije en positieve gevoelens om ook maar over drank na te denken.
Ga eens even verder lezen, ben nog niet zo ver. Al wel dingen gelezen over overleden huisdieren. Nee, dat is nooit leuk. Het was toch een stukje van je leven.
Alleen met een platgeslagen dode mug heb ik geen moeite, maar ja, dat is ook geen huisdier.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb vanavond een uur liggen slapen op de bank, dat is ook lang geleden. was moe!! slaap inhalen van de warme nachten... doet ze anders noooooit

Hehe, ook weer bijgelezen, Ik had vanavond wel een goeie ervaring, ben al een tijd bij mezelf aan het nadenken waarom ik me zo erger aan mijn moeder.. het toontje, de manier waarop ze dingen zegt... (herkenbaar dus Pip) en kon voor mezelf alleen maar bedenken dat ik dat los moest gaan laten maar hoe... tijdens mijn weekje vrij verder niet meer over nagedacht. Vanavond belde ze weer eens op en hadden we eigenlijk best een leuk gesprek, ontspannen zelfs van mijn kant omdat ik geen zin had om me te gaan ergeren en merkte dat ik inderdaad kon loslaten. Ik ben er helemaal blij mee. Het zat me de afgelopen tijd echt in de weg.

kwam eigenlijk ook door wat Albertina een hele tijd terug schreef, over dat loslaten, dat zette mij ook weer aan het denken. Mensen veranderen niet, (moeders al helemaal niet) en je kan dus kiezen, of je blijven ergeren of je er bij neerleggen. Vandaag kon ik me er dus bij neerleggen. Dat ga ik de volgende keer weer proberen te doen!!

Marion, wat heerlijk dat de buren uitkomst kunnen bieden. Ik snap je gevoel helemaal en vind het knap dat je niet uit spanningsafvloeiingsredenen bent gaan drinken! je gaat goed meissie!
Charlie ook al zo'n kanjer, nachtdiensten zonder geborrel en weer bezig om je zelfvertrouwen op te bouwen.
Stien!! top! je gaat ook goed!
Pip, je klinkt veel meer ontspannen dan een tijd geleden. Fijn om te lezen

Verder zijn we allemaal kanjers, het hier schrijven toont al dat we het belangrijk vinden om onszelf een plek op deze wereld te geven en goed voor onszelf te zorgen. Daar hoort bij dat we de drank laten staan!

Sammy, ik heb ook lang nog 2 dagen per week gedronken tot het mijn neus uitkwam, helemaal droog staan bevalt mij toch echt beter! maarja ik kan dan ook geen maat houden en dronk in die 2 dagen meer dan de gemiddelde 'normale' weekconsumptie.

Wannes gecondoleerd met je vogeltje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Juist Kirky, niets mis mee! Ze heeft een bewogen leven.. dat kan je allemaal nalezen.
En nog komt ze ruimschoots aan haar trekken (juist, in negatieve zin) De Tia, het vooruitzicht van een rolstoel. Er is pijn in ruime mate en dat wordt soms teveel! Vandaar,dat het soms zwaar is!

Goed lezen is niet een ieder gegeven!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Soothe

Beste Wannes, ik heb geen flauw idee wat je bedoelt. Dit lijkt miscomunicaie. Men was ietwat in de war over Druppeltje haar emoties. Ik geef voor de niet ingewijden aan, dat ze voldoede doormaakt. Wat is daar mis mee!

Dus verklaar je nader!

was ik onduidelijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Was vanavond wel erg afwezig, niet waar?
Slofje was een tijdje bij me vanavond. Heel lief om mij zo te steunen en ik vond het nog gezellig ook. Ben een beetje opgebeurd. Ze is nog maar kort op het forum en kort in mijn RL, maar al heel belangrijk.

Houtje,
Ik las ergens op de draad dat je uitleg had gevraagd over je auto? Dus nu heeft die meneer je uitgelegd waar je het portier kunt vinden en hoe en waar je de sleutel er in moet steken. Goed zo! :D
Bij je bevende pinpas moest ik gelijk denken aan mijn / ons aller zeer bekend ontwenningsverschijnsel. Brrr
En ik bedacht me net dat het wel opmerkelijk is: jij geniet tot je verbazing van meer dan een week zonder kinderen; ik daarentegen heb op harde wijze moeten constateren dat ik nier meer alleen thuis mag zijn. Voor jou is dat een goede en gezonde ontwikkeling, voor mij betekent het een stap terug.

Wannes,
Ik wil nog even mijn medeleven betuigen i.v.m. de dood van je lieve vriend vogel.

Moet net even grijnzen, mijn rosse kat is met een knalrooie muis aan het spelen. Een gewaagde (kleuren)combinatie en ik vrees dat ik dadelijk weer een muis uit het drinkbakje kan gaan vissen.

Ik ga nog even wat aanrommelen.
Tot dadelijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen,

Ik heb heerlijk geslapen en werd wakker :( juist van de pijn. KL***E. !@#$%^&.

Daarna nog even met Slofje gekletst, ik vind Slofje een tikje "sloffige" naam SORRY, dus bij onze Slofje heb ik me een fantastisch mooie, rijk geborduurde beetje Marokkaans achtige, soort pantoffel gefantaseerd en nu word ik helemaal blij als ik daaraan denk. En maak ik er in gedachten steeds weer een mooie frutsel bij.

De kracht van positief denken !
(euh..... is dat Houtje of een Foutja Morgana? Nee, ik wil ook graag mijn goeie denken met jullie delen).

@ relaties met familieleden,
De laatste 6 maanden natuurlijk veel contact met mijn zus gehad, logisch na overlijden van mijn moeder. Maar, ik voel al weer wrevel en irritatie opstomen. Gisteren er voor gaan zitten en haar gebeld en helemaal uitgevraagd waardoor het kwam in haar visie. Was een zéér verhelderend gesprek. Ik maak fouten, ik weet het. Maar ik wil dat gedrag graag verbeteren, en dat waardeerde ze zeer. Natuurlijk is het geen 0-100% kwestie, dat gaf zij ook ruiterlijk toe. Ik was helemaal blij ervan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Corinne,
Ik heb in zes nare vakanties langzaam toe moeten groeien naar dit gevoel dat het ook goed is voor mij als mijn kinderen er níet zijn. Vergeet mijn langdurige intensieve therapie niet van de afgelopen jaren, vooral het leren ombuigen van de irrationele gedachten van Annazorg heeft me erg veel geholpen. Daar pluk ik nu een vruchtje van. Ik gun je van harte dat jij na de periode van therapie waar je net mee begonnen bent daar óók weer van kan genieten, dat komt ook heus wel weer.

@de auto,
Hahahahahahahaha. Hij is goed !!!!!! Ik lig in een deuk. Nu nog leren waar de benzine in moet :D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soezzie,
je bent een wijs man. Ik geef je gelijk. W.m.b. hoef je dat niet eens te vermelden. Je weet gewoon wel beter.

Mensen
het is nog steeds warm. Boven is het beter, alle ramen open en de ventilator aan, heerlijk. Ik kan zoooooo vreselijk geniet van mijn eigen bed hè. Twee jaar geleden heb de Auping die we voor ons huwelijk hadden gekreen verkocht en een boxspring gekocht (goedkoop hoor) met een Tempur bovenmatras. Heeeeeeeeeeeerlijk. Dat was een van de laatste dingen die nog uit mijn huwelijk kwamen, en één voor één heb ik ze in de loop van de jaren vervangen door dingen naar mijn eigen keuze. Wat voel je je daar sterk door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...