slofje Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 goeieavond allemaal!hoe is het hier?heb wel veel gelezen hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 Ik zal je per Pb wat opruimtips geven, die via uitvoeren openen. Op de duur worden alle PC's iets trager. het register vervuilt. Heb je Crab Cleaner. Register even opschonen. Helpt goed!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 ik zou echt heeeeeeeeeeeeeeeeel graag op iedereen reagerenmaar dat kan ik nietmooie gedichten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 Hoi Slofje, Hoe was je dag behalve warm? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 ik zit met een kladblokje om alle tips op te schrijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 Is ook veel, hè?En dat elke dag weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 ik had een prima dag vandaag juffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 welke tips? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 Welterusten An. Had je een goede vakantie gehad?Ik snap ook niets van die computertaal en ben moe....Het meelezen leidt er weer toe, dat ik denk te MOETEN nadenken, over wat ik wil bijvoorbeeld. Terwijl het leven bij de dag, mij zo goed beviel...'s Ochtends verse broodjes met een scharrelei, gewoon doen op een dag waar je denkt iets te kunnen vinden, 's middags hout sprokkelen in het bos om 's avonds een vuurtje te kunnen maken...Zou ik in de verkeerde tijd leven? Besef me dat ik nog even helemaal niet wil nadenken wat ik wil. Leven bij de dag, nemen zoals het komt. Geen haast, er valt zo nuchter al teveel te ontdekken zonder een lijn uit te stippelen. De vrijheid in dit leven trekt aan me, om door te gaan. Ik hoef niet meer terug. Maar moet ook niet te snel. Alles een beetje op me af laten komen. Opstaan, soms wat doen, dan niets en weer slapen. Ik moet er niet aan denken om morgen met een kater te zitten. Dat is genoeg voor nu.Ik heb het "makkelijk" gehad. Klaas heeft ook niets gedronken tijdens de vakantie. Het was goed. Al die rinkelende flessen in de tenten naast ons. En wij braaf aan een kruidenmix. Het hoefde voor mij niet anders. Laat me nog maar even dit volkomen nieuwe ontdekken, wel fijn!Ik hoop dat ik het goed verwoord en dat jullie het zo ook een beetje kunnen voelen. Het was teveel en nooit genoeg. Nu was niets gewoon al meer dan genoeg. Dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 Soothe, ik zou de processen anders benaderen maar goed, laten we maar niet door mekaar gaan kwekken. Crab Cleaner is een goeie. Maar ik zou het niet via het register benaderen. . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 En (toch eigenwijs) begin met Spybot, dat is een lekker duidelijk programma en ruimt 90% van de rotzooi op. Zo, toch mee bemoeid. Maar ja, aard van het beessie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edflobe Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 Trees, klinkt reuze lekker. Ga het een keer proberen, alleen jammer dat het weer koeler gaat worden. Jouw drankje klinkt zo lekker tropisch.Alles even gelezen, maar te moe om te reageren. Jullie zijn wel heel poëtisch bezig vanavond. Mooie teksten.Vanavond vuurproef gehad, eten bij vriendin. Zij aan de rosé en ik heb me keurig aan de Spa Marie Henriette gehouden. Ik ben trots op mezelf, zoals jullie trots op julliezelf kunnen zijn.Morgen komt andere vriendin hierheen, gaan even lekker uit eten, en reken er maar op dat ik weer elke alcoholische versnapering mijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 Tina,Met die uitstraling van jou is het een wonder dat een ijdele mug je nog durft te prikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 is zeker veel juffiegisteren las ik ergens dat je op een bepaalde site goedkope dingen kon winnen ofzoietsdergelijksben nu al twee uur aan het zoeken waar dat geschreven staat ik lees wel veel juffie, maar wat ik net ook al zei, ik kan niet overal op reageren, helaastoch zijn er bepaalde dingen die bij me blijven hangendat zegt iets over mij, wat raakt mij op dit moment?An, ik begrijp heel goed hoe je je voelt, je schreeef gisteren iets wat bleef ~`hangen` bij meik kan het niet quoten, want ik weet niet hoe dat werktga ik ook nog wel lerenhet kwam hier op neer:nu jij niet drinkt kan je man moeilijk omgaan met jou, hij kent deze An nog niet zo goed en weet daar niet mee om te gaan, je laat je niet meer oml*llenik drink nu bijna drie jaar niet meer, en ik laat me al heel lang niet meer oml*llen, dat bevalt me prima!dat wilde ik eventjes tegen je zeggenik wens je alles wat je nodig hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 crabcleaner geschrapt, staat nu spybot op mijn blokkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 oh, An is weg zie ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 Marjo,Ik denk dat ik je gevoel snap.Een goed gevoel toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 Houtje, ieder z'n ding. Velen wegen gaan naar Rome. En vraag Anna, deze is snel als een speer.Ik zeg toch niet in het register sleutelen. Wat ik zelf wel doe!Als je bij Crab Cleaner, het register opent gebeurt er niets. Even de hele rimram er uit!Dat is iets anders dan aan de sleuteltjes knoeien. Spybot, niet nodig. Niets van dat alles!IK heb alleen AVG.Lekker eigenwijs Houtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 Slofje,Bij Trees moet je zijn voor die site met acties om middernacht.Stuur ze maar een pb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 Ja, Corinne! Een super goed gevoel. Ik zou wensen dat het altijd zo zou kunnen zijn...Maar mezelf kennende, gaat dat ook eens weer vervelen. En moet er weer wat gebeuren!Nog even uitstellen, en genieten van het nix! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 Wie vroeg naar die site met een middernachtelijk aanbod? Dat is www.ibood.com of googel even op "ibood".Soothe, met respect voor jouw leeftijd (ik zeg verder niets) zeg ik ook maar verder niets. Maar voor beginnende computeraars is een prettig dialoogvenster ook prettig. Ik heb ook alleen AVG.Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, en een drankprobleem . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 Die angst voor Spy is niet normaal, ik heb nooit Spy!!Houtje, ik ga je hacken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 ik kreeg gisteren een tip van een vriendin:Kijk een naar de kunst van Frida Kahlodie vrouw heeft heel veel meegemaaktveel letterlijk en figuurlijk pijngeledenwat zij vertaalde in haar schilderijentoen ik haar opgezocht had op internet, was ik onder de indruktoen moest ik aan veel mensen op het forum denkendie zoveel hebben meegemaakten waar ik deelgenoot mag zijn van hun gedachtenik zie zoveel kracht in iedereen hierdaar word ik soms wel stil van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 En wat is AVG ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 Lieve Houtje, we hebben toch enkele zaken gemeen. Dat drankprobleem, hadden we zonder gekund! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden