juffie Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 Net met hondje terug van de dierenarts. 104 euro armer! Maar ja, wat is dat bedrag in vergelijking met de onvoorwaardelijke liefde en trouw die ik van haar steeds maar weer krijg!Een hele zak vol medicijnen mee. Blij dat ik het niet aan het warme weer heb toegeschreven, er is dus echt iets met haar aan de hand. Zal haar extra vertroetelen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 Hoi Slofje, alles ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 Voor deze vlieg gold ook: een dag niet gevlogen, een dag niet geleefd . vlieg op beeldscherm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 Floortje, goed dat je er weer voor gaat. Je zou deze rustdag kunnen wijden aan het waarom!Vriend, heeft liever niet dat je drinkt, om vervolgens te zeggen, vriend vond dat het wel weer kon met mate. Beetje in tegenspraak met elkaar. Maar wat dacht Floortje? Dat is waar het om gaat. Als Floortje niet wil drinken, dan luistert ze toch naar haar eigen hart. Dan zeg je tegen de vriend. Bekijk het even, mij niet gezien.Je moet soms tegen de stroom in roeien, dat doe ik iedere dag. Ik zeg niet dat het me altijd lukt, maar niemand l*lt mij om. Men kan de boom in!Groet en ga er voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 Leuk Houtje.Zitten jullie allemaal met de camera in de aanslag voor jullie scherm?En siësta/ Vergeet het maar.... steeds even een karweitje doen, dan even voor de ventilator die naast mijn pc staat....opgedroogd...hup, volgende karweitje!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 `Ja, Juffie, sinds er hier veel van ons de camera klaar hebben liggen, is de site er leuker , persoonlijker en gezelliger op geworden! Het is net of je soms een beetje op bezoek bent bij de ander! En de borden eten...mmm..jammie! Krijg ik gelijk ideeën van! (Houtje, Har!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 Na dit intermezzo, verdwijn ik weer van het toneel. Bandje plakken. Ik moet steeds naar huis terug lopen, dat kan de bedoeling niet zijn.Een warme (en hoe) groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edflobe Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 Safi, dank voor je verhaal. Wat goed van je om die zogenaamde "vrienden" eruit te doen.Ikzelf heb geen "zuipvrienden", maar wel van die "vrienden" die je nooit meer bij je komen of bellen nadat mijn ex het huis had verlaten. Mijn ex had overal al het verhaal gedaan over het hoe en waarom hij een verhouding met een voor allen gezamenlijke vriendin was begonnen, dus dat was voor iedereen de waarheid. Echte vrienden luisteren naar beide kanten, maar trekken geen partij. Ach, ik doe er nu ook geen moeite meer voor, dus de "vriendschappen" ebben vanzelf weg. Maar de echte blijven!!Maar mooi dat jij deze veranderingen hebt meegemaakt. Ga zo door!!Juffie, wat is er aan de hand met je hondje?O ja, had ik vannacht nog meegemaakt. Lag dus uiteindelijk wat later in bed dan voorgenomen, rond kwart over twaalf. Even lekker boekje lezen, ondertussen beetje de gedachten laten gaan (let wel: NIET piekeren). Bedacht ik me ineens: ach, het is nog lekker buiten, even in de koele nachtlucht een sigaretje. Sta een beetje te mijmeren en zie ineens een vallende ster. Ik heb een mooie wens gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 Ik heb iets heel feestelijks voor mezelf gemaakt! Een literkan gevuld met Amé(alcoholvrije) wijn, flinke scheut sinaasappellimo erbij, aardbei en mango erdoorheen gesneden, wat spa rood en véél ijs!Voila, eeen grote kan alcoholvrije sangria, toch een beetje bite door de Amé!Nieuwe Linda erbij, ventilator in de tuin erbij....mwahh...Jammer dat nou net mijn fototoestel leeg is! Volgende keer maak ik er een foto van!Ook uitstekend te schenken op een ''borrel''; niemand merkt het gebrek aan alcohol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 En Zeeuw, ik zie je ingelogd staan, welkom op dit draadje!Lees lekker mee, of schrijf mee, altijd gezellig! Nou ja, altijd...het kan er hier ook wel eens wat stekelig aan toe gaan hoor! Net het echte leven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 Wensje toe dat je mooie wens uitkomt, Edflobe.Hondje heeft óf last van blaas óf baarmoeder. Daarbij iets aan zijn rug.En ontstoken oog.Trees en Rudy: Foei had jullie niet genoemd vanmorgen!Zal ook eens gaan proberen met mijn camera! Ben ik net zo handig mee als met de PC, maar ik geef het (nooit) niet op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 Nieuwe Linda erbij???? Heb ik iets gemist zeker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 Goedemiddag!Ben weer terug van vakantie. Het was heerlijk relaxed, lekker gekampeerd met 's avonds onder het genot van een kopje kruidenthee en flink wat marsh-mallows en broodjes knak, bij het kampvuur gezeten. Heb DE drank geen moment gemist en ben lekker bijgekomen. Wel vreemd hier weer in te loggen, omdat ik geen zin heb om alles terug te lezen. Hoop dat het jullie ook allemaal goed is vergaan. Nieuwe mensen, van harte welkom! En ga ervoor! Ik voel er niets meer bij, heb het van me af kunnen schudden. Kreeg het niet voor niets, maar dat kan ook niet. Ben er ook wel blij mee. Maar ook gewoon, doodgewoon on NIET meer te drinken! Achteraf een makkelijke keus. Gewoon niet meer drinken, simpel.Op een dag dan hè.....Zijn nu de bergen was aan het wegwerken. Na de Achterhoek, de Veluwe en Drenthe. Veel gefietst, gewandeld en musea, kastelen bezocht. Naar de Apenheul geweest en als laatste naar het verkeerspark in Assen.Nu resetten, terug naar het gewone leven.... Geen tent, maar de luxe van een matras op de grond. Ik ben weer gelukkig. De relatie moet nog groeien. Maar dat geeft niet. We kunnen met elkaar op vakantie zonder te drinken, zonder veel te praten en zonder intimiteit. Begrijp heel goed dat dingen tijd nodig hebben. Het is goed, alles komt zoals het moet zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 Nee, Juffie, ik lees wel alles mee, maar schrijf wat minder, dus logisch dat je me niet genoemd hebt!En de Linda: ja, ik heb mijzelf net een jaarabbonnement cadeau gedaan! Tot nu toe heb ik alle nummers gelezen (ook de Man en de wonen), maar ik vind het zo'n heerlijk blad! Ik lees ook bijna alles ervan!En deze is net uit. De vorige had als thema: de camping! Het thema van dit nummer is Paradijs! Zal wel wat drank in voorkomen denk ik!Weet je waar ik ook altijd zo van geniet? De Allerhande! Daar kan ik zomaar twee uur in zitten te lezen!Maar juffie, zo langzamerhand mag jij ook wel eens een leuke beloning voor jezelf gaan kopen! Al dat uitgespaarde geld, en vooral: al die standvastigheid! Top hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 Hééé hoi! Marjo! Je bent weer veilig op het honk!Nou, ik denk ook voor anderen te kunnen spreken: we hebben je gemist! Nou, vooruit, ík dan toch zeker!Ben blij dat je het leuk hebt gehad! En wat zal jij vanavond lekker slapen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 Goh, goed idee, Trees.Was ikzelf niet op gekomen!Ga zo even aan het rekenen, hoeveel ik uitgespaard heb, hoewel mijn koelkast in mijn schuurtje uitpuilt van de drank!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 Ja leuk hè die fotoos. Ik heb er nog een van de kat, die had het ook warm, de ziel. Midden op de tafel onder het zonnescherm.Kat heeft het ook warm! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 *** scheeltje *** Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 Heee die Marjo,Nou ben jij even blij dat je niet in Zuid-Frankrijk was maar gewoon Tropisch in Nederland. Heb je het verder leuk gehad en de kids ook? Kijk we hebben genoeg leuke dingen te doen in NL en de meeste toeristen die naar Verweggistan gaan kennen bv. het Verkeerspark in Assen niet eens. Is toch ook hartstikke leuk!!!!!Fijn dat het zo goed met je is gegaan, en je bent een knapperdje hoor dat je het zo goed volgehouden hebt.Nog meer peptalk tijdens het wassen of gaat het zo wel Ik ben ook druk aan de was van mijn gassies die waren vannacht thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 Houtje help....Ik zie dubbel En ik heb ECHT niets gedronken, hoor!Mooie kat!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 Ja mijn peesee krijgt het warm en gaat dubbelen !!!!Mijn andere kat komt eraan, monumentje!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 Leuk, Houtje, bedankt voor de foto!Ik vind al die foto's zó leuk, dat ik er maar zo vaak mogelijk een bedankje bij plaats!Maarre houtje.....ik ben wel benieuwd naar je volgende succesrecept! En dan graag net zo mooi opgediend als je salade! Kijk jij tegenwoordig ook weer naar Ready, Steady, Cook?Ca. half zes op net 5! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 Hè getver mijn hele posting met kat en al weg.Nou Treezebees, vanmorgen een zaaaaaaalig recept gepost van fettuccini met pommodori en biefstuk, en van ijskoffie, goed lezen, helaas nog geen foto.Daar izzie dan, kat nr. twee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 Marjo, welkom op het dorpsplein. Je gaat zoals ik verwachtte en ik ben blij met je komst. Toch een soort stopmaatje, niet waar?Fijn dat je ook nuchter kon genieten. Je bent een topper.Groet, en tot horens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2008 Leuke poesjes, heeft iets van een déja vu! Mijn hond verkeert in opperste staat van opwinding.Ik zeg steeds foei, laat gaan, ze zijn lief! Hij wil dwars door de monitor. Leuke foto's Houtje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden