Spring naar bijdragen

woensdag 30 juli 2008

blacky

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 181
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@ Marjan, nee we gaan nog niet samenwonen. Volgend jaar willen we es gaan rondkijken.
Ik ga terug na een half jaar hier te hebben gewoond naar mijn appartement welke ik maar niet verkocht krijg.
Kan de lasten niet meer opbrengen en kon hier de huur opzeggen.

Heb het appartement net zoals hier helemaal gesaust, geverfd en een nieuwe vloer gelegd.
Beesten druk, maar alles onder controle

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch nog even de dagen doorgenomen en was vooral benieuwd hoe het met Pippi is gegaan.
Als je zo door de dagen heen leest dan ontdek je toch een gedachtengang die op een gegeven moment funest is. Ik kan ook zo vreselijk balen van het niet meer mogen. Dit is dan een alarmbel. Niet mogen? Natuurlijk MAG ik, maar ik wil die zooi gewoon niet meer. Ja leuk zou het zijn als ik gezellig met happy our mee kon doen. HEb het een paar keer moeten zeggen 'jongens als ik nu meedoe, dan stop ik heel de vakantie niet meer, dan ga ik door en lig ik hier straks voor pampes. Hij lijkt allemaal zo leuk.
Ik zag het gebeuren om me heen. Dikke dames en heren midden in de zon, geheimzinnige flesjes bij zich die ze in hun frisje gooiden. Het eerste drankje was leuk, bij het tweede was het lachen gieren brullen. Een lol dat ze hadden. Ja dat wil ik ook. Naar het derde poepte ze in en na de vierde gingen ze naar hun kamer waar ik vermoed dat ze stiekem verder gaan. S'avonds zagen ze er niet uit en waren luidruchtig en genant. TE genant om naar te kijken. Ja zo zou ik ook zijn. Midden op de dansvloer dweilen. Een zogenaamde lol. Nee dank je wel. Nu was ik fris wakker, s'morgens zwemmen in zee. Heerlijk gegeten.
En over dat aankomen. Dat is de eerste week misschien zo, het lichaam gaat vocht vasthouden om te kunnen zuiveren. Ik heb me een ongeluk gegeten, maar ben wel afgevallen. Ik zie er nu uit als een 'Spaanse schone', (nou ja, met een beetje fantasie :D)

Corinne ik las dat je een moeilijk moment had, ik hoop toch niet dat ik de aanleiding was door je te sms'en? Ik schrok een beetje toen ik het niet las, totaal niet verwacht. Ik hoop dat je de draad weer hebt kunnen oppakken. Alcoholisme is een chronische aandoening die constant verzorging nodig heeft.
Ik ben n.l. een ervaren stopper en starter.

Als ik Charlie lees dan lees ik vastberadenheid. Je weet wat je wilt en je gaat ervoor. Gewoon zo doorgaan.

Trees idem dito. We gaan er nog steeds voor en wil dit vasthouden.

Mijn vakantie was geweldig, behalve een klein dingetje, nou ja klein. De relatie met mijn man is naar mijn idee compleet naar de knoppen. En ja het heeft alles met de drank te maken.
Ik ben gewoon niet meer te paaien met die zooi en dat valt tegen, zo'n nuchtere vrouw.
Des te meer stond ik ervan te kijken dat hij het me wat dat betreft niet moeilijk maakte.

Carolien, Wannes en Juf ook nog bedankt voor jullie goede wensen!!

Voor alle nieuwkomers, van harte welkom. Morgen zal ik jullie schrijven.

Nu naar bed, echt dus.

Ik heb jullie echt gemist. Voorheen dacht ik altijd dat wanneer je een tijdje weg zou zijn niemand meer aan je denkt. Helemaal niet waar dus. Gem en Corinne hebben me maar mooi hier doorheen gesleept.

En Soothe, ik snap goed wat je bedoelt met 'het ergste hebben we gehad' , daar blijf ik toch bij.
De eerste twee weken zijn gewoon het ergst. Je lichaam gilt om JWW. Dat valt weg, wat over blijft is om door te gaan, vast te houden.

Nou een heel epistel............. Ik ben er weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
safidepafi

Wannes

Even over de foto's die je laat zien

Ik kan je heel fotoalbum bekijken, misschien vind je dat niet erg..maar ik dacht ik waarschuw je even

had ik al door, begin het dus te snappen, moet nog wat leren met die albums, maar staat niets gevoelig op hoor, enkel mijn dieren en mijn werk.

greetz,
:moon::lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

p.s. en dan ga ik ECHT slapen. Als beloning en gewoon voor het plezier heb ik daar een paar heerlijke jurken gekocht. Wat een zaligheid en wat een plezier om daar komende week mee rond te zwieren.

Truste allemaal en ....... we zullen doorgaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

beste edfobe en andere mensen die vandaag een moeilijk dag hebben gehad,

KOM OP!!!!! wees sterk, ga lekker vroeg naar bed, warme melk goed boek!!!! Ik snap het wel hoor.... ik ken die trekmomenten ook en de angst en verdriet dat je nooit meer JWW.... denk er maar niet aan! als je morgen wakker wordt ben je trots en blij met jezelf dat je controle over je leven / alcohol hebt gehad. elke dag 24 uur en voor je het weet ben je 6 weken en 4 dagen verder zoals ik. Ik blijf het een wonder vinden en ik ben er dankbaar voor... daar sta ik morgen mee op. ik heb ect al 6 weken en 4 dagen een vreugde gevoel over het stoppen. ik ben als een kind zo nieuwsgierig naar de toekomst, ook al vind ik het ook wel eens eng.

welterusten,

hanneke

p.s. ik heb alles gelezen hoor, maar ben te moe om verder te reageren. languit in mijn bedje, mmmmmmm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal!

Als ik de hele dag druk bezig ben geweest, en pas laat even op het forum kom kijken, lees ik niet de hele dagdraad. Dat lukt me dan niet meer. Wat ik doe is alles doorscrollen, en af en toe stilstaan bij een berichtje. Vaak omdat ik de schrijver ken, als iemand die vaker iets schrijft wat me aanspreekt.

Zo las ik daarnet jouw berichtje Corinne, en ik wil je graag bedanken voor je openheid. Het lijkt alsof je jarenlang hier bij me op de bank hebt gezeten en toegekeken, maar ik weet dat je over je eigen ervaringen schrijft.
De laatste dagen ben ik toch al wat overgevoelig, ik weet niet of het de maanstand is of het warme weer, en jouw berichtje maakte een hoop in mij los. Bedankt voor de herkenning.

Aan iedereen: ik ben me ervan bewust dat de manier die ik hierboven beschreef, waarop ik door een draadje heen scroll als ik niet veel tijd heb, negatief overkomt. Van de meeste berichten lees ik alleen enkele woorden, soms valt mijn oog op iets wat me treft, en dan lees ik door, of ik lees het bericht van iemand die ik al langer ken. Maar natuurlijk mis ik zo ook heel veel zinvolle dingen. En mis ik in het begin vooral veel berichten van mensen die nieuw zijn hier.
Niet zo sympatiek van mij, maar ik kán gewoon niet dagelijks alles lezen. Daarvoor ontbreken de tijd en de energie. En ik maak het goed door op sommige dagen, als ik daar wel de tijd voor heb, wél alles te lezen, met speciale aandacht voor de nieuwelingen. Dus ik hoop dat jullie me mijn haast op de drukke dagen vergeven.

Fijne avond verder. Ik ga even met de hond een beetje afkoelen buiten (hoop ik).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Hanneke, dat ga ik ook zeker doen. Mijn oogjes doen een beetje pijn van vermoeidheid en traantjes. Ben inderdaad blij dat ik geen drank heb gehad en nu ook niet meer wil. Paar momentjes vandaag, alleen niet heel sterk, zo sterk dat ik naar de winkel wilde.
Maar even vraagje: wat bedoel je met JWW?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An,
Nee hoor, jouw smsje heeft er juist voor gezorgd dat ik naar het forum ging.
En sorry dat ik ons pact geschonden heb. Ik vond het echter beter om je dat niet een smsje te zeggen, terwijl je daar zo de nodige moeilijke momenten hebt doorgemaakt.
En daarvoor krijg jij van mij een hele grote hoed met een hele grote, mooie gekleurde veer! Chapeau! :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...