juffie Geplaatst 4 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2008 Welterusten allemaal: kan weer toe met mijn 6 uurtjes slaap!Dank jullie en tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 4 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2008 Weet ik Kirky, nu nog ervaren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 4 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2008 Pippi: ook al zo'n nachtbraker.Slaap lekker dadelijk en ook jij bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 4 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2008 mikemikemike76, Ik weet niet of je nieuw bent hier, zo ja, in ieder geval welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 4 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2008 Je zit in ieder geval op het goede "draadje".Kan me voorstellen dat je eerst alleen maar mee wil lezen.Maar als het zover is: regeer gerust, door op antwoorden te klikken. dan kun je schriijvn en ook reacties krijgen.Als je je voor wil stellen, kan dat door: wie is wie aan te klikken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 4 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2008 Neem de tijd die je nodig hebt!!!! Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden