Spring naar bijdragen

Zondag 3 augustus 2008

Tatum

Aanbevolen berichten

Nee juffie, tuurlijk komt dat niet omdat je een paar pilsjes gedronken heb. Heb zelf ook wel eens dat gevoel, maar laat het snel weer los. Het gaat er bij mij niet zozeer dat er gereageerd wordt op mijn berichtjes, maar meer dat ik wat van me afschrijf. En ik lees heel veel dingen waar ik lering uit kan trekken. Sommige dingen gaan mij ook te snel of kan ik op andere manier niet helemaal volgen, omdat ik nog maar nieuw ben hier.
Maar in ieder geval, volgens mij gaf je aan dat je zou gaan slapen? Of heb ik dat mis? In het eerste geval: slaap lekker en morgen droog weer op. En in het tweede geval: blijf nog even lekker hier.
Leuk dat je zo'n goede inloop hebt gehad en een gezellige feestje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 430
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gooien mag niet Kirky, gaat je computer van stuk. AAAARGGGHHHHHH, flauw.

Taalfoutje.

Ok, ik weet dat ik mezelf volslagen belachelijk maak maar ik ga nu echt. Pip, het regent hier nog steeds. Mijn schuur stond wel blank, heb gauw de deur weer dicht gegooid. Morgen(straks) is er weer een dag.

Toedelsssssssssss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
pippi

Har altijd maar druk met M ook.
:D
Ik schiet er een beetje bij in.

Maar goed dat je prioriteitten stelt, ik ken mijn plek.

:D Tsja, worden jullie eigenlijk niet een beetje moe van mijn verhalen over M. ? Moet vast een zware dobber zijn voor al die vrouwen die hier inmiddels virtueel onvoorwaardelijk op mij verliefd zijn geworden :D Oei.......en nouuuuu moetttt ik wegggwezzzzzeeeeeeen :brokenheart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kirky als je het wel weet waarom schrijf je dat dan niet???????? Oeii, ik word bijdehand...

En ja, die matige reacties hier ook altijd. Het is potverdepotver al bijna 1 uur en er staan 16 mensen ingelogd. Gaat slapen jullie, hebben jullie nix beters te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

BamBam: Ik schreef gisteravond laat dat ik het wilde uitproberen, om af en toe te drinken.
Gisteren 4 pilsjes gedronken, vandaag niks.
En ik snap heel goed dat iedereen reageert vanuit zijn eigen situatie.

Tóch bekruipt me het gevoel dat ik daardoor minder serieus genomen wordt.
En OEI.....dat geldt natuurlijk niet voor iedereen hier.

Misschien ben ik nog in een andere fase.\, of misschien kan ik het wel in de hand houden.
Ik weet het (nog) niet, maar ik blijf (dank zij jullie) wel alert.

Het is heel bewust gebeurt. En ik weet het verder gewoon nog niet, maar wil nu gewoon weer voor een droge tijd gaan en hoop op jullie steun!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
BamBam

Haha, Har is een snakker, Har is een snakker. Zou je wel willen he. Man, je zou niet weten wat je overkwam, gna gniffel. Sweet dreams.

....zolang het maar virtueel is wil ik er best over dromen :heart: alleen maar hopen dat het dan niet een nachtmerrie wordt :D

Nog effe doorgaan mensen, hebben we een draad van 600 postings zónder ruzie
:heart::present::):musicnote::light::rose::heart::present::):musicnote::rose::heart::present::):musicnote::light::rose::heart::present::):musicnote::light::rose::heart::present::):musicnote::light::rose::heart::present::):musicnote::light::rose::heart::present::):musicnote::light::rose::heart::present::):musicnote::light:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...