Edflobe Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Nee juffie, tuurlijk komt dat niet omdat je een paar pilsjes gedronken heb. Heb zelf ook wel eens dat gevoel, maar laat het snel weer los. Het gaat er bij mij niet zozeer dat er gereageerd wordt op mijn berichtjes, maar meer dat ik wat van me afschrijf. En ik lees heel veel dingen waar ik lering uit kan trekken. Sommige dingen gaan mij ook te snel of kan ik op andere manier niet helemaal volgen, omdat ik nog maar nieuw ben hier.Maar in ieder geval, volgens mij gaf je aan dat je zou gaan slapen? Of heb ik dat mis? In het eerste geval: slaap lekker en morgen droog weer op. En in het tweede geval: blijf nog even lekker hier.Leuk dat je zo'n goede inloop hebt gehad en een gezellige feestje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 is verklaart met een d of een t?Kaia, niet te bijdehand he........Ben wel dol op klootschieten.Juffie, heb je een vraag gesteld of reageer je op anderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Gooien mag niet Kirky, gaat je computer van stuk. AAAARGGGHHHHHH, flauw.Taalfoutje.Ok, ik weet dat ik mezelf volslagen belachelijk maak maar ik ga nu echt. Pip, het regent hier nog steeds. Mijn schuur stond wel blank, heb gauw de deur weer dicht gegooid. Morgen(straks) is er weer een dag.Toedelsssssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 "t" Ja, daar moest ik ook erg aan wennen, die matige respons hier Daar moet je mee leren omgaan... dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 nee BB ik type niet met mij neus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 quote: Originally posted by: pippiHar altijd maar druk met M ook. Ik schiet er een beetje bij in. Maar goed dat je prioriteitten stelt, ik ken mijn plek. Tsja, worden jullie eigenlijk niet een beetje moe van mijn verhalen over M. ? Moet vast een zware dobber zijn voor al die vrouwen die hier inmiddels virtueel onvoorwaardelijk op mij verliefd zijn geworden Oei.......en nouuuuu moetttt ik wegggwezzzzzeeeeeeen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edflobe Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Mensen, ik wil ook wat kwijt en dat ga ik op het toilet doen. Dan tandjes poetsen en met een boekje op bed. Morgen is het weer vroeg dag. Ga nog even lekker door, ik lees het morgenochtend wel.Slaap lekker allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Kirky als je het wel weet waarom schrijf je dat dan niet???????? Oeii, ik word bijdehand...En ja, die matige reacties hier ook altijd. Het is potverdepotver al bijna 1 uur en er staan 16 mensen ingelogd. Gaat slapen jullie, hebben jullie nix beters te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 BamBam: Ik schreef gisteravond laat dat ik het wilde uitproberen, om af en toe te drinken.Gisteren 4 pilsjes gedronken, vandaag niks.En ik snap heel goed dat iedereen reageert vanuit zijn eigen situatie.Tóch bekruipt me het gevoel dat ik daardoor minder serieus genomen wordt.En OEI.....dat geldt natuurlijk niet voor iedereen hier.Misschien ben ik nog in een andere fase.\, of misschien kan ik het wel in de hand houden.Ik weet het (nog) niet, maar ik blijf (dank zij jullie) wel alert.Het is heel bewust gebeurt. En ik weet het verder gewoon nog niet, maar wil nu gewoon weer voor een droge tijd gaan en hoop op jullie steun! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Geintje Kirk...Trouwens als je vloer blank staat, kun je heus nog wel slapen hoor.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Haha, Har is een snakker, Har is een snakker. Zou je wel willen he. Man, je zou niet weten wat je overkwam, gna gniffel. Sweet dreams. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 ha ha ha HarVoor alle slaapgaanders,truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Dan krijg je weinig respons Edflobe Truste-xje voor iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Harremans, dat geldt dan zeker voor alle vrouwen die NIET op de meeting waren?Blèèhhhhh!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Anytime Juf. Als jij wel matig kunt drinken is dat fijn voor je. Ik kan het niet. Snap dat je het uitprobeert en dat is ok. Vraag wat je wilt vragen en schrijf wat je kwijt wilt. Dat doe ik ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Maar juffie, waren ze lekker? Smaakten ze niet naar meer? Verheug je je nu niet errug veel op de volgende x??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Juffie, dat wwet ik niet. Ik wil het niet meer proberen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 quote: Originally posted by: BamBamHaha, Har is een snakker, Har is een snakker. Zou je wel willen he. Man, je zou niet weten wat je overkwam, gna gniffel. Sweet dreams. ....zolang het maar virtueel is wil ik er best over dromen alleen maar hopen dat het dan niet een nachtmerrie wordt Nog effe doorgaan mensen, hebben we een draad van 600 postings zónder ruzie :light::light::light::light::light::light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Maar behalve dat ik iets wil vragen of iets kwijt wil, reageer ik ook op anderen, om deel te nemen aan de discussie.Ben toch ook begaan met de meesten hier, en dat meen ik echt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 En Kaia: NEE, want ik had het me voorgenomen. En JA, ze smaakten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Dan zou ik het er maar op houden dat het erdoor geslipt is.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Geslipt?Nou ja, jullie begrijpen...geen kwade opzet vanuit hier!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Pip, op de buienradar regent het in heel nederland. Waar woon jij?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 En misschien gaat dit niet lukken, misschien ook wel1Dat is het hem nou net! Ik deel dit niet voor niks hier met jullie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Marjo:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden