Spring naar bijdragen

Zondag 3 augustus 2008

Tatum

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 430
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vandaag was ik BIJNA misselijk van de warme chocomel met marshmallows. Wist net op tijd te stoppen! :D

Maar ik dacht er eigenlijk al een tijd niet meer zo bij na, en nou las ik dat dat wel eens gevaarlijk kon zijn, dus ik dacht...

En dit is niet betweterig bedoeld, maar meer als luchtige toon, zoals je het soms ook kan toepassen....
Kan voor mezelf heel verhelderend werken. Stukje lucht...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, maar Har, ik kan alleen maar met twee vingers typen. LOL.

Maar ok, in mn begintijd zat ik elke avond achter mn pc en heeft het me door menig moeilijk moment heen gesleurd dus...

Corinne, later nog es een x over babbelen? Ik ben nu te moe om nog goed te kunnen reageren en dan vlieg ik te snel uit de bocht. Moeten 'we' niet hebben. Komt narigheid van, trala:moon: Is ook een liedje toch?

Truste. lekker koese!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even iets tegen Houtje zeggen, heb het draadje heel snel doorgelezen, ben de laatste dagen nl aan het vreemdgaan met een Wii :D

Lief Houtje strijkboutje,

Wat k*t dat het eerder vandaag is gelopen zoals het is gelopen,
sorrie maar ik ben zo blij dat je er niet lekker van werd,
al ben ik daar ook weer dubbel in, want in deze voor jou zo verdrietige tijd zou ik je eigenlijk zo gunnen dat je er even van zou kunnen genieten/ontspannen,
en dan vooral daarna gewoon denken: "tja ik heb dat nu eenmaal gedaan, maar er is geen vrouw overboord want dit is niet het begin van het einde".
De kracht van baas zijn over je verslaving wordt na zo'n uitglijdertje extra uitgedaagd, maar je kan dat ook als positief zien, want als je gewoon weer verder gaat met waar je bent gebleven, lijk je wel een heus echt mens :D
Want soms voel ik me haast neurotisch ten aanzien van het stoppen. Of is dat een gremlin die dat zegt? En dan voel ik me weer blij, goed en dankbaar zo zonder.....
Uitglijden is maar een moment, dat zo lang duurt als je het zelf in je hoofd blijft geven.....niet doen dus, geweest is geweest, dus kom maar even hier: {{{{{Houtje}}}}}

Liefs,
Kaia.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
BamBam

Haha, maar Har, ik kan alleen maar met twee vingers typen. LOL.

Aah...dan hep jij nog een snel verstand, kan ik nie zeggen :( Mijn vingers zeggen nu dat mijn verstand het zo gaan begeven....
Berging staat (nog) droog, kan dus rustig gaan slapen. Nogmaals.....doei en Pip, de hamer moet je zelf maar gebruiken :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog even dit, ik had het in de gauwigheid niet gezien Corinne.
Blij dat je er weer bij bent!

Juffie, het zou wel heel erg vreemd zijn als je als alcoholist niet meer op een forum als deze terecht zou kunnen. Voel je welkom, en niet genegeerd. Soms zijn de berichtjes veel of mensen met andere dingen bezig. Dit is geen onwil!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Getver, snot op je toetsenbord. Blijven je vingers dan niet plakken Rat?

Juffie, het is moedig om je drinken te melden en toch weer te gaan schrijven. Iedereen is welkom, niemand is de baas....en je hebt het verlangen om te stoppen met drinken. Nou dat is toch meer dan genoeg.
Vertel wat je wilt vertellen en ga niet zitten miepen als er niet gereageerd wordt, dan schrijf je het later gewoon nog es.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...