Spring naar bijdragen

Zondag 3 augustus 2008

Tatum

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 430
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tot 10 tellen is best moeilijk.

Nou Heintje gaat nu toch echt, slaap wel.

Pip, ik pas schrijffouten aan. Maar als mensen echt de context van hun bericht gaan aanpassen; tja dat kan wel tot verwarring ofzo leiden. Je kunt toch gaan staan voor wat je gezegd hebt. En als je het anders wilt schrijven doe je dat in een volgend bericht. Maar ok, groetjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie veel onbegrip bij veel langgestopten t.o. diegenen die nog volop trachten uit het moeras te kruipen en naar mensen toe die struikelen. Vind ik heel jammer. Ik hoop dat ik nooit zo zal worden.
Onbegrip = gebrek aan begrip. Als je iets niet begrijpt, mag je niet meteen afkeuren.
Als je iets begrijpt of iets kan invoelen, betekent dit niet dat je datgene ook goedkeurt.
Als een kind (het jouwe of dat van een ander) valt en de knie bloedt, dan neem je de pijn van dat kind toch serieus? Of zeg je dan: eigen schuld ?
Wie zonder zonde is, werpe de eerste steen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker Corinne.

Heb je het nou over jezelf of over ??? Jij bent toch ook al een lang gestopte ook al heb je een terugval gehad. Lees de postings van de meeste mensen nog maar es en misschien denk je er dan nog es anders over.

Wie de schoen past trekke hem aan.
Wie zonder zonde is nou ja die bestaat niet.
Wat u niet wilt dat u geschiedt etc

En wat is het nou precies wat je zo raakt. En weet je Corinne, de 'oudgedienden' of lang gestopten waar jij over spreekt weten idd wat kan werken en wat niet. En soms is een hard woord noodzakelijk en soms een liefdevolle aai over de bol. En van beiden wordt gegeven. What's the big deal?
Onderzoek nou es wat je zo raakt. Daar ben ik wel benieuwd naar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo, check, ik doe mee. Oant moarn.

En Pip, nou niet gaan zeiken over die regen he.

Kijk, dit is iets wat ik vaak doe. Zeggen dat ik ga slapen en dan is er aldoor wel weer een bericht waar ik iets over wil zeggen. Hoezo verslaafd, hoezo nix willen missen en dan zeg ik 3x dat ik ga slapen en nou ben ik er nog.

Pip, ook hier heerlijke regen. Ik doe morgen een danjse voor je ok?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...