juffie Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Oh, snap het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Blijft hier maar pijpestelen regenen....heerlijk om bij in slaap te vallen. Truste allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Het valt hier met bakken uit de hemel!!!!Nog 2 weken vakantie te gaan!óf regen, óf benauwd, er zit hier niets tussen. Hoop volgend jaar op vakantie te kunnen voor het "juiste"weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Tot 10 tellen is best moeilijk.Nou Heintje gaat nu toch echt, slaap wel.Pip, ik pas schrijffouten aan. Maar als mensen echt de context van hun bericht gaan aanpassen; tja dat kan wel tot verwarring ofzo leiden. Je kunt toch gaan staan voor wat je gezegd hebt. En als je het anders wilt schrijven doe je dat in een volgend bericht. Maar ok, groetjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Ik zie veel onbegrip bij veel langgestopten t.o. diegenen die nog volop trachten uit het moeras te kruipen en naar mensen toe die struikelen. Vind ik heel jammer. Ik hoop dat ik nooit zo zal worden.Onbegrip = gebrek aan begrip. Als je iets niet begrijpt, mag je niet meteen afkeuren.Als je iets begrijpt of iets kan invoelen, betekent dit niet dat je datgene ook goedkeurt.Als een kind (het jouwe of dat van een ander) valt en de knie bloedt, dan neem je de pijn van dat kind toch serieus? Of zeg je dan: eigen schuld ?Wie zonder zonde is, werpe de eerste steen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Spud ik pas aan als ik type fouten maak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Moet ik nog heel wat typen, pippi.Verschil ongeveer : 5600 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Ik stuur GRAAG de regen door pippi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Mieke,GEFELICITEERD. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edflobe Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Ach, pip, het is hier ook pas vandaag goed gaan regenen. En ik vind het wel even lekker, zo'n buitje is goed voor de tuin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 ik klets ook niet veel gezien mij berichten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Regen, regen, regen hier....Mieke, wat fijn voor je! Gefeliciteerd!Voor de rest niet zoveel zinnigs te melden.ik kies er morgen weer voor om niet te gaan drinken.Dat neem ik me vast voor, doen jullie mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Lekker Corinne.Heb je het nou over jezelf of over ??? Jij bent toch ook al een lang gestopte ook al heb je een terugval gehad. Lees de postings van de meeste mensen nog maar es en misschien denk je er dan nog es anders over.Wie de schoen past trekke hem aan.Wie zonder zonde is nou ja die bestaat niet.Wat u niet wilt dat u geschiedt etcEn wat is het nou precies wat je zo raakt. En weet je Corinne, de 'oudgedienden' of lang gestopten waar jij over spreekt weten idd wat kan werken en wat niet. En soms is een hard woord noodzakelijk en soms een liefdevolle aai over de bol. En van beiden wordt gegeven. What's the big deal?Onderzoek nou es wat je zo raakt. Daar ben ik wel benieuwd naar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 @ marjan en lekker voor ons een beetje verkoeling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Hier gisteravond ook regen! Allemaal paraplu's in de druivenstruik gehangen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Ach, zie Houtje nog even om de hoek kijken. Je hoeft niet te reageren hoor op deze post. Wil je alleen maar veel sterkte wensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edflobe Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Tuurlijk doe ik ook weer mee Marjo. Bevalt me tot nu toe prima, zo zonder drank. Ben een stuk fitter en optimistischer. Voel me ook sterker. Dus morgen ook weer droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Ben ook (weer) van de partij!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Marjo, check, ik doe mee. Oant moarn.En Pip, nou niet gaan zeiken over die regen he.Kijk, dit is iets wat ik vaak doe. Zeggen dat ik ga slapen en dan is er aldoor wel weer een bericht waar ik iets over wil zeggen. Hoezo verslaafd, hoezo nix willen missen en dan zeg ik 3x dat ik ga slapen en nou ben ik er nog.Pip, ook hier heerlijke regen. Ik doe morgen een danjse voor je ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Ik doe met je mee Marjo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 BamBam,Het betweterige toontje, dat is wat mij zo stoort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 En je weet niet altijd alles van wat er gebeurt.Zie pb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 @ Corinne verklaar je nader over de lang gestopten. Ik begrijp niet wat je bedoelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Da's mooi, stelletje optimisten!!! Goeie frou Bam, jo hjir ek?Lekker koese famke! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Met 2 vingers typen BB, dan leer je het vanzelf wel af om lang te blijven plakken hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden