tapas Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 hahahaha, dachutnie BB! ik ben voorlopig weer even helemaal uitgedweild! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Maar ik zet hele lekkere koffie hoor en t'is niet zo groot hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Bammie weet jij wat okkies zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Ik meen wel echt dat sommige mensen teveel hun berichten aanpassen ja. Eerst zeggen ze het 1 waardoor iemand geraakt wordt en daarna gaan ze het aanpassen.Wanneer ik in gesprek ben met mensen blijf ik niet terug lezen en reageer ik op hetgene wat er gezegd is. Wanneer men dit dan wijzigd krijg het een andere betekenis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Mieke, gefeliciteerd!!! Lijkt me zooooo leuk!Ik mag nog zo'n 2 jaartjes wachten, maar ben wel al gevraagd om 1 dag in de week op te passen. Nou GRAAG hoor!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 een ander keertje Bambam! ik heb vrijdag ook al op mijn werk een uur staan dweilen, je kan me nu zo ongeveer uitwringen, wel jammer van die lekkere koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Het is niet bij te houden vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Dan nog Spud, denk ik niet dat mensen doelbewust iemand anders een ban wil laten krijgenZoals ik het lees doet iedereen enorm zijn best om een reactie bij Floor uit te lokken in de hoop dat ze haar knop weer om krijgt. Het is meer de machteloosheid dat je dat via het scherm wilt proberen die misschien de reacties soms wat heftiger maakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Aanvulling: Dat is de manier geweest waarop ik een ban heb gekregen. En daar heb ik ook nog eens getuigen van. Daarom wil ik Floor daarvoor waarschuwen. En dus niet stoken want het gebeurt hier weldegelijk op het draadje. Dat heb ik met eigen ogen kunnen observeren tijdens mijn eigen ban. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Mieke gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 maar goed ook want anders stonden we nu met 15 man op de stoep bij Floortje. hellup! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 @allen bedankt voor de felicitaties.Ik kijk er zo naar uit. De 1ste keer ook. Toen zat ik vlak voor de bevalling in een kliniek en was zo gemotiveerd om te stoppen.Helaas heeft dat jongetje niet lang mogen leven en heb daarna een kleine terugval gehad en weer opgenomen geweest voor een preventieve Detox en daarna gestopt.Ben nu zo blij en ha ha Mr Right wordt opa en heeft kids van 8 en 10@ Grote rat; in maart wordt het babytje verwacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Spud, het zou fijn zijn dat je die mensen waarvan jij van mening bent dat ze dat doen aanspreekt en niet iedereen in het algemeen. Want ik wil niemand een ban aansmeren. Als jij dat zo schrijft voel ik me aangesproken.Is ook wel weer interessant om te kijken wat dit dan met me doet, ach ja, zo blijf ik van de straat. Want ik weet dat ik het niet doe dus waarom zou ik me dan aangesproken voelen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 @Kirky, sommige mensen passen de inhoud van hun bericht aan, dan staat er ineens niet meer wat er weldegelijk gezegd is. Erg moeilijk voor tactus om dan uit te zoeken waarom iemand werkelijk kwaad is geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Hoi CPAS,Ik doe alleen mijn best net zoals jij dat doet... en ach ja ieder zijn of haar stijl...Mijn uitgangspunt is het delen van mijn eigen kracht , ervaring en hoop met anderen.En ja ik maak mij soms ook schuldig aan het geven van adviezen/tips... ik ben ook nog steeds aan het leren schrijven en helpen...En ja ik weet niet wat goed is voor iemand anders...klopt helemaal...En over God en Hogere Macht ga ik niet met jou discussieren want ten eerste is het persoonlijk... want als ik praat over mijn Hogere Macht heb je echt geen idee wat dat is want het MIJN invulling daarvan en ten tweede zijn we allebei niet gekwalificeerd om in diepte hier over te praten want we weten toch allebei te weinig over dit onderwerp...Oke ik ga slapen...Welterusten iedereen en tot een volgende keer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Toch blijf je altijd zelf verantwoordelijk voor een ban, dus beter om niet kwaad te worden maar even tot 10 te tellen en evt per PB op iets te reageren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Sorry Bambam, klopt.. Heb ik niet aangedacht. Maar ik heb met tactus afgesproken dat ik zelf de strijdt niet meer zal voeren hier op het draadje. Maar wel aan zou geven wanneer ik het weer zou zien gebeuren.Ik ga dus geen namen noemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Dank voor je aanvulling Spud, dat verduidelijkt wel een en ander. En ja, ik denk dat ik wel snap wat je zegt. Toch blijft een ieder verantwoordelijk voor de dingen die hij of zij hier schrijft. En laten we ook niet vergeten dat de moederators ook maar gewoon mensen zijn en ook fouten zullen maken. Dat lijkt me onoverkomelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 maar nu ga ik echt slapen want dit draadje gaat de spuigaten uitlopen (qua aantal postings bedoel ik dan) en ik moet morgen ook nog werkendus nogmaals welterusten en een genoeglijk samenzijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 welterusten eenieder die nu of straks gaat slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 En ja, soms worden berichten aangepast en dan komt het in een andere context te staan, das waar. Toch is het tellen zo'n gek idee nog niet.1,2,3,4*&^%Y%%$#RFTHGIUPI{P{P))(())()( hahahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Hoe bedoel je dat Pippi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Fijn dat je het begrijpt Bambam. Dit Spuddertje gaat ook slapen morgen vroeg weer op. Welteruste iedereen, allen etc. etc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Edit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edflobe Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Ik pas mijn berichtjes alleen op spelfouten aan, Spud. Dat kan dus ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden