BamBam Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst 3 augustus 2008 Haha, Har is een snakker, Har is een snakker. Zou je wel willen he. Man, je zou niet weten wat je overkwam, gna gniffel. Sweet dreams.
Mieke Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst 3 augustus 2008 ha ha ha HarVoor alle slaapgaanders,truste
Kaia Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst 3 augustus 2008 Dan krijg je weinig respons Edflobe Truste-xje voor iedereen!
Mai Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst 3 augustus 2008 Harremans, dat geldt dan zeker voor alle vrouwen die NIET op de meeting waren?Blèèhhhhh!!!!!
BamBam Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst 3 augustus 2008 Anytime Juf. Als jij wel matig kunt drinken is dat fijn voor je. Ik kan het niet. Snap dat je het uitprobeert en dat is ok. Vraag wat je wilt vragen en schrijf wat je kwijt wilt. Dat doe ik ook.
Kaia Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst 3 augustus 2008 Maar juffie, waren ze lekker? Smaakten ze niet naar meer? Verheug je je nu niet errug veel op de volgende x???
Mai Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst 3 augustus 2008 Juffie, dat wwet ik niet. Ik wil het niet meer proberen....
Har Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst 3 augustus 2008 quote: Originally posted by: BamBamHaha, Har is een snakker, Har is een snakker. Zou je wel willen he. Man, je zou niet weten wat je overkwam, gna gniffel. Sweet dreams. ....zolang het maar virtueel is wil ik er best over dromen alleen maar hopen dat het dan niet een nachtmerrie wordt Nog effe doorgaan mensen, hebben we een draad van 600 postings zónder ruzie :light::light::light::light::light::light::light:
juffie Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst 3 augustus 2008 Maar behalve dat ik iets wil vragen of iets kwijt wil, reageer ik ook op anderen, om deel te nemen aan de discussie.Ben toch ook begaan met de meesten hier, en dat meen ik echt!
juffie Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst 3 augustus 2008 En Kaia: NEE, want ik had het me voorgenomen. En JA, ze smaakten!
Mai Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst 3 augustus 2008 Dan zou ik het er maar op houden dat het erdoor geslipt is....
Mai Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst 3 augustus 2008 Geslipt?Nou ja, jullie begrijpen...geen kwade opzet vanuit hier!!!
BamBam Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst 3 augustus 2008 Pip, op de buienradar regent het in heel nederland. Waar woon jij??????
juffie Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst 3 augustus 2008 En misschien gaat dit niet lukken, misschien ook wel1Dat is het hem nou net! Ik deel dit niet voor niks hier met jullie!
Mai Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst 3 augustus 2008 Hoi Adam!Alles okay?Pippi woont niet in Nederland!
Kaia Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst 3 augustus 2008 Juffie zou het ook kunnen zijn dat je je eigenlijk stiekem een pietsje schuldig voelt naar jezelf of naar het forum toe, en dat je daardoor alleen maar dénkt dat er sindsdien anders op je gereageerd wordt?
Kaia Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst 3 augustus 2008 Pippi nu zeg je het zelf en ik mocht niks zeggen!
Mai Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst 3 augustus 2008 Ja, het "slipped" door mijn mind, zal ik maar zeggen juffie...Vergeten, niet gezien, alweer wat anders waar op gereageerd werd.....Ik weet het niet, niks ernstigs! Waarom je daar zo druk om maken. Kan gebeuren joh!
Har Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst 3 augustus 2008 quote: Originally posted by: pippiHar ik moet eerlijk toegeven dat enkele dames mij op de stoel moesten vastbinden om me in bedwang te houden op de meeting. Je gelijk niet om de nek te vliegen. Dat heeft zeker een half uur geduurd voor ik weer in kon staan voor mezelf. Kon bedenken dat je al Bezet was , maar anders.... Ik dacht al....wat moet je met dat touw, ik ben ook zo'n sufferd hè
Houtje Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst 3 augustus 2008 Zo, ik wil even melden dat ik weer wakker ben. Voel me een stuk beter. Heb uiteindelijk 3/4 fles op dus 1/2 liter wijn, maar met ladingen spa rood, dus gelukkig niet al te beroerd. Geen ontmoetingen met de porceleinen pot, maar alleen "normaal" zal ik maar zeggen. Ik ga gewoon verder op de goeie weg. Ik weet ook waarom ik ben gaan drinken en ga aan die prikkels werken. Ik vind jullie allemaal zulke lieve schatten niemand is boos op me ja ik zelf hoor. Maar nu gaat het wel weer en zit ik in de analytische fase. De dode hond smaak is weer uit mijn b*k dat is het voordeel van nóóit drinken hè echt lekker voel je je niet. En je realiseert je ook meteen dat het vergif is. Ik kan de prikkels zó op een rijtje zetten, maar nemen jullie A niet al te veel kwalijk, dat komt hem niet toe. Ik ben zelf verantwoordelijk voor mijn eigen leven. En ik ga gewoon verder, na deze wijze les. A zou koken, ik zou helpen, dat werd "samen koken" maar uiteindelijk was hij hartstikke druk met de 5 kids die daar rondrenden en vre-se-lijk lawaai maakten (o.a. mijn dochter ook hoor) en ik ben gewend aan de rust en de stilte hier, dat heb ik ook nodig dus.
Mai Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst 3 augustus 2008 Ben al kleddernat van al dat dansen hier voor jou in het oosten.....Maar vooruit, nog een laatste dans.Ben toch al nat....
Mai Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst 3 augustus 2008 Okidoki Houtje. Niet weer doen hoor!!!Geeft zo'n paniek hier...
juffie Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst 3 augustus 2008 Nee Kaia, dat is het niet! Zeker weten! Maar ik kan het wel begrijpen! Er werd niet anders gereageerd, er werd niet gereageerd.En ik probeer dit ook jullie niet te verwijten, hebben we het al eerder over gehad.En nu neem ik weer een risico, maar wil nu eenmaal gewoon mijn gedachten uitspreken: Super als je niet drinkt (alleen maar lof en complimenten), troost bij een niet gewilde uitglijder ( wat ook goed is!!!!!), maar weinig of geen begrip als men probeert ADB te zijn door uit te proberen of er een tussenweg is.Oké, voor de meesten is die er niet, maar ik weet het nog niet!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden