Spring naar bijdragen

Vrijdag 8 augustus 2008


Houtje

Aanbevolen berichten

mooie foto Trees! wat heb ik zin in vakantie als ik dat zie ...:)

Maaarrrrrrrrrrrrrr, die vakantie komt dichterbij! mijn verslag heb ik zojuist naar de docent opgestuurd. jippie! het is geen 10 waard, 7 misschien? ik ga niet meer te perfectionistisch doen, behalve bij mijn scriptie dan.

ik ben blij... het einde van de studie komt echt steeds meer in zicht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 126
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nee, DOM DOM DOM! geen:Carolien, maar Corinne! ik heb de foto niet zelf gemaakt. Die komt uit het album van mijn zoon, zijn reis door Indonesië!
Overigens zal je best heel veel plezier hebben van en cameraatje! Je kan er heel veel mee doen, het kan echt een leuke hobbie worden! Vooral ook omdat jij zo van wandelen houdt! Al zet je alleen je foto's maar op de computer, dan kost het je niet veel, en je kan er altijd van genieten!
Is dat geen leuke beloning voor je standvastige niet-drinken? In het begin moest ik er ook niets van hebben hoor, maar nu ben ik er heel enthousiast over! Ik heb een shock- en waterbestendige camera!
Bevalt me goed!

*naam aangepast, dom hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Trees

Nee, Carolien, ik heb de foto niet zelf gemaakt. Die komt uit het album van mijn zoon, zijn reis door Indonesië!


Overigens zal je best heel veel plezier hebben van en cameraatje! Je kan er heel veel mee doen, het kan echt een leuke hobbie worden! Vooral ook omdat jij zo van wandelen houdt! Al zet je alleen je foto's maar op de computer, dan kost het je niet veel, en je kan er altijd van genieten!


Is dat geen leuke beloning voor je standvastige niet-drinken? In het begin moest ik er ook niets van hebben hoor, maar nu ben ik er heel enthousiast over! Ik heb een shock- en waterbestendige camera!


Bevalt me goed!



Heu, Trees, ik heet Corinne :D
Probleem is dat ik dan steeds brilletjewissel moet doen.
Vroeger heb ik fanatiek gefotografeerd. Ik had ook een fantastisch fototoestel met statief, lenzen en de hele reutemeteut. Op een bepaald moment boeide het me helemaal niet meer. Dat was al lang voor er drank in het spel was. Ook nu kijk ik liever en vind het leuke eraan om het me te herinneren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,
Ik heb niet bijgelezen want ben net een beetje aan het uithijgen van weer 2 dagen uitpakken/schoonmaken en herinrichten.
Ik heb last van het warme weer en krijg soms best wel zin in JWW.
Ook ben ik zo druk met de verhuizing dat ik soms denk .....ach.

Ik doe het niet want ik weet dat de terugval erger is dan nu nee te zeggen.

Best weleens moeilijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Precies Mieke, van die terugval heb je véél langer ellende dan even op de tanden bijten. Heb je een schoon en fris bedje klaarstaan?
Dan zou ik lekker gaan douchen (weet je nog waar die zit :D) en je bent gewoon moe dus dan is je weerstand minder dus hop, spoel die gore gremlins door het doucheputje weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook heel benieuwd, Woman, ik vind het ook zo flink dat je gegaan bent! Wie weet trek jij mij ook over de lijn....als ik maar niet naar zo'n kerk moet waar óók de Weight Watchers zitten; dat heb ik altijd zó naargeestig gevonden!
Ik wacht je verslag met spanning af, is het niet vandaag, dan lees ik het morgen wel!

O, enne Corinne, ik wíst wel dat ik het tegen jóu had, mijn toetsenbord heeft zich vergist!:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Corinne en Houtje, ik ben idd moe, maar heb ff zin om met jullie te kletsen.
Een douche is straks wel een goed idee.
Ik hen een tip gekregen dat doche olie met lavendel je aura schoont.

Laat ik dat nou net hebben


Ben benieuwd woman naar je verhaal, maar relaxe eerst maar ff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi!

Vond het een beetje raar om ingelogd te staan en niet te reageren.
Ben zo moe, dat ik van het teruglezen me alleen flarden herinner.
heb een goede dag en leuke dag gehad. Nu ga ik slapen.
Ik hoop dat ik er morgen toe kom weer te reageren!

Druk, druk, druk... :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onderweg naar de AA kwamen de gremlins uit alle hoeken en gaten. Ze haalden alles uit de kast. De meest belachelijke was: je hebt eigen keus, je kan ook op een terras een biertje gaan drinken. (een biertje jaja, zeg maar 40 biertjes want een biertje bestaat niet).
Dus ik heb een koptelefoon opgezet met fantastische muziek en zonder nadenken erheen.
Kom ik daar aan, is de kerk dicht, vrijdag 8 augustus en zaterdag 9 augustus gesloten wegens werkzaamheden.
#@$%%@&$# dat heb ik weer.
Dus ik rondje om de kerk lopen, had de moed al opgegeven, zie ik door een raampje wat mensen bewegen. Dus ik zwaaien, bleek er een achterdeurtje. Pfoeh gelukkig maar.
Het was echt heel fijn. Iedereen deed zn verhaal en ik als laatste ook. En het was echt fijn eindelijk eens eerlijk te vertellen hoe en wat, zonder smeuiige details achter te houden.
Na de pauze gingen de lichten uit en de kaarsjes aan, echt heel erg gezellig !!
Ik hoop volgende week weer te gaan.
Ik voel me nu superontspannen, en rustig.
Ik kreeg van een aantal mensen een telefoonnummer mee, om te bellen - ook snachts !! En ik werd naar het station gebracht.
Ik heb het gezegd; Ik ben woman en ik ben alcoholist. Het kwam wel verrot mn strot uit (excusez le mot) maar het is gezegd.
Kreeg het advies om minimaal drie maanden elke week, liefst twee keer in de week naar een meeting te gaan, en dan verder te beslissen.
En de verhalen waren zoooooo herkenbaar - ai
Nu kom ik zeker het weekend goed door, ben echt blij dat ik gegaan ben !!
x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,
heb nu twee keer een berichtje getypt en twee keer per ongeluk op kruisje gedrukt, dus nu weer alles weg... grrrrrrrrr........
Ik geeft het op voor nu, morgen is er weer een dag.

De mensen die het moeilijk hebben, wens ik heel veel sterkte! :present:

Degenen die het droog hebben gehouden: goed gedaan!

Hanneke, proficiat met je twee maanden!
De rest met weer een nieuwe droge dag!

Op naar morgen, weer een droge dag! Voor mij de dertiende, ik ga ervoor!
Welterusten....:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...