Mieke Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 Ik heb vandaag een sollicitatie gesprek gehad en ik ben aangenomen.Dit had ik niet verwacht want het was best een zwaar gesprek.A.s maandag begin ik met de training en ik ben erg blij en heb er veel zin in.Ik ga 24 uur werken dus lekker partimen. Veel meer uren kan ik ook niet voorlopig dus mooi dat het kan.Nu hebben ze op vrijdag middag happy our en dat vind ik altijd minder en onnodig binnen een bedrijf.Alsof je elkaar onder invloed beter leert kennen ( of juist wel:angry: )Nou is het geluk met me en komt het met de werktijden beter uit dat ik vrijdag vrij ben JOEHOE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 quote: Originally posted by: kirkyen blijkbaar een discussie over 2 dagdraadjes of zo . niet eens gemerkt dat er twee waren . moet toch beter gaan lezen Je moet ook wel goed door je leesbril kijken Kirky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 Gefeliciflap Mieke!!! En zo'n happy hour... Pffff... volgens mij is dat intussen helemaal uit.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 Proficiat Mieke! "Happy them" moet je maar denken vrijdag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 Goed nieuws, Mieke !!! Goof for you !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 sorry Har, maar jij maakt van MIJN mug een OLIFANT....en nogmaals, ik bedoel NIEMAND in het bijzonder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 Hihihi, straks verschijnt er wrs een bericht die nu ergens hangt te hangen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 O.m.g. Happy hour was het elke vrijdag na sluitingstijd bij mij laatste werkgever...na afloop in de winkel. Voornamelijk jonge werknemers maakten er elke vrijdag een feest van met errug veel bier...werd 's middags al koud gezet en betaald uit het potje. Gni...gni, die gasten werden daardoor wel dikke maatjes...ach, het ging alleen maar om de alcohol, drinkmaatjes bedoel ik dus.alweer een voutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 Hé Spud, bedankt! Ik krijg het helemaal warm van al jouw zonnetjes! Thanks!Mieke, wat goed! Werk wat je leuk vindt, en dan ook nog zonder happy friday!Gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 Mieke succes!! Ik denk dat jij wel een uurtje happy met een juutje kan zijn. Als het happiness uurtje aan het eind van de dag is, kan je toch weggaan.Na happy te zijn geweest, gaat men toch niet weer werken, dan komt er weinig van de grond!!BE HAPPY!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 Wel eens het toppunt van elkaar op internet de koppen in elkaar slaan gezien?Ga dan maar eens op het FAforum kijken.. Heb je een slechte dag en wil je je afreageren? Ik geloof dat dat de uitgesproken plek is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 Goed Charlie, klaar. Geen olifant en mug te zien hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 @ Allen bedankt voor de felicitaties, echt erg leuk en ik zal iedere vrijdag denken :ikke nietIk hield altijd van JWW en stond met de neus vooraan en als het kon deed ik het licht ook nog uit.Ben blij dat dat voorbij is al komt er soms best weleens trek naar boven.Ben dan blij het niet in huis te hebben.De kids lusten met mate ook best een drankje maar zijn er helemaal aan gewend dat ik het niet in huis heb en respecteren dat ook.Wel zo relaxed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 @ Spud het Faforum was dat dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 Mieke, van harte!Nou wilde ik nog iets zeggen, maar ben het alweer kwijt.Ben weer een stukje verder in the running... Vanavond geholpen bij het verven met de buurtkinderen aan de versierde wagen, daar hebben ze voor de vakantie eerst allemaal eigenhandig hutten op gebouwd. Daarna vergadering van het bestuur, waar ik sinds vorig jaar even op een laag pitje stond ingedeeld. Voelde goed, meteen weer een taak op me genomen. Wel een leuke beheersbare nl. een activiteitendag organiseren.Wat was het nou... getverderrie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 quote: Originally posted by: SpudWel eens het toppunt van elkaar op internet de koppen in elkaar slaan gezien? Ga dan maar eens op het FAforum kijken.. Heb je een slechte dag en wil je je afreageren? Ik geloof dat dat de uitgesproken plek is Hihi, heb nog niet veel gelezen daarnet maar zag al aan de avatars, dat sommigen al behoorlijk wat schade hebben opgelopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 mieke van harte hoi spudderke mijn heerlijke smoothie maakster ivm happy hour bestaat in benidorm enorm bij de engelsen ik heb papieren in orde gemaakt , ja komt een en ander bij kijken , nadien zo stom geweest van fotos te kijken charlie de mug mag je sturen , de olifant liever niet het is , en het zal ook nooit veranderen yo yo yo yo yo y yo en dan alle negatieve aandacht op hun trekken , meester ik heb dat niet gedaan , of meester jantje heeft mij pijn gedaan ja mensesn sorry maar vraag mij af wat de gemiddelde leeftijd hier is ??kleuterklas adb is het soms Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 Toch geen Korsakoff, hopelijk, Marjo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 @Mieke, da's best een heftig forum. Soms schelden en kwetsen mensen elkaar daar doelbewust maar da's dan net de bedoeling van dat forum geloof ik.. Iemand tipte me eens maar was niks voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 Trees, dat weet ik niet meer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 Hé Blacky de blackster!!! 1 halve meloen en 2 mango's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 Hoi!Na een paar dagen log ik maar weer eens in. Ik merk dat ik losser en losser kom van het forum op het moment. Heb al lang te weinig tijd om alles bij te houden, met drank ben ik niet echt veel meer bezig, en als ik probeer een beetje bij te lezen (altijd alleen het draadje van die dag) merk ik dat ik er eigenlijk weinig meer op te zeggen heb. 's Avonds vind ik het zo vaak mosterd na de maaltijd om nog op een interessant bericht van die ochtend te reageren en het gegeit is alleen leuk als je er op het moment zelf bij bent. Dus enige forumstilte hier.Vandaag heb ik ook weinig gemist las ik. De sfeer is niet echt optimaal naar mijn idee. Vroeger wilde ik me daar nog wel eens in storten, uitgebreid mijn mening ten beste geven, maar tegenwoordig bemoei ik me er maar liever niet mee. Geen behoefte aan oeverloze discussies over hoe het forum er uit zou moeten zien. Het forum is, zoals het forum op een bepaald moment is, en verandert met het komen en gaan van de meest actieve schrijvers. Ik heb er vrede mee vandaag, maar dat kan ik gemakkelijk zeggen, want ik heb al in geen tijden meer een gremlin gezien.Trees, jammer dat je vannacht gedronken hebt. Ik ben blij dat je de draad weer oppakt. Ik weet nog dat je ook na maanden overvallen kunt worden door een vreselijk gevoel van twijfel, zinloosheid, gebrek aan motivatie en enorme zin om te drinken. Ik heb dat zelf ook nog gehad rond ongeveer 8-9 maanden, en nog een keer rond de 14 maanden. En juist als je al zo lang goed gaat kan dat heel onverwacht aankomen. Ik ben er gelukkig doorheen gekomen, maar ik ken het gevoel. En ik weet ook dat ik hier nog nooit iemand heb gelezen die blij was dat hij/zij het gedaan had. Dus ben ik erg blij dat ik het niet gedaan heb. Ga er weer voor meid! En geef een volgende keer een signaal af, als je het moeilijk hebt. Eenzaamheid is een killer! Francesca, ik ben blij dat het zo goed met je gaat, en zo positief in het leven staat op dit moment. Je bent enorm gegroeid! Ik vind je bericht heel sterk, iets om nog eens te lezen als ik mezelf dreig te laten meesleuren in negativiteit. Want die buien zijn mij ook niet vreemd.Anjo, fijn dat je zoon even je taak heeft overgenomen. Ik hoop dat je even kunt slapen. Corinne, ik vind het heel knap, en ook heel verstandig van je dat je eerst de tijd neemt om aan jezelf te werken. Je bent altijd enorm begaan geweest met iedereen hier op het forum, kwam altijd met goede raad en adviezen aan iedereen, inclusief degenen die zo eigenwijs zijn dat ze geen advies willen ( :$ ). Je bent een meelevende en vriendelijke vrouw, het is tijd dat je nu eens heel meelevend en lief tegen jezelf gaat zijn. Blacky, heel veel geluk met je nieuwe huis. Ik weet zeker dat je er iets moois, en vooral jouw eigen thuis van gaat maken. De omgeving van Zottegem ken ik, ik heb daar als kind ooit gelogeerd.Tenslotte wil ik tegen Charlie en An nog zeggen, dat ik enorm blij ben dat jullie allebei zo goed gaan! Jullie zijn keiharde doorzetters, en het spreekwoord zegt nog altijd dat de volhouder uiteindelijk wint! Het is heerlijk om iemand na talloze struikelpartijen uiteindelijk stevig op de benen te zien staan en zelfstandig te zien lopen.Mensen, het is al laat, dus ik wens jullie welterusten. En voor degenen die nog een poosje doorgaan een fijn vervolg van de avond. O ja, ik las nog een zekere Anja, die wil weten wat haar nog te wachten staat. Wel Anja, Ziza had ooit een heel treffend onderschrift: "Stoppen met drinken heeft een voordeel en een nadeel. Het voordeel is: je gevoel komt terug. Het nadeel is: je gevoel komt terug." In essentie is dat het eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 Vergeten: Mieke, gefeliciteerd met je baan! Geweldig, een heel nieuwe start! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 Happy Hour ja, ik ken het ook van mn werk.Eind van de middag gezellig de borrel, en dan thuis gekomen komt er niets meer uit je handen dus of al een lichte kater uitzitten of nog meer drinken......Ben heel blij dat dat niet meer hoeft, jeetje zeg, ik deed dat vaak alleen maar uit gewoonte, zonder eigenlijk verder over na te denken. Ik heb wel eens die boeken van Agnes gelezen, van Peter van Straaten. Daarin wordt prachtig omschreven hoe zij met de alcohol omgaat/worstelt.Wat me namelijk steeds vaker opvalt en stoort in boeken en op tv is dat ze wel de gezelligheid laten zien van een avondje drinken, of een nachtje doorhalen, maar de volgende dag zijn ze altijd weer fris en fruitig !!!! In de boeken van Agnes wordt het wel eerlijk vermeldt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 Anna hoi! Dan juist mooi weer eens iets van je te horen. Fijn dat het je zo goed gaat! Een kijkje in de toekomst... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden