Spring naar bijdragen

dinsdag 12 augustus


Houtje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 274
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi allen, hoi Carolientje,

ik ben bij gelezen, inderdaad ik log zelden uit, vandaag een ontdekking voor mezelf gedaan, na dat een collega me vroeg, waarom doe je deze job, als de natuur je leven is, je maakt jezelf ongelukkig en inderdaad dat is ook zo ,ik overweeg nu toch die weg in te slaan naar een job in de natuur, full time smid of met paarden, of tijgers, of gewoon weg boswachter of iets in deze richtingen.

Ben trouwens blij dat iemand me dit zij en dit nu exact hetzelfde als wat men mij 30 jaar geleden al eens zij.

by the way, i'm back on the forum

Greetz, :moon::lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Wannes. Je moet doen wat je enige mate van plezier geeft en met een boswachter is ook niets mis. Een eerzaam vak. Tevredenheid Wannes, dat is wat telt, dan ben je ook weerbaarder tegen andere problemen! Geld is niet altijd het belangrijkste. Gemoedsrust wel

Groet. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Francesca

Ik heb onlangs nog zo'n negatieve bui gehad, waarin ik alleen datgene zag wat me niet zinde, en niet de positieve dingen, die er duidelijk ook waren en zijn. Ik vond het toen moeilijk om mezelf daar weer uit te sleuren, maar slaagde er toch in, en daar ben ik achteraf bekeken erg blij om. Ik denk dat het voor mij iets is waar ik moet voor uitkijken, dat naar beneden gesleurd worden als ik negatief begin te denken... En dat het op dat moment ook belangrijk is om niet het gezelschap van gelijkgestemde zielen op te zoeken die me bevestigen in mijn negativiteit, maar het te gaan zoeken bij mensen die neutraal of positief tegen mijn "probleem" aankijken en ook de andere kant ervan kunnen belichten. Een keer je hart luchten en klagen kan best opluchten, maar is ook een beetje gevaarlijk heb ik gemerkt. 't Is een tweesnijdend zwaard. Het lucht inderdaad op, maar als je achteraf toch een andere, positieve draai aan de dingen geeft, vind ik het toch ook een beetje raar of zo om die gelijkgestemden dan weer onder ogen te komen. Ik krijg dan een beetje het gevoel dat ik me moet verantwoorden voor mijn ommezwaai, voor het feit dat ik toch een andere beslissing genomen heb, de dingen op een andere manier ben gaan bekijken, en daar ook blij mee ben...




Mooi geschreven Fran, kan ik me in herkennen. O zo belangrijk om positieve mensen op te zoeken als je de neiging hebt diep in een put te kruipen. Alleen kennen alcies onder elkaar ook de weg van negatief naar positief en daarom snap ik niet helemaal wie of wat je bedoelt met gelijkgestemden in je betoog. Alcies of anderen die nog volop in de verwijtsfeer zitten misschien en je bevestigen in negativiteit?
Het werkt iig verhelderend als je nuchter naar de realiteit kunt kijken en als positieve mensen je daarbij een spiegel voorhouden hoe je dat kunt doen, is de keus aan jou wie je daarvoor opzoekt.
Niets mis met te selecteren met wie je om wil gaan, is zelfs denk ik altijd van belang...niet alleen wanneer je in de put zit. Dat is zo'n beetje de put dempen als het kalf al verdronken is, een beetje cru gesteld ;)

quote:


Originally posted by:
charlie

Ik wil het toch even over het forum van drup en mij hebben....


Dat is idd wel, zoals Har zegt, een BEETJE ontstaan uit ongenoegen over dit forum.

Ook nu zie ik het weer!! Opent Trees een draadje, dat ze een uitglijder heeft, komt er prompt een nieuw draadje, waarom...?

Maar goed, ik ben er niet blij mee dat Drup het gisteren hier op het forum heeft gezegd, maar dat is aan haar.

Ik hoop gewoon fris en fruitig aan dat forum te beginnen, maar dit ADB-forum zal altijd het "moederforum" blijven, waar ik na een pauze best wel weer terugkom mss.




Succes Charlie, ik vind het alleen jammer dat je Houtje als voorbeeld aanhaalt wat er mis kan gaan op dit forum en daaraan dus min of meer de "kwaliteit" van dit forum ophangt. Ongetwijfeld is het helemaal niet verkeerd bedoeld van haar.
Je hoeft het er niet mee eens te zijn, dat is wat anders...spreek daar dan net als anderen hebben gedaan gewoon Houtje op aan. Dit soort dingen horen ook thuis op een forum, het bespreekbaar maken van...zoals jij zelf laatst nog hebt gedaan.
Lijkt me stug dat ondanks alle goede bedoelingen dit soort dingen niet op jouw forum kunnen gebeuren...we maken allemaal inschattingsfouten toch?

quote:


Originally posted by:
Trees

Ik ben er weer, ik ga er weer voor, en vandaag drink ik zéker niet!

En misschien morgen óók wel niet!
:D
(ach, als je je humor verliest, kan je maar beter naast de slijter gaan wonen, toch?)

Dus, Marjo, ik gooi de bek op 't stuur, en Blacky, de knieën zijn gekuisd!



Welkom terug Trees...hopelijk geef je niet alleen jezelf een trap onder de derriere maar kijk je ook naar hoe je het tijdens een volgende verzoeking anders kunt doen...ervaringsdeskundigen genoeg hier, dus aan de bel trekken vóórdat je iets naar binnen kiept mag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

volgende reactie
andere forums , achter de schermen werken soms is het niet moeilijk dat een mens hier bijna niets meer schrijft
en .............. neen blacky heeft niet drankjank maar blacky is alle heisa rond tapas haar forum niet vergeten
ach ja ben nog maar aan 09:46;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wonderlijke dag vandaag.
Toen ik thuis kwam werd ik gevraagd vanavond 'mee te helpen' het vat bier leeg te drinken.
Ja haha. Leuk hoor, vandaag ff niet. Geen tijd.

Trouwens, we laten ons hier vandaag dus door niemand gek maken O K ?! Zullen we dat even afspreken.'
Heb nogal een sterke intuitie en , ja EN er hangt van alles in de lucht, hier tenminste.

Gewoon geen alcohol vanavond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

reactie op carolien van 10/42
er zit waarheid in je schrijven wat forums en sites betreft
toen ik in spanje woonde was ik behalve bij adb nog bij enkele sites , via via kreeg ik altijd maar meer en meer alcohol gerelateerde sites bij tot ik niet meer wist wat mijn voor of achterkant was , eens in belgie ben ik bij adb gebleven en mijn stwee sites uit 2005
TE is TE

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman, vertel jezelf nog even WAAROM je ook alweer wilde stoppen.

Ik was vanmiddag ff shoppen. Nou ik kon m'n lol niet op. Uitverkoopje hier en uitverkoopje daar. Dus heb lekker wat bij elkaar. Het fijnste was het moment dat ik ff bij Big Mac in de zon ben gaan zitten en een colaatje ging drinken. Een heerlijk relaxed moment. Gewoon simpel genieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...