Spring naar bijdragen

dinsdag 12 augustus


Houtje

Aanbevolen berichten

Woman, zolang ik het zonder blender moet doen., maak ik het Treesbowltje.
mijn vriendin kwam zondag alweer eens langs voor de bowl. Zegt ze toen ze het op had,Ik denk dat het ook wel lekker is met een scheut crème de cassis of met witte wijn.
Het is juist de bedoeling dat het lekker is zonder drank MUTS.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 274
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

zotte gem , allez zeg nu achtervolgen er mij al drie :)
luitjes kijk dit gebeurt als men een ganse dag van huis is , men wil wel reageren maar men kan niet reageren zoals men wilt
ik persoonlijk vindt ht ergste van vandaag dat trezebezeke in een hoek geduwd is en ja carolien ik kan op dat draadje reageren maar dan zou IK respectloos zijn naar trees toe , want tenslotte sluit zij zelf haar draadje
en dit is mijn eigen mening hierover
en last but not least de laatse tijd krijg ik maar meer en meer en meer het gevoel dat sommige hier het haantje/kipje de voorste willen zijn , the leader of the gang maar ook dit is mijn eigen mening
en nu is het voor mij siesta time :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Treesbowl of sangria;

Men neme een fles amé (AH) Doe ik in een glazen kan . Doe er een scheut sinasappel limonade bij, en dan allemaal lekker zacht fruit erin kieperen. Heerlijk ,en het staat ook gezellig. Ik doe het in een mooi longdrinkglas met een lange ijslepel erin. Smullen maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en wie is ame ??
dat was nu eens een goden drank die sangria , moijn vriendin begreep maar niet dat de kan niet leger werd , maar ik wel altijd dronkener , nou ja ik vulde aan met verborgen flessen ach donde esta el tiempo van de slag mis ik mijn zwembad weer grgrgr
ach ja dit weekend heb ik gepoetst met spiritus weten jullie dat dit bij mij gedachten aan drank wakker maakte ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, Woman, er moet eigenlijk staan de Treesblow!!!
(grapje hoor..)

En Sammy, grappig is het dat mensen proberen aan iets heel lekkers nog alcohol toe te voegen!
Dat is écht niet voor de smaak, maar wél voor de roes!

An, ik ben blij dat ik nog tot het team behoor!

En Blacky, ik heb je reactie toch gelezen, en ik ben er blij mee!

Haha, Bambam, anders dan de gremlins ben ik niet weg te meppen! Jou zal ik hopenlijk nooit inhalen, maar toch hoop ik dat ik mijn weg alcoholvrij zal kunnen houden!

Nog even voor iedereen: ik vind het onbegrijpelijk van mezelf. Vanaf 21 september 2007 tot begin juni van dit jaar was ik volkomen drankvrij. En zoals daar dan weer geniepig de klad in is gekomen...
Het menselijk brein zit dan dus toch ingewikkelder in elkaar dan ik altijd heb begrepen!
Ik ben nu weer heel gemotiveerd, en ik kan alleen maar hopen dat dat zo blijft!
Beter ten halve gekeerd dan ten hele verdwaald!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, Blacky, toevallig hadden we het hier op het forum over jenever, en toen bedacht ik me dat die goedkope jenever altijd naar spiritus rook! Ik kan me dus helemaal voorstellen dat de spiritus gedachtes aan drank bij je wakker maakte!

En over de ''nep-sangria'' , zelf vind ik de sinaasappellimonade (light, van Burg koop ik hem bij de C1000,) er onontbeerlijk bij os. Het geeft net wat meer vakantiesmaak eraan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sammy, dat is zeker een nadenkertje voor me! Inderdaad heb ik die 5 maanden dat-ie weg was niet gedronken, geen probleem mee gehad ook! Zelf had ik die link dus ook absoluut niet gelegd, maar inderdaad, hij was nog maar een paar dagen terug en ik had mijn eerste uitglijder te pakken!
En natuurlijk blijft het mijn eigen verantwoording, maar ik ga hier wel eens stevig over nadenken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo beste forumleden,
Ik ben nieuw op deze site en sinds 6 augustus heb ik gen alcohol meer gedronken met behulp van Librium. Nu ben ik over gegaan op de oxazepam en dalmadorm. Op zich van t het niet drinken me erg mee; ik heb weinig ontwenningsverschijnselen en de drang naar alcohol is niet groot. Achtergrond: Zeker 10 jaar lang dronk ik iedere avond minstens 1 fles wijn. Alleen tijdens mijn zwangerschap had ik gelkkig de tegenwoordigheid van geest dat ik weinig gedronken heb. Mijn vraag aan jullie is: wat staat me nog te wachten de komende tijd? Ik kan niet eeuwig doorgaan met de bezodiazepines, maar wat dan? Kan iemand mij daar antwoord op geven? Alvast dank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...