Sandman Geplaatst 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2008 Goedemorgen allemaal,Slecht geslapen, zenuwonsteking in de schouder, ik vreet me gek aande pijnstillers maar t helpt maar n beetje.Iedereen n fijne dag toegewenst en hou t alcoholvrij.groetjes Sandman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2008 Goedemorgen!Beterschap Sandman! Vervelend en pijnlijk een schouderontsteking.Heb lekker geslapen en ga zo maar weer eens aan het werk.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2008 Goedemorgen Pip, ik heb niet gehuild, maar hoop wel dat jij een beetje hebt geslapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2008 Ja, duhuuh! Verkeerde timing wellicht. Las nu pas gisteravond. Maar ik refereerde natuurlijk aan ons lolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2008 Goedemorgen,Ook hier heerlijk geslapen. Nog even Har z'n bericht gelezen en lekker naar m'n bedje.Zonder mij er in te mengen, moet ik zeggen dat het m'n nachtrust niet heeft geschaad.Ik sliep zefs beter. Het doet me altijd goed wanneer men de zaken in het reine tracht te brengen!!Mijn nieuwe forumbenadering, met een ruime mate aan empathie doet me goed!!! Alleen meng ik me niet meer in conflicten, van welke aard dan ook.Ik heb genoeg aan mezelf en zonder de ander uit het oog te verliezen, gaat mijn gemoedsrust voor!Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2008 Morrege,Hier een kort nachtje geweest maar het zonnetje schijnt hier zo lekker naar binnen datik het zonde vond om nog langer te blijven liggen. Carolien, ik heb vannacht bijgelezen. Jawel, maar ik heb geloof ik niet erg veel onthouden ervan.Vlagen van teksten komen boven.Ja, jij gaat vandaag eerst het hondje afmaken, nou ja afschilderen dan.Daarna voor die expo aan de start, staat mij iets bij van een groot vel papier en een zwaan?Maakt niet uit, je teksten maak je levendig door de plaatjes die je er bij toont dus komt eraltijd wel iets bij mijn bolletje terug.Veel werk plezier, maar vergeet toch maar niet die koffie breaks erin te houden hé!Sandman, herkenbaar, bijna voel ik met je mee. Die heb ik ook doorleeft en heel langmee gelopen. Schouder injecties hielpen niet, fysio gehad.......nou ja ik hoop dat het bij jouniet zo lang duurt als bij mij. Zou dus maar aan de rooie kool met vette watten gaan wantdie kende ik nog niet. Sterkte.Marjo, goedemorgen, timing daar ging het vannacht ook geloof ik over.Ik heb mij er maar niet mee bemoeit, vond het voor mij een beetje onzin maar dat komtomdat ik veel wisselende diensten draai. De ochtend voor een ander is vaak voor mijde late avond. Volgens mij kun je maar beter iets van je afschrijven als iets je dwars zit,dan ben je het maar kwijt. Lolletje of ernst moet niet uitmaken toch.Mogge Pip, kort nachtje maar wel goed? Fijne dag vandaag, laat die eerste staan dan is het grootste karwei gedaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2008 Sandman sterkte met de schouder! En... ik ben nog in control hoor, bedankt!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2008 Goedemorrege allemaal.Er gaat van alles door mijn hoofd, maar ga het toch allemaal niet opschrijven.Wat het vandaag gaat worden weet ik nog niet............ maar ik hoop op een beetje zon.Corinne: dat was even een onverwachtse aanval gister bij jou thuis. Je bent er goed doorheen gekomen.Ik hoop dat het je vandaag niet achtervolgd. Dat is meestal bij mij het geval. Onbewust cirkelen die gedachten over JWW door mijn brein. Het belangrijkste is toch dat we moeten zien te dealen met het leven, zoals het op ons af komt. Vandaag probeer ik eens wat meer te lachen. Gewoon lachen, of het nu leuk is of niet zeker met pubers in huis .. zitten ze te zeuren, gewoon blijven lachen, zijn ze boos, lachen, gaan ze je ineens uitschelden, lachen....... Tapas: mooie fotos!!! Maar geldzorgen hebben is minder mooi. Het neemt je rust weg. Sparen Tapas, hard sparen. Droog brood met jam en elke euro in een potje en dan pas kopen. Anders is het, denk ik, als je het voor je werk nodig hebt, voor je inkomsten. Ik schrijf dit n.a.v. wat jij zelf gister schreef (neem mijn bemoeizucht niet kwalijk) . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2008 Soothe: zo zie je maar wat een goede leerschool we hier hebben. Ik stond in de begintijd nogal eens op m'n 'achterste benen' (rare uitdrukking) en dat zei veel over mezelf. Hier thuis kon ik dat ook zo goed.Nu maak ik me ook minder druk om dingen. Net het echte leven hier, zeg ik altijd maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2008 Carolien: je schrijft dat er niet op is gereageerd op je toen je schreef 'even weg te blijven'. Als iemand even weg blijft dan heeft het naar mijn idee geen zin om iets te gaan schrijven naar die persoon WANT die is er dan niet Fijn dat je er weer even ben hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2008 An, strak plan!! Je gaat goed en lachen doet de lever schudden. Mijn gevoel zegt mij, dat je niet zo'n lachebekkie bent. Ik zal me wel schromelijk vergissen!Niet boos worden An Je gaat goed, mijn respect voor jou neemt grootse vormen aan. Doorgaan An. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2008 An, knap hoor blijven lachen .Alleen mijn ervaring is toen ik tussen de pubers zat dat als ik bleef lachen hun boosheid juistaanwakkerde. Binnenpretjes kon nog net, verder niets laten merken.Je gaat goed hé! Plaats jij ook nog even je naam op het mijlpalen lijstje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2008 Vandaag ben ik er niet!! Wat een rust, hoor ik jullie denken. Gelijk hebben jullie! Ik ga naar een pianowinkel in A'dam- Amstelveen. Beetje vergelijken, wat er zo al is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2008 Tapas, ik heb de foto met pasgeboren kitten en koppie van moederkat als bureaublad genomen.Deze foto blijf ik nog steeds de mooiste vinden.Succes met keuzes maken, blijft moeilijk vind ik.Soothe, maak er een fijne dag van. Plan om een nieuwe piano aan te schaffen dan?Zeker de loterij gewonnen dan.Gisteravond werd ik uitgenodigd voor een etentje en heb besloten niet te gaan.Moet ik een x bedrag voor vooruit betalen er zitten dan 4 gratis drankjes bijin.De herinnering aan mijn laatste etentje deed mij dit besluiten.Voor dat bedrag eet ik niet en in verhouding met een ander kan ik net zo goed een kindermenubestellen. Drinken, nou ja, spa-roodje en koffie dan.De lol is er voor mij sinds kort wel af nu er ook niet meer een sigaretje bij kan.Ik kreeg de kriebels de laatste keer, werd onrustig , geen trek in dessert maar zo snel mogelijknaar huis om te ontspannen onder het genot van ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2008 Soothe: ben benieuwd of je wat kan vinden. Ik heb net mijn piano de deur uit. De grote rede is dat ik niet kon spelen met mensen om me heen. En dan de buren.Tja of ik een lachebekkie ben???? Hier op het forum is wel de enige plaats waar ik mijn diepste zieleroerselen bloot geef. Meestal zie ik toch wel de humor in veel dingen. Ik lach in ieder geval graag . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2008 Stien: hoe lang rook je niet?? Tja pubers, je kan ze het niet altijd naar de zin maken. Ze vreten je met huid en haar op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2008 Even over de foto's van Tapas. Mooie foto's Tapas. Leuk de kittens. Een kleine kanttekening. Je plaatst ze niet alleen voor aplaus!Dus, mooie foto's, maar waarom niet wat meer diafragmeren? Het lijkt me een spiegelreflex.Het objectief geeft een goed gestoken beeld! Niets mis mee, lijkt me.Ik vind, dat je te weinig scherptediepte neemt. In foto twee verdwijnt de scherpte al bij de snuit van het poesje!Waarom diafragmeer je niet wat meer. Of verder van het onderwerp. Het lijkt een kort tele objectief.De achtergrond lijkt me niet te veel afleiden. Waarom dan niet scherp van ogen tot staartpunt!Har, ook een goed fotograaf denkt er misschien anders over, ik vind het niet nodig dat je de vacht, die goed doortekent is, in de mist laat verdwijnen!Groet!P.S gewoon je eigen gang gaan hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2008 Wat een rust, Soothe is er vandaag niet!! hihi, je vraagt er zelf om hoor!gaaf dat je stappen gaat ondernemen op muziekgebied. Ik hoop dat je een mooie piano tegen gaat komen. Wie weet ook eens kijken op Marktplaats? Mensen kopen zo'n ding wel eens in een bevlieging en dan gaat ie in de weg staan, kan veel geld schelen!An, droog brood en sparen doe ik al Alleen zijn er zoveel wensen en wat minder spaargeld!Dus wacht ik op mijn expositie en hopelijk de verkoop dan van wat foto's. Het zou slimmer zijn om juist dat geld in beter camera-materiaal te gaan steken en in een snellere computer. Je kan het maar 1x uitgeven helaas en het liefst geef ik niks uit want dan is het op... nouja beter zo dan schulden hebben!Okee, aankleden en werken vandaag! hup, in actie komen! en er weer een donderdag zonderdag van maken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2008 Hoi An, vandaar dat ik een digitale wil. Ik voelde me afgeremd in harde stukken. De buurtjes!Dit kan hard en zacht ingesteld en een hoofdtelefoon.Ik ben zelf niet zo'n lacher An, misschien mijn tekortkoming. Vind het leven niet echt een circus!!Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2008 haha, Soothe, helemaal mee eens, ik zit nog enorm te stoeien met die lens, ik vind het ook vervelend dat niet de hele kitten scherp is. Moet er wel bij zeggen dat dit binnenfoto's zijn zonder flits en dat ik met deze lens minstens anderhalve meter van die katjes op de grond moest liggen (in een overvolle huiskamer) en die kittens maar niet stil wilden staan en de moederpoes op mijn rug stond om mijn haren te wassen..tja, dat zie je dus niet aan de foto hahahahaha, het is soms net gymnastiek.De geleende lens is een 50-150 mm lens en dus duidelijk niet ideaal voor dit doel. Een reden om er niet voor te gaan. Ik wil dan toch een lens met meer mogelijkheden maar oefen deze week nog even lekker door! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2008 Tapas, marktplaats is heel goed, bedankt. Maar in tegenstelling tot een akoestische piano, gaat een digitale sneller achteruit. Kan in 15 jaar bij het schroot. Dan koop je misschien een ander z'n drama!Groet ik ga weg.Reageer even op de scherptediepte. Gewoon gevoelsmatig hoor, mooie foto's!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2008 Tapas, is het een spiegelreflex? Een canon EOS of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2008 Een Nkon, dat is gaaf. WOW!!!! Maar dat weet je. Top objectieven, voor de goed gevulde beurs! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2008 mislukte posting nummer 1 ---sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2008 Houtje ook goede morgen.Geen beste hum?Geen mening, toch je mening even geven en vervolgens voel ik dat mijde mond toch wel even gesnoerd wordt. In elk geval naar jou toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden