Spring naar bijdragen

vrijdag 15 augustus

anjo

Aanbevolen berichten

te gek, kirky.

Ik sta een dag droog en ben nog nooit zo chaggie geweest. Komt vast wel goed, hoop ik.
Ben vandaag ietwat fel maar hoop dat het mij vergeven wordt. Ik ben licht onvlambaar maar niet haat dragend. Morgen is er wer een dag.
Tapas, ik ben zo trots op jou. Waar haal jij je wijsheid vandaan?

Slaap lekker,
Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 283
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou, ik wil Floor toch wel wat steun geven. Het hele gedoe is in mijn ogen begonnen met een post van iemand anders, die Floor nogal kattig benaderde.
En natuurlijk is het nu allemaal een beetje uit de hand gelopen, maar in beginsel zijn we toch allemaal bezig met maar één doel: de alcohol in de hand te houden?

Dus, mensen, laten we ons allemaal even stilstaan bij ons doel.
Dat kost mij in ieder geval al genoeg moeite!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, Trees...foei, je moet de alcohol juist niet in de hand houden maar door het putje wegspoelen (om maar even een flauwe opmerking te maken).

Beste Floor, ga gewoon effe met een tak op de grond meppen...wil wel eens helpen bij boosheid. Flink ARGGGGGGHHH....roepen ;) Serieus, niet lullig bedoelt, want je moet effe je energie kwijt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oeps, had ik nog niet gezien. Maar ik ga nu echt slapen. Ik heb met echte drama's te doen overdag. En ik ben bek af. Floortje hard of zacht, het schijnt niet te werken. Weet je wat, zullen we even ruilen?
Ga ik werken en dan mag jij de vader van mijn kinderen dood zien gaan. Eitje toch? Tja er zitten dan ook nog 3 kinderen bij die doodgaan van verdriet. Kan vast niet zo erg zijn als 7jaar zonder relatie.
Gekke is dat ik ook 7 jaar zonder relatie zit, heb het nooit gezien als eenzame opsluiting.
Ik hoef niet zo nodig een vent op de bank. Ik besta ook zonder relatie. Oke, misschien heb ik nu wel een soort relatie maar dat was dankzij vergevenisgezingheid en liefde voor onze kinderen. En misschien de verre herrinnering van 30 jaar geleden. Count your blessings. Je hebt de hele avond reacties gehad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...