Tatum Geplaatst 15 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2008 Waarom Pippi met kromme tenen? Uiterlijk is altijd mooier dan werkelijk. Denk hierbij aan het groene gras en de groene brandnetels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 15 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2008 Ik heb het nu over een "romantische" avond met vriend, maar tegelijk loop ik te dromen van een "huis alleen". Dat is pas hard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 15 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2008 Pippi: 'hard to get'.... schijnt wel heel sexie te zijn Floor: GA NU NAAR DE KERMIS EN GENIET ER GEWOON VAN. DAT MAG HOOR!!!!!!! Tut je op en ga!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 15 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2008 Weer een vriend heeft ontmoet?????????????????Ik heb zeven jaar in eenzaamheid geleeft, ben nooit getrouwd geweest. Weet jij hoe het is om zeven jaar in eenzame opsluiting te moeten gaan????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 15 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2008 Pippi: trek je dit nu niet persoonlijk aan! Heeft niks met jou te maken. Floor moet nu gewoon lekker gaan, maar hoe moeilijk is dat nu. Ik kan me er ALLES bij voorstellen.IK zit trouwens te genieten van een heerlijk cool colaatje en er is hier gelukkig geen kermis, geen trouwerij, geen JWW. Wel zo rustig.En Pippi: je zit vast vlak naast je ijstkastje?? Haha, ik zie het al helemaal voor me. Trouwens, dat 'ex vriendje' is wel errug aardig volgens mij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 15 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2008 Oke, de sfeer is weer denderend.Even voor de gerechtigheid volgens mij vermoedde ik FRan en BB al heel lang geleden. Misschien al voordat ze het zelf in de gaten hadden. Nu ben ik gewoon blij voor ze. Kijk eens naar Fran!Meisjes, gewoon heel erg genieten van elkaar.Sandman, als je met iemand zou mailen en je vult elkaar perfect aan. Zou het je dan echt bommen als hij een man is?Vandaag moest ik aan Twan denken, Zijn man zit in de mode. Misshien kende hij Percy wel. Ik had graag ooit een jurk van hem gehad. Floortje, af!! We willen je helpen maar Pippi heeft het op het moment al zwaar genoeg. Wat voor nut heeft al dit geruzie?Is Druppeltje een eigen forum begonnen? Dat meen je niet!Sammy, ik trek het van geen kanten. Ga ik potjan van de whiskey naar het prut en heb toch een partij last. eigen schuld dikke bult. Dankzij Ziza heb ik nu een sponsor en ik ga mijn uiterste best doen.X haalt het bloed van onder mijn nagels maar ik houd mij in. We hebben nl maar 6 soorten vla en yoghurt in huis maar niets dat hij lust. Zielig, he? Houd mij ten goede ik houd stik veel van hem en ga tot het gaatje. Hij eet niet meer, drinkt te weing en neemt zijn medicijnen niet meer. Mag ik dan ietwat gefrustreed zijn?Ik bemoei mij er niet meer mee. maar hallo, dit kan toch ook wat vriendelijker?WE ZIJN HIER WEL OM ELKAAR TE HELPEN!Persoonlijk zou ik al heel blij als er gewoon een paard voorbij kwam. Geen merrie, geen hengst, gewoon een paard. Zelfs een ezeltje zou het al doen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 15 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2008 Floor: lieve meid, volgens mij voel je je echt niet goed, heb je echt nog niet gedronken???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 15 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2008 Karinneke, ik zal het onthouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 15 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2008 An, Sorry zag jou niet door de drukte; heb echt nog niets gedronken. Voel me wel heel erg aangevallen; een pippi heeft het ook gemakkelijk met een ex en alimentatie. Ik moet er altijd voor werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 15 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2008 Karinneke, dat heb je flink verpest!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 15 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2008 Ja Floortje dat weet ik. Weet hoe lang het duurt om een oudergezin (15 jaar) te zijn terwijl je toch getrouwd bent. Weet hoe het voelt als de andere ouder dan je zoon inpikt en hem dan verwaarloosd? 7 jaar peanuts.Ga zielig doen, zou ik niet doen. iedereen heeft hier zijn verhaal. NIemand is hier ongeschonden uit gekomen. Sommige van ons zorgen voor de mensen die hen het meeste pijn heeft gedaan. Dat is menselijkheid, mededogen, misschien zelfs dankbaarheid dat hij mij 3 kinderen heeft gegeven.floortje begin bij jezelf. Ook jij hebt mensen pijn gedaan. Ook jij hebt dingen om dankbaar voor te zijn. Schrijf ze op. Vandaag was de koffie zo lekker. het zonnetje scheen zo mooi door de ruiten. Weet ik veel.Maar knok voor jezelf. Zelfmedelijden helpt je alleen het gat in. pLus het doet andere mensen pijn. Dacht je echt dat je hier schreef omdat je een zere teen had?Grijp jezelf bij de klassen en maak je leven beter. Alleen jij hebt die kracht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 15 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2008 Karinneke, ik hoop gewoon dat jij nooit meer jouw teksten aan mij besteed. Je krijgt geen reaktie meer terug. Dank je lekker!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 15 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2008 Anjo, ik bedoelde niet om zielig te zijn. Ik log nu uit. Is beter voor iedereen.An, mag ik met jullie meedoen? Voor mij en voor dochter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 15 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2008 Goshie floor. Je hebt moeten werken. Wat zielig voor je. Doet 98% van de bevolking dat niet?Floor, ik heb het helemaal gehad met je. Ik heb gewerkt en gestudeerd met 2 grote en een klein kind. In het buitenland, red het maar. Ik heb niet zo'n hoge pet op van mijzelf maar als ik het kan.........En je had potjan, alle plaats op de bank. Bah. En nee, ik heb niet gedronken ben gewoon woest.Kom maar terug als je volwassen bent. Bah, bah, bah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 15 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2008 Floor, je stelt mij niet teleur en het heeft ook niks met gisteravond te maken, In je post naar Karinneke laat je doorschemeren dat haar post jouw hele avond vooraf al verknoeid heeft en dat dat dan haar schuld is en dat stukje snap ik gewoon niet. Zij wou graag antwoord en jij wil niet antwoorden, dat is toch okee? Dan is toch niemand schuldig? dan is het toch klaar?net zoals je nu bijna mij me schuldig laat voelen omdat ik je niet 'begrijp' en ik jou weer teleurstel omdat je dacht dat ik je beter zou kennen. Ik heb je leren kennen als een lief en zachtaardig iemand en jij bent okee zoals je bent maar met dit soort uitspraken jaag je mensen tegen je in het harnas en dat is zonde want dat hoeft helemaal niet. Je hoeft je tegenover mij niet te verdedigen of je gaat drinken of niet. Dat is helemaal jouw beslissing. Verder ben ik het helemaal met Pip eens, je hebt 2 kanten, een hele lieve zorgzame zachtaardige enthousiaste en gedreven kant, en daarnaast zit er volgens mij een heel erg boos en verdrietig klein meisje in pijn heeft en af en toe naar buiten floept, en mensen daarmee tegen zich in het harnas kan jagen.Misschien zit ik er wel helemaal naast hoor maar er is zo'n groot verschil tussen de ene floor en de andere!Geniet van je avond en dat meen ik echt. Doe het op jou manier en niet op de manier waarvan je denkt dat het forum dat van jou verwacht. Het is jouw leven! Zorg ervoor dat waar je ook voor kiest vanavond, dat je daar achter staat! en probeer te genieten met volle teugen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 15 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2008 Waarom - Pippi - reageer je zo op mij???????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 15 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2008 Tapas, sorryIk leef vaak mee met mensen. Ik voel me zwaar aangevallen, zowel door haar als door Pippi. Waarom? Ik snap het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 15 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2008 TIME OUT mensen? Dit leidt toch tot niets. Niet meer reageren Floor en anderen niet op jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 15 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2008 Hum....nou ben ik kwijt wat ik eigenlijk kwijt wou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 15 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2008 Okay meisje, ga daar dan mee aan de slag. Ga na waarom je zo reageerde. Pippi zegt dat je een lieve kant hebt dat geloof ik gelijk. Maar dit is niet de manier om het te uiten. Echt niet. Ik was woest op je.Sommige mensen zijn hier door de hel gegaan en hen hoor je niet. Mijn boosheid is altijd van zeer korte duur. Morgen ben je misschien meer in staat om nuchter na te denken. Maak het goed. met mij heb je niets goed te maken. Ik wacht wel af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 15 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2008 We hebben met z'n tweetjes een heerlijke gebakspunt zitten eten op een bankske in een dorpske vlak in de buurt HEERLIJK, nog nooit zo'n lekker stuk gebak gegeten...aanstekelijk voor de mensen die langskwamen...ging er eentje ook een punt halen. Zat wel advocaat in, een drupje hooguit...de flinke mop verse slagroom was ook errug lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 15 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2008 quote: Originally posted by: pippiWas M weer een beetje te pruimen NOU ZEG!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 15 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2008 Mogen we elkaar de hand schudden Kirky Goed man, hoeveel dagen zijn het nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 15 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2008 Ik begrijp dat ik degene ben die het fout doet. Jammer. Ik had ook wel wat steun kunnen gebruiken. Maar ja, pipje, dat mag natuurlijk niet aangetast worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 15 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2008 Tapas, je hebt groot gelijk. Waarom waren die meiden zo druk over mij? Ik heb geen geluk; nooit gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden