Spring naar bijdragen

vrijdag 15 augustus

anjo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 283
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bambam: de drank lost inderdaad niks op, je voelt je misschien even happy. Maar we vergeten dat wanneer we aan de drank zijn ook dagen zijn, misschien nog wel vaker dat we het helemaal niet zo zien zitten. Dussss ..... wat is het verschil, maar dat wist je al.

Fran en Bam, grappig, rijmt op ...

Trees: hoe is het?? niet zo vrolijk? Ik kreeg net een complete woede aanval. Echt ik werd zoooooo boos. Gewoon heel driftig. Ik denk dat het in mijn hersens is geslagen. Heb maar een zak chips open getrokken. Van die echte he. Zullen we samen ff een senseootje drinken? Misschien knapt het op.

Pippi... Kaia, ja hallo.... dit gaat dus ff niet he :D

Safi: wat kom jij ineens weer binnenwandelen hier, alsof je niet weg bent geweest!!! Fijn dat je er bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi An, stopmaatje!
Nee, ff niet zo vrolijk! "s Morgens wakker worden en dan nog zo lang mogelijk in die halfslaap blijven liggen, omdat je al voelt: als ik nu wakker word, voel ik me niet fijn!
Oké, nog even doorschemeren helpt ook niet, maar stelt de depressie wel uit!
Veel gedachtes aan drank! Zonder jou, An, was ik misschien al weer begonnen! Ik zit wel aan de refusal, maar een lage dosis, omdat ik ook het gevoel wil hebben dat het weer snel uit mijn lichaam moet zijn, als ik dat wil! Nonsens natuurlijk, ik zou er beter aan doen om er gewoon drie in te gooien (refusal dan, hè?). Ik zit echt weer op zo'n rotplek, begrijp niet meer hoe ik zó lang zó probleemloos zonder drank, en vooral zonder drankgedachten heb geleefd!
Maar goed, ik zwoeg verder! Maar wat computerspelletjes aan 't doen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had Zondag nog kunnen verdragen, maar vanavond gaan vriend en ik uit. Bijna de enige avond in het jaar. Ja, dan wil ik wel wat kunnen drinken. Sorry voor iedereen op het forum.

Ben wel blij dat ik weet waar het om gaat. Ben dankbaar voor het vouwfietsteam om me zo ver te brengen .... :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trees: ja idioot he hoe dat ineens binnenkomt. Je zegt dat je depressieve gevoelens hebt, dat is niet zo best. Kan je nagaan waar dat misschien vandaan komt? Ik ben langzaam uit het dal aan het klimmen, we moeten onszelf de tijd geven. Het dal van depressie is vre - se - lijk. En dan noem ik mijn depressie nog niet eens een echte depressie, want ik blijf evengoed enigzins actief. Sinds kort sta ik weer goe op, alhoewel dat ook nog steeds wisselt. Ja hoe je dat met die refusal moet doen, ik zou het niet weten. Ik durf al helemaal niet aan het spul, want ik ken mezelf, ik zou toch drinken als ik persee zou willen. Uiteindelijk moeten we proberen op andere gedachten te komen. Helpende gedachtes.
Wat mij er telkens uitsleurt is de gedachte: 'als ik nu drink heb ik morgen spijt, of ik drink een tijdje door en MOET TOCH WEER stoppen.' Dus weg met de twijfel we blijven ervoor gaan Trees. Je laat me niet in de steek!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har,

Ik kan mij helemaal voorstellen dat het je even duizelde. Zelf was ik er helemaal duizelig van.
Zit al de hele dag te bedenken hoe ik een kast wit kan schilderen in de kamer waar X slaapt.
X maar buiten in de tuin zetten;)

Ik ben gewoon harstikke koppig, weet ik dat het helemaal fout gaat maar aan de noodrem trekken, ho maar. Gisteren heb ik dat geheel bezonken toch gedaan en dan zijn hier toch nog genoeg lieve mensen die je dan willen helpen.

Nu zal ik het even zelf moeten doen maar gelukkig met hulp. Er is een ding waar ik totaal allergisch voor ben en dat is bitterheid. Ik haat dat. Toch is er een redelijke kans dat als mijn taak gedaan is, ik wel eens zo'n bittere alcoholiste zou kunnen worden. En daar heb ik dus helemaal geen trek in.
Dus zoals Ziza altijd zegt; Actie.

In ieder geval, de nieuwkomers zeggen toch altijd dat het lijkt of wij geen probleem hebben. Gezien wat ik gisteren allemaal raskalde mag het duidelijk zijn dat het toch knokken blijft en een ieder van ons nog steeds een keer goed op hun snuiterd kunnen vallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, An, ik probeer je niet in de steek te laten! En inderdaad is depressie een veel te groot woord voor hoe ik me voel. Ik zit mezelf gewoon in de weg, mopper de mopper!
Komop, ik pak mezelf bij kop en kont, en ga de hond even uitlaten! Mooi weer ervoor!

Floor, jij zal je ook naar voelen! Wie weet, meid misschien lukt het je vanavond toch nog! Het is nog geen verloren strijd, toch?
Heel veel moed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben net terug van een fietstocht van 40 km. in het zonnetje.
Vervelend Trees, dat je niet lekker in je velletje zit.

An, jij gaat goed zeg.Chapeau:present:

Bambam en Fran, Ik hoop dat jullie een fijne tijd tegmoet gaan samen.

En onze oude Amsterdammer is denk ik ook alweer op vrijersvoeten:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar ben ik het mee eens, Sammy, ik voel me nu al soms een beetje schuldig als ik een paar dagen niets van me heb laten horen! Ik vind het ook wel jammer dat er van die ''splintergroepjes'' vormen.
Voor mij is het forum zo precies goed, meestal goed weer, en soms hier en daar een bui!:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Kaia

Bambam & Fran, 2 kanjers om een heel klein beetje jaloers op, maar vooral heel erg veel blij voor te zijn, geniet de Liefde!!!
:heart:
:heart:

Bambam en Fran, misschien n zeer onbeleefde vraag maar ik weet
t nu ook niet.
Heren, dames wie is wie en wat is wat.
Zometeen denk ik de love of my life gevonden te hebben word ik geconfronteerd met n man
met baard en haar op zn rug
:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...