Spring naar bijdragen

vrijdag 15 augustus

anjo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 283
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:

Originally posted by: anjo

Sandman, als je met iemand zou mailen en je vult elkaar perfect aan. Zou het je dan echt bommen als hij een man is?

Als vriend niet, als minnaar ja, sorry ik ben hetero.
Maar begrijp me goed, ik ben niet iemand die homo of lesbienne veroordeeld, aljeblief zeg.
Als men maar gelukkig is
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh ja, deze dan van An: "mannen hebben HEEL veel duidelijkheid nodig. Soms moet je iets wel honderd keer uitleggen zeker als ze hun zinnen ergens op hebben gezet."
Heel veel duidelijkheid, lieve An, betekent dat je iets 1X uitlegt en dat het dan ook zo gaat.
En mannen zelf leggen liever niets uit, die DOEN gewoon.
Disclaimer: het bovenstaande geldt voor mij, van de rest van de wereld heb ik slechts een vermoeden. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doe dit niet graag maar hier heb ik dus mijn buik vol van.

Floor, wie denk je wel dat je bent. Omdat het Hare Majesteit even niet naar de zin gaat
Denk je nu werkelijk dat je de mensen hier maar kunt beledigen en op hun ziel kan trappen wanneer
het je uitkomt. Iedereen hier steunt je en leeft met je mee. Een beetje respect zou je niet misstaan.
Wordt aub volwassen en besteed wat meer tijd
aan jezelf en dat zelfmedelijden van je. Grow Up en werk aan jezelf.

Als ik je nu geraakt heb...........prima, ik hoop dat je er wat mee doet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallootjes....!!!

Zó, het feestje zit er ook weer op, ondertussen was het beddengoed gedroogd aan de lijn. Ligt nu al gestreken op het omgekeerde matras...
Vanmiddag nog verf gekocht, Gelders blauw... Dus morgen kan het écht beginnen!

Tijdens het kinderfeestje werd er trouwens weer aardig wat naar binnen gewerkt.. Er moest nog een extra kratje halverwege de middag worden gehaald. Maar het meest moest ik lachen om al die verhitte vrouwen met hun rosé in de felle zon... :D Heb lekker wat geobserveerd, voornamelijk bij "de mannen"gezeten. En met een vrouw gepraat waarvan het me opviel dat ze ook alleen fris dronk, en ja, de enige was met wie ik even een leuk gesprek had... Trouwens, ik had nog niet de minste neiging om me aan alcohol te vergrijpen, terwijl het letterlijk naast mijn voeten stond!
By the way, het was een erg leuk feestje hoor, van onze beste vrienden hun dochter. Grappig dat ze ook zo trots op me waren, terwijl het voor mij heel naturel voelde. leuk toch?

Ach.. En ik heb nog zóveel te vertellen, maar ik ben al zo druk. Dus ik doe het gedoseerd... Heb ik morgen ook nog wat!

Yehaaa!
:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...