Spring naar bijdragen

Zondag 24 aug. "Vergeef jezelf als je geen vrede hebt."

Houtje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 198
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ben dr weer, ben echt geschrokken.
Ik ga geen berichten weghalen, weet niet eens hoe t moet.
Ben ervan overtuigd dat Anjo begrijpt dat hier echt geen opzet in t spel is.
Waarom geen @ ???? Als ik t volledige woord schrijf mag t ook niet.
hebben die @ n aparte betekenis dan , voor mij is t n invulling van ontbrekende letters.

Heel erg bedankt voor jullie begrip.
Ik weet t ik loop mezelf wel eens voorbij met mn postings, maar ik heb, alhoewel geen excuus, n heel erg nare
week achter de rug

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sandman,

Maak het niet erger dan het is joh.
Je kunt een (alleen je eigen berichten natuurlijk) bericht aanpassen door ernaar toe te bladeren en dan rechts onderin op de knop Aanpassen te klikken. Je krijgt dan het bericht weer in zo'n tekstvakje te zien, en kunt iets aan de tekst aanpassen.

Je kunt het bericht niet volledig weghalen, maar kunt altijd één leesteken laten staan (desnoods een puntje). Nou wordt het vervangen van je berichten door puntjes niet goed gekeurd, maar je kunt wel zeggen * tekst aangepast wegens .......

Ik zal het met dit bericht als voorbeeld doen.

*aangepast als voorbeeld dan krijg je deze melding te zien helemaal onderaan het bericht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sandman, waarom zou je je berichtjes veranderen? je hebt gewoon even iets over het hoofd gezien, dat is toch niet erg. Je doet het toch niet bewust?
Lekker laten staan, en verdragen dat het nou eenmaal zo gegaan is, je kunt het toch niet meer veranderen.. dus wederom... acceptatie!

voor wie (via digitale tv bv) RTV Noord Holland kan ontvangen, om 4 uur is er een documentaire over een straatpsychiater.
Hij heeft een zeer duidelijke mening over depressies. Best een interessante documentaire!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Carolientje,

even antwoord op je, ik ben hier ,thuis, gisteren was ik in NL, op bezoek bij paarden kennis, leuke buitendag gehad zonder JWW, ben weer een tijdje in de goede dreef aan het draven, en soms heb ik zo weinig te posten, dus dan lees ik maar wat mee. En ? het gaat je goed ? mooie zwaan trouwens.

Greetz :moon::lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Carolien

Je idee van postbus via Tactus als die dat zou willen doen klinkt wel goed ja, kunnen we wat we willen sturen naar Tactus doen en die kan de hele mep dan doorsturen, hoeven er geen prive-adressen in omloop te worden gebracht.

Iemand een idee hoe dat aan te pakken?

Carolientje , ik bedoelde een postbus, zoiets als postbus XX, XX gemeente of stad. niet via pb

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als we geconfronteerd worden met sterven dan zal ieder van ons terug kruipen naar eigen herinneringen, tenminste zo is dat bij mij.

Belangrijk is dat we nu samen een groot front vormen vandaag en juist vandaag tevoorschijn durven komen met onze eigen gedachtes hierover. Het gevaar is anders dat we denken niet gehoord te worden en misschien een valkuil om dan toch maar eentje te pakken.

Ik heb me afgereageerd op het werken in de tuin. Een grote zandberg verplaatst.
Helemaal geen doen voor iemand met mijn spieren en postuur.
En voel mijn botten en spieren nu al.

Persoonlijk kan ik moeilijk omgaan met het verlies van mijn dierbaren. De afgelopen jaren zijn het er nogal wat geweest. Ik droom elke nacht van ze. Het zijn helaas geen prettige dromen.
Het blijft een trigger.

Zoals al het verlies wat we te dragen hebben. Echtscheiding idem dito. We vergeten dat we in een rouwperiode zitten die een, twee, drie jaar of langer kan duren.

Zomaar wat gedachtes en hoop dat we elkaar kunnen ondersteunen vandaag.

Mijn plan is om vandaag geen alcohol te drinken en hoop dat het lukt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Ik wil de hele ochtend en middag al mijn gedachten op papier krijgen, maar het lukt van geen meter.
Mijn knoop is vandaag zo een warboel. Ik mag mezelf niet neersabelen, maar het voelt voor mij als het meest vernederende dat ik ooit heb moeten doen: financiële ondersteuning vragen aan mijn man.
Dat heb ik te danken aan mijn dure drankjaren. Dit vind ik dus vreselijk en ik ben gewoon nog niet in staat om meer te werken. Dat heb ik afgelopen week ervaren. En ik ben een kluns op hh gebied en kan het dus ook niet op die manier 'terug betalen'.
Ik heb dus nu de M van KMW nodig om dit te aanvaarden.

Sandman,
Als je arm uit de kom is geweest, is het best mogelijk dat de banden van je AC-gewricht opgerokken zijn. Laat dat even checken door je huisarts. Dat is namelijk heel erg pijnlijk en niets lijkt te helpen tegen de pijn. Maar het kan herstellen mits je je arm heel stil naast je laat en laat steunen op een kussen als je zit. En er voor zorgen dat je per se niet op die zijde ligt in je bed. Het duurt dan ca. 10 weken tot die banden weer hersteld zijn en de kop van je arm, je schouderbeen en rugvleugel weer netjes bij elkaar gehouden worden. Het heeft bij mij 8 maanden geduurd voor ik helemaal pijnvrij was. Na het herstel van de banden heb ik nog 9 sessies bij de fysio gehad. Als zo een ontwrichting niet goed behandeld wordt, hou je daar de rest van je leven last van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen, allemaal, alle betrokkenen,

Ik ga morgen met Tactus overleggen of zij het adres van Anjo hebben en of we op één of andere manier via hun iets kunnen doen bv. een bloemetje, bloemstukje o.i.d. kunnen sturen aan Anjo. En dat zij ook evt. kaarten e.d. kunnen verzamelen en versturen.

Het zou niet correct zijn (het duurde wel even maar ik ben na enig nadenkwerk tot deze conclusie gekomen) als één van ons haar privé-adres zou hebben en dat zou gaan verspreiden aan andere leden van het forum buiten weten van Anjo om, met wat voor goede bedoelingen ook.

Het blijft een openbaar forum en we kennen de meesten van ons alleen virtueel, en dan nóg. We moeten waakzaam blijven.

Laatst vroeg persoon 1 mij het adres van persoon 2 omdat persoon 1 dacht dat ik dat wel zou hebben van persoon 2 en een kadootje wilde sturen aan persoon 2. Volgen jullie het nog? Toen heb ik gezegd ik weet niet hoe persoon 2 daar over denkt. Dus stuur het maar naar mij, ik stuur het liever zelf naar persoon 2 en persoon 2 was daar erg blij mee. Het heeft te maken met respect voor elkaars privé-gegevens en de keuze kunnen maken (zelf) aan wie je o.a. je adresgegevens geeft.

:present: anjo die is alvast voor jou.

XXX

houtje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke,

Ik reageer nog even op een berichtje van gisteren van je. Je schrijft de AA is mijn ding niet meer. Jij bent door AA geworden wat je nu bent. Ik heb bij AA meerdere mensen meegemaakt, die naar verloop van tijd er zo overdachten. En ik kan je dan ook vertellen, dat al die mensen, GEEN EEN UITGEZONDERD, nu weer terug bij af zijn. En een erger gevecht moeten leveren, dan voorheen om droog te komen. En de meesten redden het al niet eens meer. Je hebt hier op dit forum ook genoeg voorbeelden. Ik zal de namen maar niet noemen, wat die kun jezelf ook wel invullen.
Marieke lieve meid, ik wil jou niet graag zien afglijden, maar ik ben er WEL HEEL BANG VOOR.
Ik krijg bij jou op het ogenblijk het gevoel, dat je met je hoofd in de wolken loopt, dat je verliefdheid je over maling aan doet geven. En straks zit je met de gebakken peren.
Dus Marieke, blijf van de drank af.

Echt ik geef om je, Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...