Spring naar bijdragen

Maandag 25 augustus Het leven gaat door


Houtje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 282
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

{{{{Tapas}}}} jij flikt het em toch ook allemaal maar meid, zo helemaal met jezelf het beste uit jezelf, dat geeft mij ook weer kracht weet je?! Tuurlijk moet je ook even lekker janken nu, pak zo je wilt even mijn schriele doch welgemeende schoudertje mee, en voel hoe de engeltjes jou weer de troost en het vertrouwen geven in al het spannende waar je nu mee bezig bent! Spannendddddd en zo grensverleggend, dat wil ik ooook!

Mag ik op de expo komen, khep tiet zat ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag lieve allemaal. Ben hier dus niet zo goed in. Maar dat geeft niet. Daar leer ik dus ook weer van. Moet nog veel veranderen. 22 gebruikers gezien op het hoogtij-moment. Poeh hee!
Een laatste halve pam voor voorlopig erin. Moet ik ook mee stoppen.
Wens iedereen een goede, frisse (her)start voor morgen! trusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Har


.............Volgens de bijbel is de duivel in deze tijd aan de macht en daar valt veel voor te zeggen, zo ook in andere geloven die spreken over een eindtijd waarna de hemel op aarde komt. ..........



Har als je citeert uit de Bijbel of wat de Bijbel zou zeggen dan moet ik je erop wijzen dat de duivel met de komst van Christus is overwonnen. Dus de duivel heeft NIET de macht in deze wereld. Hij blijft het wel proberen. Maar de liefde is sterker en zal overwinnen, telkens weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
wingchun


Ik sta pas aan het begin en vraag me af of het zinvol is berichten te posten.




Zo zie je maar dat stoppen met drinken veel meer is als niet meer drinken.
Er komt van alles naar boven in nuchtere toestand. Laat je niet tegenhouden hier te posten, schrijf gewoon wat jij te melden hebt dan wordt er vanzelf op gereageerd!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bedankt kirky,
Donald en de neefjes kunnen je gedachten echt wel eens op nul zetten. Alleen jammer dat je er niet veel wijzer van wordt, zeker niet van Donald:)
Daarom ben ik op zoek naar de "gouden" tip die kan leiden tot het in bedwang houden van mijn geestelijke kwaaltjes en de angst voor terugval kan verminderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja precies Kirky, ik vraag me ook af of ik er rustiger van zou worden als ik er meer over weet.
En (voor de goede orde) dat is wat anders dan m'n kop in het zand steken.
Maar even serieus, DirkJan, er staan zo her en der bij "Tips en Adviezen" en bij "Thema's rondom alcohol" wel veel aanbevelingen.
Vraagje: ga jij ook naar de AA? Of heb je andere hulp?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke: ja het is moeilijk met kinderen die niet willen meewerken. Ik ben van 19.00 uur tot nu met mijn zoon bezig geweest. Praten, bellen, regelen. Het is niet anders. En het is zwaar Marieke en we moeten het toch maar zien te handelen allemaal, nuchter.

quote:


Originally posted by:
Wannes

......... nog even en ik zuip mijn voorraad er door na een gezonde nuchtere week .......,

please give me a help


greetz



Toch niet die 350 flessen geweldige wijn, die je eigenlijk niet lust omdat je een bierdrinker ben???
Ja hoe je te helpen :huh:


quote:


Originally posted by:
Har

Oh, shit wat ben ik een egoïst. Ben nu ook weer aan het drinken.



Har, daar sta ik nu echt niet van te kijken. Je bent zo warrig en druk vandaag. Daar heb je het al.
Stoppen met die zooi, en wel direct.

Lana: ik ben gestopt en heb een full time baan, doe het huishouden, vrijwilligerswerk en ben de persoonlijke verpleegster van een aantal familie leden hier. EN niet overspannen, sta goed in het leven.
Dus het kan wel.


Casiris: dat is een flinke terugval. Terug en weer opstarten. Moed houden en doorgaan.


Nu snap ik waarom het zo rustig was afgelopen week. De helft van het forum was aan de zuip !!!!!!


Karinneke: wordt er naast je heen gelezen????? dan heb ik iets gemist. Jammer joh. Meldt je nog eens dan.

Dirk Jan: ja een hele oude rot in het vak!!!! Alles wat hier geschreven wordt heb ik zelf doorgemaakt.
En nog veeeeeeeeeel meer. Een ervaren terugvaller en stopper, haha.

Dirk Jan wat goed helpt tegen dipjes en een beetje depressief zijn is actie ondernemen. En wel door andere mensen bij te staan. Gewoon iets voor een ander doen, dat werkt goed tegen rotgevoelens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi houtje, aangenaam kennis te maken.
Ik begijp wat je bedoelt, zo heb ik zelf de serie van Guust Flater om eens mijn gedachten op nul te zetten. Suske en Wiske wil er ook wel in. Een aanrader is luisteren naar hoorspelen. Ik doe dat wanneer ik naar bed ga. Ik heb een MP3-speler gekocht en die plant ik vol met hoorspelen die je vaak gratis en legaal kunt downloaden van internet. maar je moet er wel van houden.....maar je gedachten zijn afgeleid, en piekeren wordt op bed een stuk minder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...