CPAS Geplaatst 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2008 Oeps, ben er natuurlijk voor gebleven. Zo dun ben ik nu ook weer niet dat ik erachter pas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2008 hahaha Corinne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2008 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2008 quote: Originally posted by: KaiaHar ik sta aan Woman's 'kant' omdat ik haar 'ken', die ander komt hier toch helemaal niet? En tegen de tijd dat ie wel mocht komen, dan faken we gewoon erover Zo zal ik het ook voor jou opnemen als het om M gaat (al vermoed ik dat je dat helemaal niet wil maar het gaat om de idee), snap jij dat dan ook ? Pippi, ik handkus met Corinne mee --> X Als je kunt scheiden wat bij jou hoort en wat niet...m.a.w. iemand werkelijk ondersteunen is wat anders dan hetzelfde dilemma in die ander herkennen en daarmee samen te dwepen. Zeg niet dat dat zo is in jullie geval maar het kwam wel even zo op mij over omdat respect ontbreekt in jullie postings. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2008 quote: Originally posted by: Kaiavolgens mij ben jij heel streng voor jezelf Har, en daarmee ook wel eens voor anderen (look who's talking now!). Hum....daar zeg je zowat! Tsss...kan maar beter drinken want dan val ik mezelf alleen maar af (grapje!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2008 Har ........... nu doe je het weer, je pakt het veel te zwaar op, of veel te letterlijk. Weet ik veel wat.Keep it cool!!Ik moet wel ontzettend lachen hoor om jullie postings. Hahahaha !!!! Zo nu ga ik strijken. Pff.. actie genoeg hier.Punt is dat we gewoon de eerste moeten laten staan, zo simpel he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2008 quote: Originally posted by: CPASOeps, ben er natuurlijk voor gebleven. Zo dun ben ik nu ook weer niet dat ik erachter pas. ...wordt je wel lekker knapperig zo achter het fornuis.....erin lijkt me wat teveel van het goede Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2008 Tuurlijk herken ik het niet, bij mij staan ze er altijd om te springen Har het soms ook best verhelderend werken om jezelf wat minder serieus te nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2008 quote: Originally posted by: AnZo nu ga ik strijken. Pff.. actie genoeg hier. Chips, gna gna...ben hier niet meer weg te slaan. Hum...als het teveel voor jullie wordt moet je het maar zeggen kan ik daar weer op reageren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2008 Maar goed ik zal wat meer respect tonen voor de mannelijkheid in zijn vorma natura relaxda Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2008 quote: Originally posted by: KaiaTuurlijk herken ik het niet, bij mij staan ze er altijd om te springen Har het soms ook best verhelderend werken om jezelf wat minder serieus te nemen Moeilijk hoor Kaia, want ik zag bij jou een addertje onder het gras. Kan nu alleen maar aan je vragen of je die zelf ook ziet....slim hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2008 edit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2008 Waar zag jij dat addertje? Ik ga toch liever voor de Ka, als ik mag kiezen dan hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2008 quote: Originally posted by: KaiaMaar goed ik zal wat meer respect tonen voor de mannelijkheid in zijn vorma natura relaxda Tsja, goed plan. Want het echte probleem is natuurlijk of het werkelijk een slappe l@l is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2008 quote: Originally posted by: KaiaWaar zag jij dat addertje? Ik ga toch liever voor de Ka, als ik mag kiezen dan hè? Nou, het lijkt wel of je en soortgelijke ervaring als Woman gehad hebt. Op zich niets mis mee, maar in hoeverre ben jij superwoman? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2008 Ja we moeten de problemen tenslotte bij de kern aanpakken, voorlopig zal ik het met m'n eigen rupsje moeten doen, hahaha nou ik word heel erg Har, ga er maar even tussenuit: kolfen, luiers verschonen, m'n fundusstand checken enzo, tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2008 quote: Originally posted by: pippiHa ha ha Ik lig dubbel. Ik zie het al voor me dat je dat zegt in het hevigst van de strijd midden in de nacht..Donder op met je vorma natura relaxda. Ik ben dan vrees ik niet zo lang van stof... Gni Pip, dat is ook aan de man voorbehouden en dat moet dan ook nog als een huis staan en het zolang volhouden als de hypotheek verlangt. Zo'n kleine 10 jaar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2008 quote: Originally posted by: KaiaJa we moeten de problemen tenslotte bij de kern aanpakken, voorlopig zal ik het met m'n eigen rupsje moeten doen, hahaha nou ik word heel erg Har, ga er maar even tussenuit: kolfen, luiers verschonen, m'n fundusstand checken enzo, tot later Mooi, hoef je die eikel iig niet tevreden te stellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2008 Héhé...ik lach weer Dát was ik dus even vergeten....zouden ze een apart schap voor moeten maken bij AH, doen ze tenminste fatsoenlijk hun werk! Als clown bij de kassa afrekenen kunnen ze alleen maar in de reklame beloven...ppppprrrrrfffftttt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2008 Nou, ik snap er allemaal niks van maar dat hoeft van mij ook niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2008 Haha...Water, het vrouwvolk heeft graag van doen met een Stand-Up comedian, in de beste zin van het woord Hoef je niet te snappen hoor, alleen maar te voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2008 Je moet het letterlijke natuurlijk niet altijd zo letterlijk nemen.De aardappels, wortels en het vlees waren best te pruimen.In mijn zuiptijd heb ik mijn man het bed uitgeschopt, omdat ie snurkte en steeds meer ruimte innam.Volgens dochter die op dezelfde verdieping sliep en slaapt, maakten we wel genoeg herrie samen.Hij is nog niet terug, maar dat is omdat ik zo slecht slaap. Ik snurk niet meer, maar hij nog wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2008 quote: Originally posted by: waterNou, ik snap er allemaal niks van maar dat hoeft van mij ook niet How is your reality-check today? Mine is fine Feel zomaar happy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2008 Prima hoor Har. De wereld draait om de zon en alles gaat z'n gangetje dus wat wil ik nog meer?Blij dat je je weer wat beter voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2008 quote: Originally posted by: CPASJe moet het letterlijke natuurlijk niet altijd zo letterlijk nemen. De aardappels, wortels en het vlees waren best te pruimen. In mijn zuiptijd heb ik mijn man het bed uitgeschopt, omdat ie snurkte en steeds meer ruimte innam. Volgens dochter die op dezelfde verdieping sliep en slaapt, maakten we wel genoeg herrie samen. Hij is nog niet terug, maar dat is omdat ik zo slecht slaap. Ik snurk niet meer, maar hij nog wel. Lieve Corinne, ik vind je een schat van een mens maar volgens mij denk je teveel. Maar toch ergens te weinig want zijn er geen anti-snurk middeltjes? Gni....doet me denken aan de excuses die M. ooit op mijn bordje heeft gegooid. Nooit de moeite genomen om daar eens aktie in te ondernemen. Pffff....lijk wel een mens die je iets 10 keer moet vertellen en dat nog wel met internet onder handbereik Hum...wat onder handbereik is moet je toepassen bedenk ik nu ineens. Vreemd hoor, dat ons in werkelijkheid van alles onder de neus gewreven wordt maar we er door de hoeveelheid juist niets mee doen Gni....aktie genoeg aanwezig om op te pakken...maar dan bedenk ik natuurlijk weer dat ik daar te moe voor ben :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden