Spring naar bijdragen

Maandag 25 augustus Het leven gaat door

Houtje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 282
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:

Originally posted by:
Kaia

Har ik sta aan Woman's 'kant' omdat ik haar 'ken', die ander komt hier toch helemaal niet? En tegen de tijd dat ie wel mocht komen, dan faken we gewoon erover
:D
Zo zal ik het ook voor jou opnemen als het om M gaat (al vermoed ik dat je dat helemaal niet wil maar het gaat om de idee), snap jij dat dan ook ?
:)
Pippi, ik handkus met Corinne mee --> X

Als je kunt scheiden wat bij jou hoort en wat niet...m.a.w. iemand werkelijk ondersteunen is wat anders dan hetzelfde dilemma in die ander herkennen en daarmee samen te dwepen. Zeg niet dat dat zo is in jullie geval maar het kwam wel even zo op mij over omdat respect ontbreekt in jullie postings.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har ........... nu doe je het weer, je pakt het veel te zwaar op, of veel te letterlijk. Weet ik veel wat.
Keep it cool!!

Ik moet wel ontzettend lachen hoor om jullie postings. Hahahaha !!!!

Zo nu ga ik strijken. Pff.. actie genoeg hier.

Punt is dat we gewoon de eerste moeten laten staan, zo simpel he :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Kaia

Tuurlijk herken ik het niet, bij mij staan ze er altijd om te springen
:D
Har het soms ook best verhelderend werken om jezelf wat minder serieus te nemen
:present:

Moeilijk hoor Kaia, want ik zag bij jou een addertje onder het gras. Kan nu alleen maar aan je vragen of je die zelf ook ziet....slim hè?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
pippi

Ha ha ha Ik lig dubbel.

Ik zie het al voor me dat je dat zegt in het hevigst van de strijd midden in de nacht..Donder op met je vorma natura relaxda. Ik ben dan vrees ik niet zo lang van stof...

Gni Pip, dat is ook aan de man voorbehouden en dat moet dan ook nog als een huis staan en het zolang volhouden als de hypotheek verlangt. Zo'n kleine 10 jaar....:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Kaia

Ja we moeten de problemen tenslotte bij de kern aanpakken, voorlopig zal ik het met m'n eigen rupsje moeten doen, hahaha nou ik word heel erg Har, ga er maar even tussenuit: kolfen, luiers verschonen, m'n fundusstand checken enzo, tot later
:)

Mooi, hoef je die eikel iig niet tevreden te stellen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je moet het letterlijke natuurlijk niet altijd zo letterlijk nemen.
De aardappels, wortels en het vlees waren best te pruimen.
In mijn zuiptijd heb ik mijn man het bed uitgeschopt, omdat ie snurkte en steeds meer ruimte innam.
Volgens dochter die op dezelfde verdieping sliep en slaapt, maakten we wel genoeg herrie samen.
Hij is nog niet terug, maar dat is omdat ik zo slecht slaap. Ik snurk niet meer, maar hij nog wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
CPAS

Je moet het letterlijke natuurlijk niet altijd zo letterlijk nemen.

De aardappels, wortels en het vlees waren best te pruimen.

In mijn zuiptijd heb ik mijn man het bed uitgeschopt, omdat ie snurkte en steeds meer ruimte innam.

Volgens dochter die op dezelfde verdieping sliep en slaapt, maakten we wel genoeg herrie samen.

Hij is nog niet terug, maar dat is omdat ik zo slecht slaap. Ik snurk niet meer, maar hij nog wel.

Lieve Corinne, ik vind je een schat van een mens maar volgens mij denk je teveel. Maar toch ergens te weinig want zijn er geen anti-snurk middeltjes? Gni....doet me denken aan de excuses die M. ooit op mijn bordje heeft gegooid. Nooit de moeite genomen om daar eens aktie in te ondernemen. Pffff....lijk wel een mens die je iets 10 keer moet vertellen en dat nog wel met internet onder handbereik :angry:
Hum...wat onder handbereik is moet je toepassen bedenk ik nu ineens. Vreemd hoor, dat ons in werkelijkheid van alles onder de neus gewreven wordt maar we er door de hoeveelheid juist niets mee doen :huh:
Gni....aktie genoeg aanwezig om op te pakken...maar dan bedenk ik natuurlijk weer dat ik daar te moe voor ben :$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...