Spring naar bijdragen

Dinsdag 2 september


albertina

Aanbevolen berichten

Lange geleden dat ik het draadje heb geopend.
Ik heb besloten voorlopig niet meer te schrijven.
Het maakt mij de laatste tijd onrustig.
Ik wil het geheel mij mezelf houden maar het doet mij geen goed meer
hier te lezen en te schrijven
Wellicht denk ik er over een tijdje anders over maar nu is het voor mij het beste
afstand van het forum te nemen.
Ik wens jullie toe dat het jullie allemaal goed zal gaan.
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 185
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lieve Tina,
je moet doen wat goed is voor jou en als dat afstand nemen is, dan moet je dat zeker doen!
Kom je wel hier als dat nodig is?
Sterkte vandaag, moet je werken?

Ik ga zo in de benen en me klaarmaken voor een nieuwe (werk)dag!

Iedereen een goede dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Carolien,

Dank voor je antwoord.
Ik heb wat jij schrijft alemaal in overweging genomen.

Toch merk ik de laatste tijd dat ik meestal niet meer weet wat te schrijven om de helpende hand te bieden.
Ook bemerk ik dat ik niet de hele dag met alcohol wil bezig zijn.
Natuurlijk laat ik nog wel eens wat horen.

Ik ben erg begaan met velen hier.
Maar te begaan is ook niet goed voor mij.
Vandaar mijn besluit.
Misschien verkeerd, de tijd zal het leren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeden morgen adb"ers,
pipke ik hoop dat je nog een beetje geslapen hebt , anjo jij ook .
ik heb mij gisteren na het plaatsen van laatste bericht een douche genomen en ups naar bed , maar de slaap wou niet kmen , wel enorme buikkrampen en diarree en ben dus ook de ganse nacht wakker geweest met mijn kont op de wc pot en een emmer in mijn armen , om 4 uur vanacht een mail naar mijn werk gestuurd dat ik het niet zag zitten om te gaan werken en dat ze mij maar een vakantoie dag moeten geven .
juist zelf naar mijn klant gebeld en het was ok .
ik heb de nacht altijd bangelijk gevonden , het piekeren vindt ik dan nog erger vannacht had ik er geen last van en heb vele zaken een plaats proberen te geven door ze van mij af te schrijven , en ja dat helpt mij ook , het eens langst een andere kant bekijken .
vandaag is mijn japannerke jarig hij wordt 43 jaar zal de tijd een beetje in het oog houden en hem eens bellen , mijn rekening is toch al hoog , dus € meer of minder .
Albertina in eerste instantie mogen we zorg dragen voor ons eigen en ja soms is dat door van iets afscheid te nemen of het een poosje op een lager pit te plaatsen suc6 :present:
mijn katers zitten al in de tuin ze komen het zelf vragen om buiten te mogen
ik blijf nu wakker tot een uur of 10 eerst papieren in het gemeentehuis in orde gaan maken , nadien ga ik iets eten als mijn buik het verdraagt en dan beetje slapen .
deze namiddag psygologe en normaal zou ik nadien eens naar mijn hondje en mijn ex gaan , maar in dit laatse heb ik geen zin of behoefte
ik wens jullie allemaal een fijne dag toe , ik maak er het beste van

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tina, ik kan me je beslissing goed voorstellen. Soms is het te intensief en te heftig vooral als je zelf met van alles bezig bent.
Ik laat me momenteel ook iets te veel raken maar dat komt ook omdat mijn gevoelssprieten momenteel wijd open staan.
maar heb het forum daardoor nu ook juist even nodig, om met beide benen op de grond te kunnen blijven.
En om te zien waar drinken toe kan leiden! en dat ik dat niet wil.

Vandaag nog even een drukke dag, eerst naar mijn werk, presentatie voor onze nieuwe directie, onszelf op de kaart zetten
daarna mijn uitlaathond ophalen en dan vanmiddag nog een gesprek. Zal blij zijn als deze dag voorbij is en ga proberen mezelf wat rustiger te krijgen dan ik me nu voel.
Ik weet dat ik me niet nu al druk moet maken over donderdag maar mijn gevoel is het daar duidelijk niet mee eens en flappert van hot naar haar!
Ik ben momenteel eigenlijk niet helemaal toerekeningsvatbaar ;)

eerst maar eens douchen, aankleden en de hond uitlaten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorregu allemaal.

Kom op allemaal, we gaan er een mooie En droge dag van maken.
Pluk de dag, genieten van de kleine momenten!!
We beginnen vandaag allemaal opnieuw, frisse goede moed !!!
Die zooi helpt ons naar niemandsland en daar willen we allemaal NIET zijn dus ....
laten staan.

Vandaag drink ik niet en een :heart: voor iedereen!

Zo dat was ff een peptolk..... :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Vanochtend een nieuwe afspraak met de huisarts gemaakt voor morgenochtend....
Het gaat hier wel goed, alleen zit het najaar me nu al dwars. Nou ja, wordt aan gewerkt.
Hoop weer wat meer en nieuwe voorraad pillen mee te krijgen... Aaargh, toch van de ene verslaving in de andere? Nu ja, ik geef het een kans. Eerst de winter door :D Morgen zoon jarig en het heeft me een week gekost om vanochtend te besluiten, dat ik heus alle rotzooi niet in één dag de baas kan. Dus een beetje opruimen en stofzuigen, mag me daar niet meer zo druk om maken.... :D Gisteren weer eens op tijd gaan slapen. En het klinkt misschien gek, maar ik ben blij dat klaas per 1 oktober weer 4 dagen gaat werken en ik (voor mijn gevoel) weer wat meer ruimte krijg...

Ik wens jullie écht allemaal een goede dag toe. Hoop dat het een wat luchtige zal zijn, één om op tijd adem te halen en de omgeving er even wat minder toe doet... Een dag die goed genoeg zal zijn voor jezelf! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep, gaan met die banaan. Ik zit me ook een (heel) klein beetje zenuwachtig te maken voor mijn werk straks. Maar ik bedenk me dat ik, als ik al een paniekaanval krijg rustig kan ademhalen en dat het over gaat. Als ik in de 'zuipstand' sta, weet ik vantevoren dat het panieken gaat worden en dat ik daar dan heel moeilijk uit kom. Pffff .. wat een opluchting.

Pippi; zet 'm op joh. Kinderen opvoeden is het moeilijkste wat er is op de wereld. Voor een huishouden zorgen idem dito. Jammer dat het zo weinig gewaardeerd wordt. Hierbij geef ik een pluim aan jou Pippi. Je bent er maar mooi altijd voor ze en zorgt goed voor ze.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Heb vanmorgen het penseel weer opgepakt maar gaat wat moeizaam allemaal. M'n hand is wat stijfjes en niet zo "handig" als ik zou willen dat ie zou zijn of zo. Nou ja, ik kan niet anders dan me aanpassen. Dan maar wat rustiger aan. Hihi... en ik schilder al zo langzaam. Ben al 3 maanden met hetzelfde schilderij bezig. Fijnschilderen is nou eenmaal tijdrovend.

Tina, doe wat je denkt dat je doen moet. Afstand nemen kan erg verhelderend en rustgevend zijn. Helemaal als je zelf vindt dat dat moet. Ik wens jou ook toe dat het je goed zal gaan.

Carolien, mooi rijtje voor's en tegen's wat betreft het wel of niet forummen. Vooral punt 8 is voor mij een punt om aan te werken. Herstellen is voor mij m'n eigen pad zoveel mogelijk proberen te volgen. Maar het valt niet altijd mee. Er kan van alles dat pad kruisen, en bij elke kruising moet ik weer beslissen welke richting mijn pad zal zijn. Gelukkig kan ik, als blijkt dat ik een verkeerde richting heb gekozen, altijd terug gaan naar het laatste kruispunt en een andere richting kiezen.

Blacky, ik begrijp dat er bij jou privé het één en ander ingrijpend is veranderd. Ik wens je veel sterkte en ook geluk.

Tapas, ik zag tijdens het (vluchtig) teruglezen van de laatste tijd toevallig jouw affiche voorbijkomen. Alleen dat affiche is al een kunstwerkje op zich. En ik heb enkele van je foto's gezien. Ik ben echt onder de indruk, hoor. Talent heb je, en je gaat er nu ook wat mee doen. Veel succes met de expositie en ook daarna. Ik viel na een expositie altijd even in een gat, maar stilstand is achteruitgang, dus na een korte bijkomperiode moest ik altijd het treintje weer even onder stoom brengen en op gang helpen. Ik hoop dat jouw treintje ook blijft rijden.

An, die peptalk van jou valt toch niet onder de stimulerende middelen, hoop ik?? Ik heb er stiekem wat van genomen, in de hoop dat het hoort in het rijtje: koffie, sigaretjes, vitaminepillen etc...

Hoi Pipje.. ja, dat bedoelt o.a. Ziza ons ook steeds duidelijk te maken als er weer een alco die niet tegen drank kan toch weer probeert een glaasje te nemen. Steeds in de hoop het nu wél onder controle te hebben. Ik hoop dat jij ook een goede dag zult hebben.

Marjo, sterkte alvast met het najaar.

Ik ga weer prutsen met olieverf. Tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kohtje: haha, neem er zoveel van als je wilt. Leuk dat je aan het schilderen bent overigens! Ik wens je veel inspiratie toe vandaag.

Pippi: als je denkt dat het je goed doet ga je liggen. Doe alles als je maar niet drinkt.
En die ex moet eens ophouden met zeuren!!

Zo ik ga ff werken en ben er vanmiddag weer.

Ik sta behoorlijk stevig in mijn schoenen, maar zonder forum zou ik het niet redden.
Hulp heb ik nodig bij het niet drinken. Dus mij zijn jullie voorlopig niet kwijt.
Tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga ook maar eens in de kleren en in de benen...
Tnx dat ik even mocht zeggen wat ik kwijt wou en voor de peptalk!
Kan het blijkbaar ook wel even gebruiken (wie niet?)

Tina, hou je taai! Ik ken het, alleen dan mis ik het. Toch nog te belangrijk voor me!

An, ik lees je met steeds meer plezier!

Pip, sterk jezelf! Als dat kan door even te slapen... Slaap je energie op!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook nog een verlate goedemorgen,

Ik heb zo'n verwend kotertje van 11 die om 7.36 uur aan mijn bed stond te schreeuwen dat ik er alsmaar niet uitkwam en dat ze al drie keer had geroepen. Terwijl ik écht geheel gebroken ben (rug en benen hoor, niet mijn armen) van 20 banen behangen. De buurman heeft fantastisch gewerkt, en om half één zat ik aan een bord lasagna uit de vriezer :D.

Maar 75% is af, ik ga zo meteen verder met rottige stukjes op maat knippen en zo. Dan haar kamer weer een beetje inruimen, vooral dát zal schelen. Mijn kamer staat nu mudvol met spullen van Dochter en dat is minder prettig voor mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ongelezen kom ik binnenvallnen met heel veel tranen, waarvan 80% oververmoeidheid is en 20% uit woede op mn vader die het presteerde om me gisteren nadat ik mijn scriptie had ingeleverd om 16:50 ( 10 minuten te vroeg :) mij te bellen om in het telefoongesprek waarin hij me feliciteerde even te vermelden dat ik toch wel heel goed moest nadenken over promoveren, omdat ik niet altijd zoveel geholpen kan worden. als nu geeurd is. wat een zeldzaam ongevoeldige l*l, terwijl ik een ontzettend lieve vader heb hoor... Mijn zus onderstreept de opmerking ook vanochtend aan de telefoon. ooooh, ik was / ben zoooo kwaad. ik moet rusten, vieren dat het voorbij is, beginnen zij over (implicet) dat ik niet kan promoveren........pfffffff.

hanneke

ben zo verdrietig...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed idee, Pip. Nog even lekker slapen.

Albertina, ik snap je helemaal. Anderen maar ikzelf ook nemen wel eens een forum-out.
En als je dan weer zin hebt doe je toch gewoon weer mee.

Tapas, ik ben erg benieuwd naar je tentoonstelling, jammer dat ik nog geen ato mag rijden anders kwam ik beslist kijken. Ik kan mij voorstellen dat het zenuwen geeft.Gelukkig heb je Tapas en vandaag ook de uitleenhond. Hier waait het behoorlijk. Misschien bij jou ook, kan je lekker even uitwaaien.

Ha, die Kohje. Komt vast goed dat handje van je. Volgens mij heb je door je vakantie enzo wellicht wat minder geschilderd. Fijn je weer even te lezen.

Wat zitten er hier toch veel cratieve mensen. Lijkt mij heerlijk als je gave hebt.

Blacky, vrouwke, het valt niet mee snachts als je gewend bent aan iemand in huis. Je zal zin over een maand heb je nergens geen last meer van. Rot dat je je niet lekker voelt maar je hebt ook heel erg hard gewerkt en dan ben je vast vatbaarder voor iets dat rondvliegt. Geleiciteerd met je broer.

En jij Floortje met je zoon.

Ik heb inderdaad gespookt vannacht en toen tot twee maal toe wakker geschoten doordat ik bel hoorde gaan. Carolien zoals je weet dat ik weet, niemand schrikt meer van een badjas. Bij sommige mensen is het doodgewoon;)
Er is snel een filmfestival hier in de buurt. Het lijkt niet zo goed als voorafgaande jaren maar er zitten er toch een paar tussen die ik graag wil gaan zien. Alleen ze draaien bijna allemaal op dezelfde tijd, op verschillende dagen en dat is wat minder. Ik puzzel me rot.

Zometeen komt mijn lievelingsverpleegster afscheid nemen, vanmiddag komt mijn GGH en moet ik naar de tandarts. Dat wordt geen pretje. Gisteren heb ik mooie kaarten gekocht voor mijn schoonfamilie en een vriend van X. Die man is een echte vriend, ik wil hem X's versie van The Lord of the Rings sturen als memento. X was helemaal wild van dat boek. Al die tijd dat ik hem kende werd ik meegesleurd naar tekenfilms etc. Als resultaat heb ik zelfs de films nog niet gezien. Nu bewaar ik die voor een luie zondag in de toekomst als ik hem mis. De reden is simpel,Ik kom niet door het boek heen. Al heb ik het nu geloof ik over the Hobbit. In ieder geval, ik hoop dat Y er blij mee is.

Z in Engeland beschuldigd me dat ik hem niet heb uitgenodigd. En weet je, het zij zo. Ik heb die man 2 keer gebeld voor zijn mail adres omdat ik het terug bleef krijgen. De laatste keer niet dus moet het aangekomen zijn plus er bestaat zoiets als een telefoon. Normaal gesproken zou ik in de stress geschoten zijn maar nu denk ik gewoon, laten gaan. Als iemand zoiets van mij wilt denken dan moet hij dat lekker doen. En weet je dat voelt lekker. Ik weet niet wat er allemaal met mij gebeurd maar deze attitude mag van mij een blijverdje worden.

Goed voordat C straks mij in mijn badjas aantreft ga ik maar even snel wat doen. Volgens mij denkt zij dat ik geen kleren heb


Water, betekent dat dat er een last uit je lichaam is gevallen? Zou wel fijn voor je zijn.


iedereen een fijne dag. En blijf op de zonnestraaltjes letten!

Liefs,
Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hanneke gefeliciteerd, meid.

Voor de rest even lekker uithuilen, je hebt zo hard gewerkt. Ik ben hartstikke trots op je.
Als je uitgerust bent kan je zelf wel beslissen wat je aankunt of niet. You're the captain of your own ship.
Het zijn l&^%$ opmerkingen en ik kan mij voorstellen dat je verdrietig bent maar het zijn woorden van een ander MENS. Weet je wel zo'n wezen die niet almachtig en alwetend zijn, dus soms fouten maken en soms iemand verkeerd inschatten. Ik zou best een gulden willen voor elke keer ik een leerling verkeerd heb ingeschat. En trouwens, je bent aan het afkicken. Dat kan echt een jaar duren voordat je boel weer op orde is. En wat doe jij terwijl de meesten van ons dan labiele wrakken zijn. Juist jij studeert af.


Marjo, wat ben jij goed bezig! Ik niet dus want zo zit ik hier over een uur nog in mijn badjas. ACTIE

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen toch !!!!!! Nooit in de Efteling geweest ?!?!?!?!?

Er is zo'n bekijk-attractie in het sprookjesbos met van die kikkers die om de beurt om hoog springen voor zover ik uit mijn jeugd weet,
* correctie, het zijn meisjes uit Indische waterlelies tevoorschijn komen (hersenfoutje)
de muziek is van Bert Kaempfert (of zoiets) en heet African Beat.

Effe neuzen.

http://nl.youtube.com/watch?v=-Q0eq5Lmgs4


Zo. Nog meer vragen? :D. Geintje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt Carolien en Anjo. En inderdaad, het is echt een prestatie: 11 weken en 3 dagen gestopt zijn met drinken en afstuderen. en met name die combinatie..........
heftig allemaal.
ik ga even slapen weer. heb zo'n zin in pannenkoeken, maar niet in van die kant en klare ( eigenlijk zijn die ranzig), maar in een zelfgemaakte... maar ja dan moet ik wat doen.... geen zin en het pannenkoekenschip is nog dicht. wat een dilemma...

ik ga trouwens vanmiddag naar berlijn toe, maandag ben ik weer terug. mijn vriend woont daar. hij gaat me verwennen en gaat goed voor mij zorgen heeft ie gezegd. lief he? ik heb alleen een matras, kussen en deken nodig de rest interesseer me niet veel op het moment. ik ben blij dat hij mijn keuze te stoppen met drinken niet remt. als hij bij mij is drinkt hij ook minder, heowel dat niet voor mij hoeft...

hanneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zal ik eens wat onnuttigs vertellen..
Ik ben aangekleed, de was in de machine gedaan, toen het dorp in naar de bakker, minibroodjes besteld voor de traktatie van zoon morgen op school. Naar de benzinepomp voor sigaretten en foto's van het schoolfeest, en die man maar l#llen, die kan er wat van... Maar naar buiten gegaan. En zo hang ik de was even op. Kom weer in mijn vel. Door aktie, ja. He he!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...