druppeltje Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 hahahaha hihihihihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 Aah bedankt allemaal voor de felicitaties. 47 jaar geworden en het na jaren niet willen vieren wel gevierd vandaag.Het was een mooie dag met liefje, kids oma en hondje.Ben erg verwend met een mooie riem. doucheschuim,zeepjes, puzzelwoordenboek,appeltaart, een mooie aansteker, pandora-arband en bedel, tekeningen en leuke kaarsenhouders. Een hele fine dag met veel hapjes en fris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 Dan ga ik moe en voldaan naar mijn schaapjes toe.Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 Hier spuit 11 met zeurmodder. Na het vlooiendrama heb wij nu ook het absolute drama in huis van hoodluis. Dochetr van vriend blijkt na twee dagen onder de luizen te zitten, dat kon er nog wel bij. Ga zo de 7e was ophagen. Wat een kl*weekend. Het feestje was leuk maar aaaagggghhhhrrrrrr het vervolg is minder leuk. dus alle bedden zijn weer gedaan.Maar zonder geinjes ik zie echt dubbel van vermoeidheid, ook ik ga naar bed, de was komt morgen wel.Welterusten!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 Har, hoe is ie?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 Je wilt het niet weten; ik ben inmiddels al afgekeurd voor het andere forum. afgewezen; afgekeurd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 Zal ik dan ook maar slapen gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 8 september 2008 Rapport Share Geplaatst 8 september 2008 Floortje hou nu eens op met onrust zaaien je bent op eigen verzoek verwijderd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden