albertina Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 Goedemorgen allemaal.deze uitspraak is van onze vroegere koningin Emma,ik vind het een mooie uitspraak, één om over na te denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 Goedemorgen Houtje en Pippi,wat zijn jullie ook weer vroeg uit de veren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 O albertina we waren gelijk met de opening.Ik vind die van jou mooier. Je weet wel waarom. Dus ik haal de mijne even weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 Ik ga verder op jouw draadje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 Meid dat maakt toch niet uit, ik had op jouw draadje ook al geantwoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 Mijn cateraar komt over een uurtje een aangezien ik gekozen heb voor de niet-luxe variant met de schalen niet opgemaakt dat moet ik nog zelf doen, ga ik eitjes koken en dat soort dingen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 Oke, doe het rustig aan hé, voor zover mogelijk.Ik hoop dat je een leuke dag hebt en een beetje wordt verwend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 Hoe digitaal ik ook ben, ik doe mijn schrijfwerk graag met een vulpen (ook notuleren en zo) en ik had van mijn opa en oma bij een gelegenheid een mooie Waterman vulpen gehad en ik heb geld gevraagd voor een nieuwe. Van de zwabber heb ik een mooie bon gehad voor wat lekker uitzoeken bij de parfumerie ,heerlijk ik weet al wat het wordten.... schitterende bloemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 Nou wat leuk zeg. Ik heb ook een Watermanpen, gekregen toen ik mijn drogisterij diploma heb gehaald.Helaas heb ik hem laten vallen, dus moet hem wegbrengen voor reparatie.Waaauw een parfumeriebon, nou daar weet jij wel raad mee hihihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 Hé. Ik heb ook al een nieuw draadje gemaakt. Toen ik hier inlogde was alleen Pippi d'r. Kan ik mijn bericht ook hier heen verplaatsen? Ik weet dat het kan, maar niet hoe.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 Pip, ben blij voor je dat je wat beter bent nu.Zelf kan ik nog niet zeggen hoe het gaat, het is in de ochtend nooit zo lekker.Moet ook nog een beetje wennen aan de hogere medicatie.Fijne dag op de rommelmarkt, niet te veel kopen hé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 Ja hoor Koh, ga naar je bericht, eerst alles selecteren dan kopiëren, dan hier heen, nieuw antwoord maken en plakken (je tekst erin), als het goed gegaan is ga je naar je oude bericht terug en klik je op "aanpassen" en selecteer je weer alles en dan deleten, en dan moet je wel iets anders typen. Het is wel zo netjes om te typen "verplaatst naar andere draadje". Snapje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 Mieke gefeliciteerd met je verjaardag meis :present:. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 Goedemorgen. Alleen voor vandaag laat ik mijn wrok en wrevel naar anderen los. Als ik me tekortgedaan voel zal ik proberen te vergeven, in de wetenschap dat ik zelf vergeving van anderen nodig heb. Alleen voor vandaag. Net als het niet drinken oefen ik ook het overwinnen van mijn slechte eigenschappen per 24 uur. Ik ben niet in één dag verslaafd geraakt en zal ook niet in één dag een beter mens worden. Maar door er stapje voor stapje aan te werken kan ik een eind op weg komen. Verslaving is een ziekte van isolatie en eenzaamheid. Ik oefen mij in het weer onder de mensen te komen, weer in interactie met het leven te komen. Daarbij is het (bijna) onvermijdelijk dat ik me wel eens op mijn tenen getrapt voel. Door te vergeven ontneem ik kwaadheid de kans uit te groeien tot wrok en daardoor verklein ik de kans op vertraging of zelfs tenietdoen van mijn herstel. Ik hoef maar naar mezelf te kijken en te zien dat ik zelf vaak om vergeving van anderen verlegen was om het makkelijker te maken een ander te vergeven. Oefenen, oefenen, oefenen. Luisteren, Lezen, Oefenen. Ik ben er druk mee, maar dat was ik eerder ook met drinken. En ik ben blij dat ik dat niet meer hoef. Een fijne zondag allemaal. Groetjes Koh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 Maar het is wel goed dat je gaat Pip.Even de zinnen verzetten.Ik weet zeker dat als je bent geweest, je toch blij bent even eruit te zijn geweest.Leuk trouwens rommelmarkten, hier zijn ze niet zoveel.Kan er zelf trouwens wel een keer gaan staan, zoveel spulletjes die ik nooit gebruik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 Fijne verjaardag Mieke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 Pip en Houtje, bedankt. Ik weet nu al niet meer hoe ik het gedaan heb, maar met jullie hulp is het me toch gelukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 Mieke, van harte met je verjaardag. Je hebt destijds mijn icoontje ingepikt, maar ik vergeef het je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 De bloemen van mijn niet-relatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 Goedemorgen!Wat een röring al hier tijdens de vroege ochtendlijke uren...Mieke, gefeliciteerd met je verjaardag! Heb een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 Goedemorregu allemaal, wat zijn jullie al actief met al die draadjes haha.Mieke: proficiat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jozef Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 Zo goedmorgen,Weer 1 jarig lees ik. Mieke gefeliciteerd en houtje ik wens je een hele leuke dag. doe rustig aan met de voorbereidingen.Ik heb vannacht wel wat geslapen met 2 x lorazepam, terwijl ik daar voor twee weken veel beter op sliep (als ik een sporadische alcohlvrije dag had) Jammer is dat. hoop dat het nog een beetje weer meer effect gaat krijgen.Vandaag is mijn Refusal dag, nooit dacht ik zo blij te kunnen zijn om daar mee te beginnen. 't is ook telkens nog zoiets van : niet graag willen, maar de tijd haalt je vanzelf wel in en moet je toch zienderogen toegeven dat je meer verslaafd bent dan dat jezelf dacht in de hand te hebben. dus beginnen we straks. Eerst wat senseo'tjes erdoor en een paar sigaretten en dan maak ik een omelet en dan neem ik 'm in. hoop dat ik geen al teveel nare bijwerkingen er van zal hebben.Ik wens iederen een droge dag en veel sterkte aan hen die(een beetje) twijfelen.Kijk naar mij....op zondamorgen om 9 uur er aluit, dat is mij jaren niet meer overkomen, omdat de kater verwerkt moest worden.groet en tot later.Jozef Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 Jozef, fijn dat je toch hebt kunnen slapen. lekker fris in je schone kamer en bed!?!Je begint positief aan deze belangrijke dag! Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 Jozef: blij van je te horen dat je toch wel hebt geslapen. In ieder geval opgestaan zonder kater.Natuurlijk zal je wat ongemakken gaan ervaren, maar wegen die op tegen alle ellende wanneer je hebt gedronken. Ook voelen we nu veel beter dus elk pijntje komt harder binnen we hebben immer geen vergif in ons lijf gegooid om de boel te verdoven.Jozef: vandaag telt, vandaag droog doorkomen, 24 uur. Ik doe met je mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 Goedemorgen Jozef,Goed dat je nog wat hebt kunnen slapen.Vandaag je 1e refusal, go for it!Ik doe vandaag met je mee, vandaag drink ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden