Spring naar bijdragen

Maandag 15 september


An

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 102
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hoi adb'ers,
ewel anjo ik voelde dat gisteren in breskens dat er een adb'ers in mijn omgeving was of naar de zee stond te kijken zoals ik :present:
houtje sterkte met je ingepakte beentjes;
lianne alleen vandaag drink ik niet
frannie als je ooit een klusjesvrouwke nodig hebt ;)
aan iedereen gewoon dag per dag het bste ervan maken meer kunnen we niet
ik met auto naar garage geloei komt van het motorke dat de kracht heeft aan de stuurbekrachteging , hierdoor dat mijn stuur niet altijd doet wat ik wil dat het doet :devil:
nou ja tot woensdag neem ik het risico , beetje minder fernando alonso zijn ;)
mijn allesbrander staat er en brand gezellig waauuww
ex is hier eventjes geweest , heeft lakens en mijn fiets gebracht , juist mail gehad dat ik een heel gezellig warm casita heb ;, en neen het vuur brande nog niet ;)
zo luitjes ik laat jullie ga nog een beetje arbeid verzetten
hasta mañana :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Lieve Iedereen :heart:,

Ik ben niet zielig !!!!!!! Maar juist dat ik hier even mag "mekkeren" maakt dat het een stuk "draagbaarder" wordt en de angel eruit is en ik aan eventueel aan de drop ga, okee, en een extra boterham okee, maar niet aan drank.

Over slechte eigenschappen gesproken:
Gisteravond zat ik het haar van Dochter in te vlechten ( ze mag geen kam mee naar de pre-historie dus drie dagen zonder haarverzorging overleef je het beste als je haar ingevlochten is) en ze had bij voorbaat al last van heimwee. Mam, ik ben bang dat ik je ga missen !!!
Toen hebben we als afleiding een video gegeken van Zoon toen Zoon 6 was en Dochter 4 en we op vakantie waren naar Mallorca (duidelijk mijn rijke tijd geweest). We hebben dubbel gelegen !!!!! Was zo heerlijk die afleiding. En ooooo :$:o: ik stak zomaar een peuk op op die film en Dochter zei: Mamma !!!!! Je rookte nog!!!!!!!!! Wat ze verder zei zal ik niet herhalen want er zijn hier veel rokers en toch vind ik jullie erg lief, maar het had iets te maken met opvoeden en goede voorbeeld geven :D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Lianne, deze vriendin was één van de eersten die zei dat het niet langer ging zo. Wilde me er niet meer in als ik zoveel dronk, en heeft ook wel eens mijn autosleutels verstopt toen ik... Need i say more?
Ik heb veel steun aan haar gehad. maar ik ben bang dat ik zeikerig over kom als ik vertel hoe mijn leven er inmiddels na 10 mnd droog eruit ziet.....

En die vriend had ik liever gebeld ware het niet dat hij op onregelmatige tijden op het Duitse wad vaart...

Houtje!!!! Meid, wat kan ik nog zeggen. Sterkte :present:

Carolien, ook voor jou!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sammy
Dat wéét ik van de drop, maar ik bedoelde: ik kan liever een (één) dropje nemen dat een Je-Weet-Wel.

Want ik ben moe, ik heb pijn en ik báál, dan is het makkelijk te zoeken en te denken dat je de oplossing weet, die korthelpende, niet werkende, blèh alco. Ik krijg het er nl. zomaar opeens moeilijk mee. Maak je niet ongerust, ik eet geen zakken drop. Zelfs geen handje. Okee !!!!!!!! Maar toch bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje: joh als we hier niet meer mogen 'mekkeren', waar dan nog wel ???
Ik hoop dat het toch spoedig beter gaat worden, ik vind je dapper hoor.

Mijn emotionele knoop is een beetje aan het loskomen. Zal wel moeten want ik moet nog aan het werk.
Dus tot vanavond allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje, ik vind je wel zielig hoor, als je je benen ingezwachteld zijn en je moet reuzenpantoffels aan en zometeen ook nog een brace, en pijn, en je kleren passen niet meer, en je dochter is op kamp.

Van mij mag je je wel zielig voelen. Ik zou me in jouw situatie heeeeeeeeeel zielig voelen. Het zit gewoon echt effe allemaal niet mee!

Ik zit hier vast in een serotonine-dip want kom thuis van de supermarkt met enorm veel chocola en ander vreetwerk. Ik heb vanmiddag een foto weggebracht om prachtig te laten afdrukken, vind ik altijd vreselijk eng om te doen... werken ging voor geen meter, en ik voel me ook voor geen meter. doodmoe en onrustig en mopperdemopperstemming

Vanmiddag wel lekker een end gewandeld ergens in een polder met hond en kennis, dat was wel even lekker uitwaaien!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hee Marjo, wat zal ze dan nu trots op je zijn..

hoop dat je vriend niet naar reageert, ik bedoelde het niet patronizing naar jou, betrok het meer op mezelf en in het algemeen.
Ik denk dat je juist een superleuke avond hebt bij je vriendin en de volgende morgen weet je alles nog, ook leuk..
Ik had de keren dat ik niet dronk op visite wel een gezellige avond, maar wel anders.
en eerder thuis..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joehoe, zat te ten maar stond nog ingelogd.
Geeft niet hoor Lianne, kon jij ook niet weten toch!

Ach ja, wrs heb ik vast een leuke avond. Het is mijn eigen hoofd die vaak in deze stand staat...

Jullie ook een fijne avond allemaal...

Smikkelse Tapas! Nestel je maar lekker op de bank met een heerlijke detective en de pot naast je...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zal wel de wc pot worden Marjo ;), jeetje, 8 kleine chocoladereepjes, 3 tiramisu toetjes (zijn met 4 in de aanbieding dus die 4e eet ik zo ook maar op) een pak tucjes en nog heb ik trek en is het gat niet gevuld... hormonen he, laten we het daar maar op gooien!

Vanavond de herhaling van Gooische vrouwen, helaas zonder Willemijn en met veel vooral witte wijn maar daar ga ik me inderdaad lekker voor nestelen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hééj Houtje, wat een té blitse beenbekleding! En die slippers, die zijn op mijn werk al maanden de hit van het jaar hoor! :D

Aan al degenen die vorige week snipverkouden waren, wil ik even melden dat ze mij dwars door het beeldscherm heen, en ondanks mijn afwezigheid, aangestoken hebben. Mijn hoofd doet zeer, met name mijn neus, en mijn ogen tranen. Blèèèèèèh.
En van mijn lief heb ik vernomen dat het met hem al niet beter gesteld is, en dat terwijl we dit weekend niet eens bij elkaar geweest zijn. Een gecombineerde beeldscherm/telefoon besmetting dus, of zoiets. :wacko:

Ondanks alles toch een goed weekend gehad. Er was het een en ander achterstallig hier in huis, en mijn thuis blijven heeft daar goed aan gedaan. Ondanks dat ik me niet lekker voelde.
Vandaag hard gewerkt, ook ondanks dat ik me niet lekker voelde. Is de jarenlange ervaring die ik heb opgedaan in het dóórgaan ondanks dat ik me niet lekker voel (lees: kater) toch nog ergens goed voor!

Blacky en Anjo, leuk dat jullie ieder aan een kant van het water gestaan hebben. Dat vind ik een mooie gedachte!

Ik wens iedereen die het moeilijk heeft veel kracht en moed. :heart:
En een dikke pluim, voor iedereen die de eerste laat staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo jongelui,

Ben weer terug van mijn 50+ koor. Iedereen had er weer flink zin in.
Qua combi met mijn werk is het nu ws. wel mogelijk om me weer bij mijn oude koor aan te sluiten. Dat is ook op maandag, maar begint om 13.10. Als ik dan met de fiets naar mijn werk ga, dan is het best te doen. Eet ik gewoon een boterhammetje op het werk.
Maandag wordt dan een echte zangdag. Lekker.

Nu ga ik nog een beetje 'hangen'. Geen zin om nog iets nuttigs te doen. Ga ik mij ook niet schuldig over voelen, want dat mag om 23.00 uur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas,

Je zegt zo lakoniek: dat wordt de wc-pot (omdat je teveel gegeten zou hebben) maar lieve schat, kijk je wel uit met eten/overgeven enz.? Ik vind het een beetje griezelig klinken. Eén keer is niet erg, maar brrrr, je zit zó snel vast aan het schema van eten en overgeven......kijk je uit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Tapas ik moet ook wel lachen om je hoor en weet je waarom? ik herken me zo helemaal in jou.
Zo heerlijk openhartig. Je drinkt mooi niet, ja dan maar tuckies e.d. Ik heb me op een zak chips gestort en ga daar ongegeneerd van genieten. Je bent zo keigoed bezig, moet alles nu ineens perfect zijn, no way.
Ik heb het koud, ze hebben hier de verwarming afgesloten en ben tot mijn botten toe bevroren.
Tevens vraag ik me sinds lange tijd weer af of ik toch maar weer in behandeling moet of zo.
Mijn stemmingen zijn zo ongecontroleerd, dat ik er soms gek van wordt.
Isolement, zo ervaar ik dat. een gebroken been is gemakkelijker. Hier is iets aan de hand wat doodgezwegen wenst te worden. Vrienden, familie, kennissen allemaal mooi weer spelen.
Ik ben een emotioneel geval, moet ik dat dan toch maar onderdrukken en niet meer uiten.
Ik vind het juist heel nuttig om je emoties eens te laten gaan . Mag dat alleen maar in je eentje met een zak chips, nou ja, ja dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ik ga me ook aanmelden bij Tactive, had me al opgegeven als proefpersoon voor eetproblemen maar nog niks gehoord.
Nee Houtje, ik geef niet over, zou wel willen hoor, en heb ook even getwijfeld vanavond omdat ik me na zo'n vreetbui zo schuldig voel maar ik kan het niet en ik wil het niet, dan maar de rits van mijn broek open.. pffft en last van ademhalen door die opgezette maag.

Hier is het ook even een mallemolen met emoties, op mijn werk een sneer omdat ik vorige week visitekaartjes had verknald, tja, het lukte me niet om me goed te concentreren, had ik toen ook al aangegeven en hulp ingeroepen maar schijnbaar is het toch nog misgegaan... toen die foto die vandaag afgedrukt moest worden, foto had ik 3 jaar geleden al gemaakt (panoramafoto) maar als perfectionist heb ik hem gisteren nog 3x gemaakt en gisteravond en vanmorgen de hele ochtend in elkaar gezet, stressstress.. valkuil... gelukkig koos de klant de nieuwe foto uit, anders had ik het nog voor niks gedaan ook ;) toen belde op het werk een galleryhouder waar ik in eerste instantie in september zou exposeren, een kleine wereldmuziekplatenzaak... oef, bloos, vergeten af te bellen.. hij pissed en ik voelde me megaschuldig, hij lege muren en ik liet hem vallen. Gewoon stom maar in alle drukte was ik het vergeten... tja en dan ben ik niet zo rekbaar meer, dan is de rek eruit en komt de paniek binnen en het gevoel dat ik alles fout doe.

al die dingen bij elkaar zorden voor die heerlijk eetexplosie van vanavond! grmpfffff... koek is op, letterlijk en figuurlijk!

droomde vanochtend zo heftig over mijn tanden. De vulling die er vrijdag ingegaan is is te groot, en voel ik bij elke hap die ik neem, dus die moet bijgedingest worden. Vanochtend droomde ik dat door die vulling al mijn kiezen en tanden los gingen zitten en alle vullingen eruit vielen.. het was zo echt... in paniek wakker

belde de tandarts en volgens de assistente was dat helemaal niet erg dat die vulling te groot was, die sleet vanzelf wel.. ja koekoek!! mooi niet, dus donderdag mag ik weer langs.

pffft, misschien maar eens een weekje vrij nemen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...