Spring naar bijdragen

Maandag 15 september


An

Aanbevolen berichten

Houtje,
Bedankt! Oud patroon. De meesten gaan naar of liggen in bed om deze tijd.
Komt denk ik omdat ik vanmiddag niet aan het stofzuigen ben toegekomen.

Pippi,
De katten lieten me niet met rust toen ik binnenkwam na koor. Ze gaven me amper de kans om mijn jas, pet, sjaal, rugzak af te doen. Miauw miauw miauw, eten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 102
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bliksem,
Het kan aan de tijd van het jaar liggen. Meer mensen hebben last van een najaarsdepressie.
Bij mij maakt het niet uit welk seizoen het is.
En als je maar beseft dat je je met drank nog vele malen rottiger had gevoeld. Dus heel goed van je dat je daar van af blijft. :present:

Tapas,
Je eindigt je bericht met wat ik je wou aanbevelen: een week vrij nemen. Even helemaal pas op de plaats. Het is de laatste anderhalve maand wel heel hectisch geweest. Liever nu een week alles plat leggen, dan maar doorgaan tot je echt niet meer kan. :present:

Houtje,
Voel je al verschil in je benen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi,
Het is NORMAAL dat je 's avonds tussen de 1,5 en 2 kilo meer weegt dan 's morgens. Zekers als je je 's morgens ook nog weegt als je uit bed komt en een plas doet en dan op de weegschaal springt..... en daar zie ik je toe in staat e dan 's avonds balen als je 1,5-2 kilo zwaarder bent. Normaal !!!!! Je plast er smorgens een paar deciliter uit, en 's nachts transpireer je ook nog een halve liter eruit. En als je ingezwachteld bent vrees ik nog iets meer...... :D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi,
Ik weeg me alleen maar als mijn broek losser gaat zitten of gaat spannen.
Mijn gewicht varieert en zit normaliter zo tussen de 55 en 58 kg.
Jij bent gewoon geproportioneerd. Dat heb ik met eigen ogen kunnen zien.
Enne :$ mijn hm hm poep weegt bijna een kilo. Smakelijk! Ik heb net een boterham met brie op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi,

Corinne bedoelde GOED geproportioneerd, dus gelijkmatig verdeeld, dwz niet zeggen DAT ER TEVEEL AAN ZIT OM GELIJKMATIG TE VERDELEN (ik hoor mezelf dus ik snap je wel). Ik ben hééél wat zwaarder dan jij en zelfs tegen mij wordt dat gezegd en jij hebt echt geen maat 46-48 zoals ik dus KAPPEN !!!!

Bliksem,

Wat voor groep bedoel je? Tijdsgenoten waarmee je bent gestopt? Ik heb de internetbehandeling gedaan dus dat is individueel zonder andere mensen maar ik heb via het forum wel een leuke groep mensen leren kennen die ik nu gerust "vriendinnen" durf te noemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Carolien, dat meen je niet!! Dochter2 en ikzelf zitten al de hele avond te bibberen van de kou. Alle twee ziek kan er nog net bij.

Ik zag dat we toestemming hebben om te mekkeren? Fijn, ik zou beginnen met scrollen als ik jullie was.
Ik vind het in en vernederd om naar de bijstand te moeten gaan. Oke de bemoeizuchtigen hebben het woord gedaan maar toch.........Ik heb buiten spontaan een potje gejankt. Bah, bah, bah!
Vanmiddag telefoon ik moet mij eerst inschrijven bij het CWI. Ik zie alweer beren en andere beesten.

Dochter2 heeft alles even voor mij uitgeprint, kom ik er tot mijn stomme verbazing achter dat ik heb staan werken beneden bijstandsniveau!!! En mijn vader maar tegen mij mopperen.
Denk niet dat ze daar rekening mee gaan houden. Stomme bedoeling allemaal:devil:

Enfin, lampen hangen, ik moest wel om haakjes bij de P*&^%. Waarom moet je die per 10 kopen?
Heb zowat alle verfstaaltjes meegenomen. Als de boel op orde is, rond 2010, schat ik dan moet ik echt de kwast in de hand nemen. Ik heb van het oude huis grote blikken wit dus de deuren, kozijnen en de trappen, daar kan ik nu al mee beginnen. Ook de radiators want daar heb ik ook nog tig blikken van.

En dan de gordijnen langer maken. Tja An, zomen eruit halen vlies tegen de zoom aan plakken en viola 5 cm langer. Ik heb 4 gordijnen dus ik kan de woonkamer en de voordeur doen. Nu hangt in de woonkamer een belachelijk te klein rolgordijntje. Als ik die bijknip kan die in het zijraam van de gang en kan ik weer in mijn ondergoed naar beneden gaan.

Dus Marjo, als je klaar bent in je eigen huis. Feel free!

Albertina, gewoon doen wat je lichaam je aangeeft maar wel met je verstand erbij. Mijn lichaam geeft mij aan dat ik naar bed wil met mijn hoofd onder het dekbed, lijkt mij niet zo'n goed plan maar ik probeer
mijn 3 rotklusjes per dag te doen en dan mag ik even op bed tv kijken.

Houtje, ik schaam mij rot dat ik aan het mekkeren ben. Jij zit in een nog vervelender situatie. Ik hoop zo dat je je snel weer beter voelt.

Zooooooooo, weer helemaal leeg gespui(??? +ed of t of d???)

Anna, beterschap.

Pippi, wij hebben vandaag zuurkoolstamp gegeten en ik heb weer koffie!!! De bemoeizuchtigen hebben mij trouwens verteld dat omdat ik bij jullie ben en met de AA stappen bezig ben zij het niet nodig achten dat ik in therapie ga of de dagbehandeling. Ook werd geopperd of ik mijn IQ wel eens heb laten testen op hoog begaafdheid:huh::o Dit zeggen ze tegen iemand tegen wie een leraar eens zei: al stroomt er nog zo veel water door de Schelde, met jou wordt het nooit wat. Was trouwens een hele goede les.
Nooit en te nimmer zal ik het ooit in mijn botte kop halen om maar iets in die trant tegen een leerling te zeggen. Jaren later kwam ik hem tegen in het L&^^$#$ in de stad. Toen heb ik hem verteld dat hij helemaal gelijk had gehad, immers ik werkte nu als docentB)

De film die ik gisteren gezien heb speelt nog steeds door mijn hoofd die behoorlijk veel pijn doet en ik heb geen inslapers meer. Normaal gesproken een goede reden geweest om met "Jan" op pad te gaan.
Maar ik heb nog steeds een stevige weerzin, snap er helemaal niets van. Begin mij zelfs een beetje zorgen te maken er over. Ik reageer helemaal niet als mijzelf op dit alles. Een van de bemoeizuchtige
begon vandaag weer over Borderline en sprak zichzelf behoorlijk tegen. Verlatingsangst is een van de hoofdkenmerken. Volgens mij ben ik echt verlaten door de meest veilige persoon in mijn leven en terwijl hij tegen mij aan zat te preken viel hem dat ook binnen, verwacht ik. Volgens het etiketje zou ik dus nu in puin moeten liggen. Of komt dat nog?

Al met al ben ik ontzettend blij dat de dag erop zit.

Liefs,
Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kom nog even bij jullie kijken voor ik naar bed ga!
ACT, (An, Charlie en Trees) bestaat nog, en gaat goed volgens mij!
Vanavond voor het eerst de verwarming weer aangehad, toch echt koud!
Ik heb zelfs mijn electrische deken alweer aangezet, in ieder geval geen koude voeten in bed...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toen ik met terugwerkende kracht weer werd afgekeurd na al het gedoe met herkeuringen, bezwaar en beroepszaak, ww aanvragen, cwi, solliciteren (drama's) was ik aan de ene kant opgelucht maar ook erg verdrietig dat het zo moest gaan... afhankelijk zijn is niet fijn.

Nu wil ik dus graag voor mezelf beginnen maar de angst grijpt me dan ook weer naar de keel.... want als ik de vaste bodem van mijn uitkering kwijtraak.. wat dan...
balanceren dus:

Anjo, ik denk dat het nu goed met je gaat omdat je nu weet waar je aan toe bent. Klinkt stom misschien maar de angsten voor wat komen ging waren veel moeilijker te handelen dan nu alle dingen waarvoor je zo bang was gebeurd zijn, geeft ergens ook 'emotionele' rust, of eigenlijk beter gezegd... berusting.

eigenlijk hoe het met mij en mijn uitkering ging, dat jaar met herkeuringen en onzekerheid kon ik niks meer, het verlamde me, paniekaanvallen.. wist niet wat er komen ging en werd gek van die onzekerheid, toen er eenmaal wel duidelijkheid was was ik wel verdrietig maar niet meer zo 'verlamd'

Bliksem, niet drinken hoor, het levert je niks op behalve een hoop schuldgevoel en boosheid achteraf en daar heb je niks aan

Ik ga slapen en morgen overdenken of ik een tijdje vrij ga nemen. Morgen gesprek met mijn coach en daarna op stap met de uitlaathond.

Ik houd me maar even vast aan de dagelijkse gedachte van vandaag:

Je zorgen maken, is de verkeerde kant op fantaseren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goed zo Marjo,
ik ben ook moe, en voldaan maar dat laatste met de nadruk op 'vol' (van het vreten grmpf)

en het is bedtijd nu, hond en kat zijn uitgelaten, dus zometeen weer gezellig met de kat op bed en de hond naast het bed
en hopelijk dit keer geen enge dromen over uitvallende tanden en kiezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...