Har Geplaatst 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 Je weet wel, non virtueel!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 Btw Druppeltje, hoe gaat het met jullies forum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 Momenteel wordt de woonkamer en keuken geverfd en kan ik niet zo veel doen. Dus als mijn laptoppie er dan geen zin in heeft dan baal ik wel hoor. Tja, ik ben dus ook zo'n verschrikkelijk logboekfiguurdieallesopschrijftwatermaaris.......Kijk voorheen zou ik me wel met de drank vermaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 Har, volgens mij ga je weer errug goed, klopt dat???????????? Ik hoop het zo voor je en dat je gewoon weer lekker mee komt kwekken hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 Zit er liever niet zo bovenop An; dat verstand van jou kan ook aardig tieren. Hum...wandelingetje misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 quote: Originally posted by: AnHar, volgens mij ga je weer errug goed, klopt dat???????????? Ik hoop het zo voor je en dat je gewoon weer lekker mee komt kwekken hier. Yep, An. Maar mijn snavel houden wil ook wel eens helpen. Teveel kwekken doet mij wel eens afdwalen...in de zin van maar willen praten, waarbij ik mijn kop verlies.Kortom, ben een raar manneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 An, een virtuele knuffel terug.Ja dinsdag ga ik weer aan het werk, eens zien hoe dat gaat.De hersentjes zijn wat duf af en toe, maar we zien wel.Vanmiddag heb ik veel gedaan(voor mijn doen dan)En ik moet je zeggen, ik ben er blij mee.Je huis geschilderd, oei, dat ga ik volgend jaar laten doen.Moet er nu niet aan denken, maar zo eens in de 5 jaar moet het gebeuren.KOmt ook van het roken natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 Har: ach we zijn zoals we zijn hoor. We mogen kwekken, tieren en blerren, en weet ik veel, als we maar van de drank afblijven. Maakt het leven wel makkelijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 Ga je mee wandelen An? Tis nog mooi weer. Ik ga casual gekleed, jij ook?Weg van het forum lijkt me iig een goed idee, we zijn immers maar met ons 2.Niet te eenzaam hé? Jij bent meer waard...bedenk dat dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 Tina: nou ik doe dus niks aan schilderen of zo hoor. Dat zou ik dus echt niet voor elkaar krijgen. Het lijkt heel wat met mij, maar ik moet nog steeds rustig aan doen. Ik rust heel veel. Proberen te accepteren maar. Ben benieuwd hoe het met je gaat dinsdag. Zo;n eerste dag zal toch wel weer tegenvallen. Hopelijk ontzien ze je een beetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 Tientje Ben verder geen versierder hoor, was ik dat maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 Is het zo Har, zijn wij alleen nog over. Nou OK, ik kom eraan, ja casual, en stevige stappers, doei, tot straks. Van schrik viel de boel weer weg hier, haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 Ha An, het zal wel veel zijn wat ik te doen heb.In elk geval een achterstand in mijn mailbox.Ik heb met de helpdesk op het werk gebeld omdatik niet in kan loggen, dus ook niets thuis kan doen.Ontzien doen ze meestal niet het is gewoon gaan enkijken hoe je weer bijkomt.Bovendien is dinsdag vergaderdag, dus veel info om op te slaan.Ach joh, deze week late dienst, dan nog één week vroeg en danga ik op vakantie.Moet te overzien zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 Har, waarom zou je een versierder moeten zijn?Je bent zoals je bent, het zou trouwens niet bij je passen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 Hum An, wanneer gooi je je vent nou eens de deur uit? Lijkt me een feestje waard...vooral niet teveel medelijden hè? Ooh...erg, deze opmerking, hopelijk neem je het mij niet kwalijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Minke Geplaatst 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 Har, je hebt helemaal gelijk. En het is me WEL wat waard. En nu ga ik naar mijn zoon. Allemaal nog een hele goeie avond toegewenst!!!Minke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 quote: Originally posted by: albertinaHar, waarom zou je een versierder moeten zijn? Je bent zoals je bent, het zou trouwens niet bij je passen. Klopt Tina, ik ben te bescheiden :$ en daar heb ik en mijn naasten zo hun redenen voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 Fijne avond Minke.Beterschap voor je zoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 Minke Raar forum hoor, dit. Vooral op de zondagmiddag...morgen ziet het er vast weer anders uit, dan begint de week weer opnieuw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 Hoi Soothe, inmiddels de piano gevonden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 Misschien een Amsterdamse waarheid dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 Hoi Har, ik kom net met de hond binnen, en sta op het punt te gaan koken. Wel gevonden Har, maar niet in huis. Hoewel hij uit elkaar kan, is het een nogal omvangrijk geheel! Dus even passen en meten, hoe hem hier te krijgen.Als ik hem laat brengen komt er € 50 bij. En als ze het hier in elkaar zetten wordt het €100.Dat in elkaar zetten kan ik wel, dus hoe krijg ik het hier? Dat is de hamvraag!Alles komt goed Har. Take Care!Groet, de trek slaat toe!!***Trek in een maaltijd wel te verstaan! Even voor de goede orde!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 Hee Soothe, komt de piano ECHT? Ik dacht dat je bedoelde: er zit een piano áán te komen (omdat je dat zo graag wilde en natuurlijk bij Anna weer aan het spelen bent geslagen). Maar er komt er dus écht een, het huis in.Waar moet ie vandaan komen? Hoe groot is die piano? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 Ga een frietje halen, voor boven de rivieren heet dat een patatje, zal ik er een frikandel bijnemen?Zal het jullie zo nog effe laten weten...misschien is een bamischijf een beter idee :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 zo ik heb heerlijk gegeten, broccoli met kerriesaus, biefstukje en overheerlijk aardappeltjes.Jammie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden