Spring naar bijdragen

zondag 21 september 2008

blacky

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 242
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nee, het is een verhaaltje om te vertellen terwijl op de achtergrond quattremains gespeeld wordt. Het is op zich een heel eenvoud stukje muziek, maar daardoor is er alle mogelijkheid om de sfeer erin te vatten.
Ik zal het verhaaltje voor je uittypen en met de mail sturen.
Niet vandaag, maar zover is kleine kleinzoon nog niet. Hoewel, de tijd vliegt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Trees

wat heb je nou ge-edit, Har?

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, ben ik stiekum toch weer verder gegaan met foto's bewerken en net zo hard het forum vergeten, en nu is het alweer na 1 uur.

Wat is een freudiaanse picknick? Een picknick met gerechten van restaurant Freud uit Amsterdam, kille komkommersoep en gesublimeerde aubergines enzo, en verder stonden er wat leuke installaties, een ligbank waar je een goed gesprek kon voeren met een bebrilde freudiaanse heer in wit pak, een boomknuffelinstallatie en een grote mensen schommel, live muziek met gevoelige liedjes. Het was erg rustig maar ik vond het gezellig want had geen zin om weg te gaan. Goed teken!!

de bakfietsrace, qua conditie geen probleem maar ik kan slecht sturen met zo'n ding en als je het dan op moet nemen tegenover vaders en moeders die zo elke dag hun kinderen naar school brengen tja... bij elke bocht zat ik te gillen op dat ding en 1 keer dacht ik dat ik om zou klappen... fiets toch liever op 2 wielen dan op 3 wielen.

die burgermeester is morgen pas Har! ik verdeel het nog een beetje ;)

ik ga nog even de foto's uploaden en dan moet ik echt in mijn bed liggen, ik ben morgen dan wel vrij maar er is nog genoeg te doen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...