Trees Geplaatst 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 wat heb je nou ge-edit, Har? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 Nee, het is een verhaaltje om te vertellen terwijl op de achtergrond quattremains gespeeld wordt. Het is op zich een heel eenvoud stukje muziek, maar daardoor is er alle mogelijkheid om de sfeer erin te vatten.Ik zal het verhaaltje voor je uittypen en met de mail sturen.Niet vandaag, maar zover is kleine kleinzoon nog niet. Hoewel, de tijd vliegt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 Freudiaans en burgermeester, lijkt me een interessante dag geweest Chips, 00.30 ga mijn bedje eens opzoeken. Truste allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 quote: Originally posted by: Treeswat heb je nou ge-edit, Har? ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 Graag Corinne, met een bandje met de muziek erbij!Dat lijkt me nou een leuke huiswerkopdracht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 ...ik heb ook nog een hamer liggen Trees, van rubber. Zeg maar van ja....!!!!! Pip weet al hoe goed die kan werken, komt ie.......KLABAMMMMMMMMMMMMMMMMMMM Truste Trees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 quote: Originally posted by: TreesGraag Corinne, met een bandje met de muziek erbij! Dat lijkt me nou een leuke huiswerkopdracht! Ik zal mijn best doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 Truste allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 Meestal kom ik tegen bedtijd aankakken hier. Lijkt wel een welterusten verhaaltje wat ik graag wil lezen.Verwacht dan ook geen antwoorden terug. Lees gewoon graag nog ff voor het slapen gaan.Voor de slapende gaande trusteVoor de wakkere hallo......................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 Mieke,Voor mij is het ook bedtijd. Morgen weer werken, he.Slaap lekker iedereen.P.s. Har geef mij ook een mep met die hamer a.j.b. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 Werk ze Corinne ik begin pas om 15.00- 2100 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 Zijn jij en je kinderen de moeilijke dagen een beetje goed doorgekomen, Mieke?Het kaarsje heeft hier vier dagen gebrand, wist niet of dat genoeg was?En wanneer word je (weer) oma? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 Goh, ben ik stiekum toch weer verder gegaan met foto's bewerken en net zo hard het forum vergeten, en nu is het alweer na 1 uur.Wat is een freudiaanse picknick? Een picknick met gerechten van restaurant Freud uit Amsterdam, kille komkommersoep en gesublimeerde aubergines enzo, en verder stonden er wat leuke installaties, een ligbank waar je een goed gesprek kon voeren met een bebrilde freudiaanse heer in wit pak, een boomknuffelinstallatie en een grote mensen schommel, live muziek met gevoelige liedjes. Het was erg rustig maar ik vond het gezellig want had geen zin om weg te gaan. Goed teken!!de bakfietsrace, qua conditie geen probleem maar ik kan slecht sturen met zo'n ding en als je het dan op moet nemen tegenover vaders en moeders die zo elke dag hun kinderen naar school brengen tja... bij elke bocht zat ik te gillen op dat ding en 1 keer dacht ik dat ik om zou klappen... fiets toch liever op 2 wielen dan op 3 wielen.die burgermeester is morgen pas Har! ik verdeel het nog een beetje ik ga nog even de foto's uploaden en dan moet ik echt in mijn bed liggen, ik ben morgen dan wel vrij maar er is nog genoeg te doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 Slaap lekker, Tapas! ik ga ook maar! Had ik een uur geleden al aangekondigd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 Nog even een goeie dagelijkse gedachte voor Har:Laat komen wat vanzelf komt en laat gaan wat vanzelf gaat.voor mijzelf ook weer een goeie om bij stil te staan.Trees slaap lekker, ik ga er over een kwartiertje ook in, wat een nachtbrakers hier vanavond zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 Da's nou net het probleem vandaag, Tapas: er komt teveel vanzelf, en er gaat niet genoeg weg!Piekeren heet dat geloof ik, en dat kan ik vandaag maar slecht loslaten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 Jeetje, wat zijn jullie lang op. Ik ben ontzettend verkouden. Loop te snotteren en te niezen bij de vleet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 Ga toch maar opnieuw proberen te slapen. Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden