Spring naar bijdragen

vrijdag 3 oktober 2008


blacky

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 159
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Woman?Ik heb je sneltreinvaart berichtje gelezen.. Mag ik je For ever strong woman noemen?
Want dat was wat het eerste wat bij me opkwam toen ik je uitleg van woman las. Ik hoop niet dat je dat ooit dat laat tatoƫeren in het chinees want je weet nooit wat de ware betekenis is van die tekens. ;) Maar volgens mij past Strong ook wel bij jou. :D




aangepast op woorden vergeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sallukes!
Bedankt voor jullie steun, gesprekken, tips en lachen maar ik denk toch echt dat ik een deur verder moet gaan. Het forum blijft me trekken maar ik heb er gewoonweg geen tijd meer voor. Jammer dat je je hier niet uit kan schrijven omdat ik nu niet zeker weet of dit mijn zoveelste poging van afscheidt nemen is... Of dat het me definitief lukt :D Pffff.... blijft moeilijk want het is toch ook wel ontzettend makkelijk als je na verloop van tijd denkt ik wil weer is terug. ;)

Ik hoop dat het met jullie allemaal goed zal gaan. En bedenk, een dag niet gelachen is een dag niet geleeft. (ookal moet die lach soms als een boer met kiespijn zijn) Hier het liedje dat me nog steeds elke ochtend doet laten wakker worden. En als deze je niet zind dan heb je nog een heleboel versies. Hihihi, en die ga ik niet vertellen want dan weet ik dat je tijdens het zoeken tenminste even niet bezig bent met drank. :D

Heel veel zon, posititiviteit, kracht, moedt en doorzettingsvermogen in de keuze jou alcoholisme onder controle te houden. :rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:

Heel veel lieve groetjes Spud

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tatoos zijn net als dromen. Of ze bevatten herinneringen of ze bevatten de dingen waar je naar verlangd. ;)
Zo wil ik nog altijd 2 kattenogen in m'n nek 1 omdat ze waken voor alle achterklep en mijn rug dekken en 2 omdat katten mij m'n hele leven gesteund hebben en omdat ik de herinnering aan allemaal in die 2 ogen vast zou kunnen leggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...