Otje Geplaatst 3 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2008 Even Pipi bedanken, die zei. schrijf maar door ondanks dat het misgaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2008 Woman?Ik heb je sneltreinvaart berichtje gelezen.. Mag ik je For ever strong woman noemen?Want dat was wat het eerste wat bij me opkwam toen ik je uitleg van woman las. Ik hoop niet dat je dat ooit dat laat tatoƫeren in het chinees want je weet nooit wat de ware betekenis is van die tekens. Maar volgens mij past Strong ook wel bij jou. aangepast op woorden vergeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2008 daar zeg je me wat Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2008 Wat ik heb bedacht om mijn nek te bedanken dat ie mn leven heeft geredtIs een tattoe maken.IN mn nek Dank je welik weet nu wat, want dat was nog de vraag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2008 Sallukes!Bedankt voor jullie steun, gesprekken, tips en lachen maar ik denk toch echt dat ik een deur verder moet gaan. Het forum blijft me trekken maar ik heb er gewoonweg geen tijd meer voor. Jammer dat je je hier niet uit kan schrijven omdat ik nu niet zeker weet of dit mijn zoveelste poging van afscheidt nemen is... Of dat het me definitief lukt Pffff.... blijft moeilijk want het is toch ook wel ontzettend makkelijk als je na verloop van tijd denkt ik wil weer is terug. Ik hoop dat het met jullie allemaal goed zal gaan. En bedenk, een dag niet gelachen is een dag niet geleeft. (ookal moet die lach soms als een boer met kiespijn zijn) Hier het liedje dat me nog steeds elke ochtend doet laten wakker worden. En als deze je niet zind dan heb je nog een heleboel versies. Hihihi, en die ga ik niet vertellen want dan weet ik dat je tijdens het zoeken tenminste even niet bezig bent met drank. Heel veel zon, posititiviteit, kracht, moedt en doorzettingsvermogen in de keuze jou alcoholisme onder controle te houden. :rose::rose::rose:Heel veel lieve groetjes Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2008 thanx spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2008 Wat ga je nu dan maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2008 Laten maken klinkt gek, wat ga je nu dan laten zetten? Ben zeer benieuwd omdat ik een freakje ben wat tatoos betreft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2008 Tatoos zijn net als dromen. Of ze bevatten herinneringen of ze bevatten de dingen waar je naar verlangd. Zo wil ik nog altijd 2 kattenogen in m'n nek 1 omdat ze waken voor alle achterklep en mijn rug dekken en 2 omdat katten mij m'n hele leven gesteund hebben en omdat ik de herinnering aan allemaal in die 2 ogen vast zou kunnen leggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2008 Slaap lekker, ga ik ook maar is doen.. truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden