Spring naar bijdragen

vrijdag 3 oktober 2008


blacky

Aanbevolen berichten

Quote: Zo van nu kan het , niemand heeft er last van , wat maakt het nog uit dat je zat in je bed stuiterd.

Dat heb ik iedere vrijdag- en zaterdag-avond want dan hoef ik de volgende dag toch niet vroeg op.
Maar inmiddels wil ik het niet meer en hoef ik het niet meer want het is zo verschrikkelijk lekker om met een frisse kop op te staan en een hele dag voor mezelf te hebben... echt zonde om dat weg te gooien aan een avond alcohol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 159
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Rudy, mijn ouders winnen mijn vertrouwen weer terug.
Ze zijn eerlijk. En geven om me.
Dat mocht ik vandaag weer even voelen.
Het komt wel goed met jou en je zoon!

Ik las dat Sammy inslaapt zonder oxazepam. Cool!
B) Goed van je hoor!

Houtje en Corinne dat klonk als een heel gezellig dagje.
Met tussendoor wat behangen.. :huh: Leuk hoor!

Anjo, ik vond het altijd prachtig op mijn werk als mensen zulke brieven schreven!
Ik hoop dat je een vriendelijke excuusbrief terug krijgt!
En een bos bloemen! van mij alvast een :present:
Wat denken ze wel niet! :angry:

.....
Iedereen gelezen, maar teveel al weer kwijt :D Tja...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag ik even een computertechnisch vraagje (Water!) tussendoor stellen?
Ik krijg net nieuwe Apple Software Update binnen.
Die klik ik altijd weg, omdat de enige Apple hier in huis de IPod van mijn zoon is, die ten tijde van de eerste updates wegwas, dus ik blijf dat maar zo doen.
Nu staat er echter:

Updates Bonjour voor windows versie 1.0.5 grootte 2,24MB

en daaronder staat de normale

updates iTunes + Quick Time versie 8.0.1 grootte 77,43MB

Ik heb hier dus niets van aangeklikt, maar ik vind de term "bonjour voor windows" zó vreemd, dat ik me afvraag of het jullie normaal voorkomt!?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeeeeeeeeeee hallo hier nog een strakke ADB-er hoor.
Heb alleen trek in Spa Rood, vanwege stof in de keel.

Ik ben klaar met soppen en opruimen van de laatste restjes op de kamer van Dochter en kei kapot! Maar ja het schaap moet toch kunnen slapen, en de hele kamer was stof (van het plamuur schuren) en dat is allemaal weer schoon. Heb net mijn steunkousen uit, heerlijk weer zonder, maar mét ook prima. Geen last, alleen maar pret ervan. En mooie dunne pootjes !!!! Ik blijf er maar mee pronken !!!!

Corinne heeft hard gewerkt, geknipt, geplakt, gesneden, maar eerst dapper een hele muur geschuurd zeker 1,5 uur. A. had braaf geplamuurd gisteren met mij samen, en na het schuren (Corinne heeft van de muur in haar eigen woorden "babybilletjes" bemaakt, echt waar). Daarna zijn we gaan knippen en plakken, eerst twee moeilijke banen. Toen twee makkelijke banen, en om 3 uur kwam A. binnenvallen en zijn we met zijn 3-en gaan werken. Toen vlogen de banen aan de muur, Corinne klipte en knapte en we lagen prachtig in werkschema met zijn 3-en. Dan te bedenken dat ik de eerst 12 banen in mijn eentje had gedaan.

Het zit ook loei- en loeistrak dat zie je nu al.

Om kwart over vijf dacht ik we gaan gezellig uit eten maar opeens werd ik zo flauw, ik had mijn plamuur-make-up nog op (had ook nog gewerkt vanmorgen....pffff) maar A. kijkt daar doorheen en zei joh, ga nou niet uit eten maar haal effe wat en ik dacht ik haal Chinees voor iedereen. Ik dacht dat komt mooi uit Corinne komt anders aan haar Chinees-tekort van deze week.

We hebben zelfs buiten zitten eten (allemaal met een fleece aan) en zitten bunkeren. Heerlijk!!!

Toen nog koffie zitten drinken met zijn 3-en, en om kwart over 7 zat Corinne weer in de trein. Welverdiende rust voor haar, ze was om 9 uur thuis!!!

Ik heb nog even doorgeploeterd en begon vast met opruimen, soppen, zuigen, en alle troep opruimen en was om ca. 2200 uur klaar. Maar dochter is wel heel blij ermee.

Corinne zei dat mijn kids heel "normaal" leken en deden dus dat doet een moeder goed.
Hèhè het klusmannetje van 35 euro ex BTW ga ik afzeggen! Heerlijk, het is klaar. Nou mag dochter een paar weken wennen en dan beslissen we pas of er gekleurde vakken in geverfd gaan worden.

Morgen nog de sport en de boodschappen, en dan zijn ze een weekend (haha ong. 26-27 uur) bij mijn ex van 1600 zaterdag tot 1800 zondag. Kan ik intussen mooi de rest opruimen, de was doen, opruimen maar vooral SLAPEN wordt het denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lees al weer een paar dagen met jullie mee en weet eigenlijk echt niet wat ik hier aan toe kan voegen.
Ik merk wel dat sommige van jullie elkaar persoonlijk kennen. Dat maakt dat ik me soms een beetje een buitenstaander voel,maar goed dat zal ook wel een beetje aan mezelf liggen.
Vandaag sinds lange tijd nauwelijks behoefte aan alcohol gehad,gelukkig misschien gaat het tij wat keren.
Ook een hoop nuttige dingen gedaan,dan voel je je meteen veel beter in je vel. Succes allemaal
Groet rapilos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapilos,

Wat goed dat je vandaag nauwelijks trek hebt gehad. Echt, het slijt !!!!!! (meer positief: het gaat over, heus).

En ja, sommige mensen hier schrijf ik al mee van eind 2005 maar de meesten uit dat groepje zijn er niet meer. Wel Tapas, die is ook van begin 2006. Dan krijg je dat, dat je elkanders lief en leed gaat kennen.

In januari en in juni (???? juni toch???) hebben we twee meetings gehad in Enschede en in Deventer waar mensen van het forum met elkaar in real life kennis konden maken. Was wel erg spannend hoor. Maar ja, dan heb je mensen echt gezien hè dat scheelt.

O ja een jaar daarvoor??? in 2007 dacht ik in Februari is er in Utrecht ook een ontmoeting geweest. Het was februari ik weet het weer want mijn Zoon was jarig daarom kon ik niet.

Weet je, schrijf gewoon lekker mee, en vertel wat over jezelf, dan word je vanzelf deel van het geheel. Echt, sommige mensen zijn na drie dagen al niet meer weg te denken. Maar daar moet je zelf wat aan doen!

Succes joh en je gaat hartstikke goed dat is het belangrijkste. En zeker, die nuttige dingen doen, goh, dat hebben we allemaal, wat voel je je daar goed mee.

Gewoon, wie schrijft die blijft !!!!!!!! Warme groeten,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Water JIJ WIL NIEMAND LEREN KENNEN SCHATJE DAT LIGT AAN JEZELF :P

Al die leuke mensen die hier rondlopen, je blijft maar anoniem.

Maar, eerlijk is eerlijk, je postings zijn de laatste tijd wat langer, een tikje meer geur en kleur, dat waardeer ik wel.

En ik ben nog steeds blij met de CD's van Pink Floyd die je me gestuurd hebt toen je hoorde dat ik al mijn ceedees in de scheiding verloren was, nou, dan ken je mij toch ook een beetje :$?????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Water,

bedankt voor je antwoord. Ik vond "bonjour voor windows" zó vreemd, dat ik dacht: ff checke!
ik laat itunes nog maar even staan, omdat zoon zijn ipod hier altijd uploadt (of wat is het nederlandse woord hiervoor?)
Ik neem aan dat hij dat kan blijven doen, ondanks dat ik de afgelopen 9 maanden geen updates heb toegestaan?

Ik heb een fijne dag gehad. Ik heb een hele dure aankoop gedaan, maar ik ben er heel blij mee. Ik was al heel lang op zoek naar een 2 à 3 cm. dikke doorsnee van een boom. Als snijplank, of als kaasplank.
Ik zou hem dan het liefst in de hoogglans gezet hebben, maar ik heb er nu één besteld van een olijfboom, en dan geolied. Prachtig!

Vroeger zou ik mezelf nooit zoiets duurs hebben gegeven, maar ik weet nu hoe ik er van kan genieten, alleen al door ernaar te kijken!
Als ik hem heb zal ik een fotoo'tje plaatsen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje,
Heb ik echt zo lang geschuurd? Had ik wel wat sneller mogen werken.
Inmiddels heb ik het plamuurstof én de behanglijm uit mijn haar gewassen.
Tja, jij veegt het aan je broek, ik in mijn haar. Altijd met mijn handen in mijn haar. Erg, he.
Ik zit nu fris en warm aangekleed in mijn pyamaatje.
Kwam ik onze straat inlopen, begon het toch te regenen. En ik moest al zo nodig plassen.
Ben echt meteen naar het toilet gestormd. Het zijn mooie treintjes die nieuwe, maar er zitten geen toiletten in en dat is toch wel erg lastig voor iemand met een kleine blaas als je een uur in die trein moet zitten.
En even een verbetering: je kinderen gedragen zich normaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapilos :present:
Gaat goed! De aanhouder wint...

Trees, dat klinkt als een waanzinnig mooie snijplank!

Corinne, :huh: omdat jullie vast héél hard gewerkt hebben...
En niet tussen het niets doen door even een baantje behang hebben geplakt :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Water en Houtje, leuk dat jullie antwoordde. Ik weet niet zo goed wat ik over mezelf moet vertellen.
Met een eigen zaak ben je altijd bang voor herkenning. Wat dat betreft heb ik mijn alcoholprobleem zeer goed verborgen weten te houden. Zelfs de weinige mensen die ik vertelde dat ik gestopt was en hulp gezocht had waren stomverbaasd. Zo goed had ik dat klaarblijkelijk verborgen. Alleen mijn man wist het wel enigsinds maar die zei er nooit wat van. ( waarschijnlijk omdat hij zelf teveel drinkt)

Enfin na de zoveelste black-out was voor mij de maat vol. Dat viel net samen toen ik kon beginnen met internethulp. (niet op deze site) Oke,nu weten jullie iets meer Vriendelijke groet Rapilos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is nu bijna bedtijd (ik blijf nog wel een paar uurtjes op),
dus ik wil Har even goedennacht wensen!
Ik heb geen privé adres van hem, en een PBtje komt natuurlijk niet aan, maar ik heb nog wel de behoefte om hem veel liefs te wensen. Dat, en goedenacht dus!
Har, slaap lekker, hou je taai!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo,
Ach zo! :D

Oh, weten jullie wat ook grappig was? Houtje heeft katten en een ervan houdt van gezelschap, maar ook vindt ze het leuk om achter de vogeltjes aan te vliegen en pardoes in het midden van de vijver te landen. Hop, dat wordt ze opgepakt door Houtje en dan gaan ze samen in de douche. Als ik het niet met mijn eigen oogjes had gezien, had ik het niet geloofd. Die kat vindt het prima, zelfs lekker, om gedoucht te worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Corinne, Spix (zo heet de kat) is panisch als we de badkamer ingaan, ik stap dan de douchecabine in en ze hangt ergens in mijn nek, maar eenmaal onder de warme straal blijft ze heerlijk rustig zitten. A. geloofde het ook niet, maar ja, je hebt het gezien.
Mijn vijver staat nl. stil de pomp is kapot dus ik heb de kat liever zich uitschuddend met schoon water in het huis. Bovendien ligt ze nogal graag op bed. En dat is niet fris zo uit de vijver. Dan lekker droogboenen, maar ze heeft een hele gladden, vette vacht (het is een halve Birmaan nou zeg maar drie kwart) dus ze is zo droog. Maar evengoed: Geen Gezicht !!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...