Spring naar bijdragen

zondag 5 oktober


An

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 142
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Marion,

dat is allemaal appelsap met spa. Die sterren drinken geen druppel!!! Doodsbang voor alcohol vanwege hun figuur, wel allemaal roken (daar word je niet dik van), ik heb een vriendin die in dat wereldje zit/zat.Ze werkt bij de televisie en maakt de vreemdste dingen mee.
De meeste van die sterren volgen ook voortdurend een dieet van sla-blaadjes.

Ken je het blad LINDA? Daar stond een keer een reportage in (ongeretoucheerd) over vrouwen van 40+ in bikini. Ja, ze zag er mooi uit, maar ze had zes weken lang, zes keer in de week met haar Personal Trainer 2 x per dag gesport, niet sporten maar afbeulen tot ze aan de zuurstof moest, en 500 calorieën per dag, STRENG lijnen dus en alleen maar super healthy food (duur !!!!!) Om maar niet eraan te denken wat die personal trainer 2 x per dag kost.

En over die flat, het is eigenlijk te gek dat je man dat zelf doet. Daar zijn professionele bedrijven voor. En die jongen moet als de sodemieter de schuld-hulpverlening in, dan kunnen ze een regeling treffen zodat hij zijn schulden kan afbetalen, maar wel weer water en licht krijgt.

Ik heb erg met jou en je man te doen, jullie hebben al zo'n volle rugzak, dalijk pletteren jullie nog met tweeeën om achterover over zoiets. Je hebt niet voor niets zoveel ervaring in dit werk dat je niet weet hoe complex dit soort problemen zijn. En, sorry dat ik het vraag, er zijn geen drugs of alcohol in het spel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marion,

Ik ga naar bed maar morgen steek ik een kaarsje voor jullie aan.
En ik vind het héél knap dat je je problemen hier hebt durven "opgooien" in plaats van in je eentje aan de zuip te gaan.

Pippi,
Lees mijn verhaal over Gooische Vrouwen en Alcohol nog maar eens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ER is volgens mij geen drank in het spel, maar drugs?????Hij rookt normaal niet, maar ik weet weinig van drugs, dus waarschijnlijk hoef je niet te roken. En als je het per internet kunt bestellen dan zou dat nog helemaal zo gek niet zijn.

We zaten zelf ook al aan een gokverslaving via internet te denken, want in januari had hij nog € 10.000,--. HIj betaalt ongeveer € 150,-- per maand aan de Noun en heeft nu al maanden geen stroom, warm water en gas. ER klopt gewoon niets. Ik heb nu ook steeds omenigheid met mijn man, omdat hij die jongen op die manier helpt. Hij zegt dan weer, dat had ik ook voor jou kinderen gedaan en dat had jij ook gedaan, want als je nu gelijk hulp haalt dan ben je hem helemaal kwijt. Ik weet het niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje,

Dat gevoel bij een bezette PC is mij niet onbekend!

Als die Pa van je kinderen zo voort doet, moet hij niet raar opkijken dat de kids niet meer komen, zodra ze die mogelijkheid rechtens hebben. Ik zou mij wel zeer onwelkom voelen bij zo een Pa.

Die opsompostings had ik ook van iemand anders overgenomen (ik weet niet meer wie). Ik vond het altijd leuk om te doen en de reacties waren dikwijls positief. Vooral van de mensen die maar eventjes met een kort bericht langskwamen en meestal ondersneeuwden. Safi heeft het ook nog een tijd gedaan.

Mijn moeder is geen onmens, alleen tja, 't was voor haar ook flink slikken en moeilijk te aanvaarden. Ze ziet het ook als een falen van haar kant dat zowel mijn broer als ik de ziekte/het fenomeen van Raynaud hebben overgeërfd, dat ik al van kindsaf depressief ben en een heel gevoelig kind en dat ik alcoholist ben. Van wie zou ik dat perfectionisme hebben? Als mijn vader een schuurtje bouwt, dan is dat bestand tegen de zwaarste orkanen en de zwaarste aardbevingen. En leg a.j.b. niet één stuk gereedschap op een andere plaats. Ik heb thuis ooit wel eens hardop gezegd dat ik nooit in zo een museum wil leven. Dus idd: rommel is troef in mijn huishouden.
Mijn moeder en ik bellen ongeveer een keer per week. Dan ik haar, dan zij mij. Hangt er een beetje vanaf. En hoewel mijn broer op nog geen 20 km woont, zien ze ons meer en hebben we meer telefonisch contact.

Marion,
Voorlopig maar niet naar Gooise vrouwen kijken.
Trouwens was de whiskey op toneel kouwe thee. Daar heeft mijn grootvader heel wat van gedronken.
Helaas deed hij dan na zijn pensionering thuis met echte whiskey.
Cocaïne wordt meestal gesnoven, heroïne meestal gespoten, van de rest weet ik nog minder van de gebruiksmethoden. Gokverslaving is ook moeilijk om vanaf te komen.
Ik hoop dat je je man kunt overtuigen om zijn zoon richting professionele hulp te helpen. Als hij die jongen (nou ja, man) zo verder laat gaan, dan raakt hij hem echt finaal kwijt.

Winchun,
Gaat nog steeds goed.

Postmodernisme,
Misschien toch meer bij het forum blijven. Het houdt je op zijn minst alert.


En nu wens ik iedereen welterusten, want ik had al in bed moeten liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne, het lijkt me ontzettend fijn, dat je moeder je een compliment gaf, omdat je bijna 1,5 jaar van de alcohol afbent. Je mag best trost op jezelf zijn hoor, want je hebt het verdiend.

Mijn moeder heeft me ,mijn hele leven nog nooit een compliment gegeven, erger nog ze heeft alleen maar nare dingen (leugens) over mij verteld tegen heel veel mensen. Daar heb ik altijd tegen aan moeten boksen. Als ik iets nieuws aan heb, dan is ze al jaloers. Zo was ze haar hele leven al en zal ook wel niet meer veranderen. Ik heb de strijdbijl begraven, want dat kost me bergen energie,.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, Snowy, het is heel lang goed gegaan, en toen dacht ik: ach, één of twee moet toch wel weer kunnen!
Wel/niet, de hele maand september niet, en dan twee oktober: hoppa!
Dus ik begon (voor de zoveelste keer) gisteren weer vanaf dag een, en hopelijk nu weer volhouden..Dag per dag,hè?
Doe je mee?
liefs, Trees!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het rommelt hier.
Een aprés-verhuizing dip. Hoort erbij, ben vaak verhuisd dus weet ook dat dat weer overgaat. Na alle drukte rond de verhuizing val je dan in zo'n gat dat je ineens weer een avond tevee zit te kijken, nou ja komt goed hoor.
Morgen weer doggydance, kijk er erg naar uit.
Vandaag lekkage ontdekt op de bovenverdieping. Ik denk door de trilling van de heipalen hier naast de deur. Iets met de dakpannen ofzo.
Ik heb het maar even zo gelaten, ben naar de kelder gegaan om iets leuks te gaan doen om mn gedachten eerst even weer positief te krijgen - daar ook lekkage....flinke plas water grmbl grmbl. Dus toen dacht ik weet je wat dan ga ik de muur in de keuken maar doen, bleek achter de latjes die ik weghaalde ook water te zitten.
Toen heb ik het maar opgegeven. Mn lichaam schiet meteen weer in de stress pijn, dus das niet goed.
Lijstje gemaakt met thinks to do voor morgen, en ik hoop dat het nog effe droog blijft tot ik de puf heb om iets aan het lek te doen.
dag lieve mensen, tot de volgende keer maar weer doeg doeg. Ik kruip naar mn warme nestje, morgen vroeg weer gewekt door de heipalen, maar in ieder geval een rustige nacht. xx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...