Tatum Geplaatst 6 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2008 Iedereen maar zeggen: "floor, als je driemaal tegen jezellf moet lullen, ben je al aardig heen" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2008 FLOORTJE,DANK JE!IK BEN OOK TROTS OP JOU, OP KIRKY, OP TREES, OP SOOTHE, OP MARJO, OP HOUTJE, OP CHARLIE, OP KAIA, OP ALBERTINA, OP SOOTHE, OP ANNA, OP AN, OP ADAM, OP BAMBAM, OP ZIZA, OP POSTMODERNISME, OP WINCHUNG, OP WANNES, OP STIEN, OP TAPAS, pffff OP ... JA, VUL ZELF JE NAAM MAAR IN, ANDERS WORDT HET EEN VEEL TE LANG BERICHT!En bedankt dat je aan de spelling denkt . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 6 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2008 bedankt zulle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 6 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2008 Corinne, ik meen het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2008 quote: Originally posted by: blackybedankt zulle 'K ZAL 'T VOOR JOU INVULLEN. IK BEN HEEL TROTS OP BLACKY ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 6 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2008 Ik moet zo weg. Vriend komt straks thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2008 Poe hee...Enneh.. Floortje, ik bedoelde natuurlijk niet een uitweg maar een nieuw pad.Of het zelfde maar dan door een andere bril..Zit hier gewoon even bij te komen, letterlijk en figuurlijk.Mijn pilletje laten inwerken, het lijkt wel een 8-baan daarboven.. Har! Kun je alweer wat zeggen? En wil je dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2008 Floortje,Alvast welterusten. Marjo,Roetsj roetsj. Ik hoop dat je hoofd snel tot rust komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2008 Ben geloof ik weer volop mijn basisgrenzen aan het verkennen. Ze blijken niet meer zo ruim en elastisch Ik veer een beetje terug nu Morgen maar weer verder oprekken..Maar zo voelt het echt. Terug aan het begin..Ja, van het nwe leven dan hè! Kun je nog een keer...Gewoon blijven ademhalen, zegt K. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 6 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2008 wat is het toch plezant als iemand je dadelijk begrijpt he corinne hoe kan jij deze lieve zachtaardige belgische nu zomaar vergeten this moeilijk bescheiden te blijven wanneer je zo zot bent als ik .ppff vanavond mijn kleinste schildpad dood gevonden = twee op nog geen jaar tijd , van de acht welke ik er had is er nu nog een over .het rare is dat het mij niet raakt , nu ja momenteel raakt er mij maar heel weinig en neen ben daar niet bepaald fier op als gevoelig mens welke ik altijd geweest ben , nu ja zal wel weer in orde komen zeker teveel aan mijn koppeke zo mensen ik ga slapen hopelijk verslaap ik mij niet wens jullie een fijne nuchtere avond/nacht toe en ik ................... ik plak er alvast weer 24 uurtjes aan vast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2008 Blacky, dat komt zeker wel goed!Sneu voor je schildpad...Trusten voor nu. Ik duik mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2008 Blacky,Maske, ik zakte gelijk deur de grongd van schomte. Hoe konde kik oe vergeten!Jammer van je schildpadje. Bespreek dit ontbreken van gevoelens en emoties met je psych.Slaap lekker en vergeet de wekker niet keihard te zetten. Ik gebruik 2 wekkers, omdat ik altijd de zoemer gebruik en soms op de uitknop druk.Marjo,Jij ook welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
postmodernisme Geplaatst 6 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2008 ik mag nog niet naar bed, lig ik nog te lang wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 6 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2008 ik mag wel naar bed maar heb nog geen zin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 6 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2008 hahaha, ja maar heb geen zin om met de hond de kou in te gaan dus dat ga ik nu eerst doenmaar eerst vast de elektrische deken aanzetten, anders heb ik straks nog geen zin in mijn bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 6 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2008 Zo, ik ben er weer, toch wel een onderneming steeds, een hond in een stenen wijk in een bovenhuis, soms zou ik best wel een tuintje willen, of liever nog een stukje eigen bos maar de plantenbakken en muurtjes zijn weer beplast, de kat doet het keurig in de goot en het diervolk is weer binnen.en verder heb ik zin in iets lekkers maar heb mezelf al een week bijna op gematigd eten gezet.. pfft!weet je wat, ik ga mezelf tracteren op een warme chocolademelk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2008 PIPPI,LANGKOUS RIE HEPPERT! IK BEN HEEL TROTS OP JOU EN MERK JE VOORUITGANG IN HET LEVEN......Amaai, als iedereen die niet ik niet bij name genoemd heb, zo zal reageren, krijg ik snel de 9999 bij elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2008 Tapas,Zonder toevoeging van suiker! Neem maar zo een 'zoetje'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 6 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2008 oef, corinne is er in getrapt!!! Wat ben jij gemeen Pip!en de chocomelk komt uit een geel pak, staat op: koud het lekkerst maar is warm ook best wel lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2008 Tja, ik ben ook benieuwd wat er zal gebeuren.Krijg ik mss een dezer dagen een mailtje van de moderatoren om met een nieuwe inlognaam van start te gaan of hebben ze er al rekening mee gehouden bij het creëren van het nieuwe platform of kijken ze wel wat er gaat ze gebeuren.Euh, ja, schuldgevoel :$ . Gelukkig niet al te erg, want anders was ik wel alle namen gaan opzoeken.Dus ik heb wat perfectie laten vallen en voel me niet helemaal schuldig. Tenminste, ik zak niet door de grond van schaamte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2008 Nee, TAPAS, JIJ bent erin getrapt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
postmodernisme Geplaatst 6 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2008 dag 2 zit erop. en dat terwijl er al vanaf zondag 2 biertjes in de koelkast liggen voor mijn visite morgen. ik doe weekboodschappen en dit was er nog over van de drankvoorraad tot zaterdag. ik ga de eerste tijd maar geen wijn in huis nemen. Bier lust ik wel maar vind ik gelukkig niet zo lekker.truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 6 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2008 Mijn internet is aan het kuren en in mijn sjokolademelk vind ik stukjes ui, nog van het koken...mmm apart wel!In ieder geval ga ik nu opslomen en nergens meer intrappen Postmodernisme, mooi, dag 2, morgen dag 3!! en zo weer verder gaan met tellen!trusten en tot morgen, weer een droge dag!aanpassing: stukjes uit moest natuurlijk stukjes ui zijn, al klinkt dat ook weer raar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2008 Postmodernisme,Nadat die visite weg is, weggooien wat er over is gebleven.Zonde van 't geld, maar als jij ze opdrinkt is dat vele male erger.Laten we afspreken dat we morgen niet drinken. OK?Tapas,Chocolademelk met ui. Ach, iets nieuws voor de markt. Vraag maar snel patent aan Slaap lekker allebei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2008 Iedereen is weg.Wie nog langs mocht komen: Hallo en Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden