Spring naar bijdragen

maandag 6 oktober


albertina

Aanbevolen berichten

Lieve mensen,

Ik wens jullie allemaal droge en goede weken toe.
Mijn gedachten zullen zeker zo nu en dan deze kant op gaan.

Bedankt voor alle lieve vakantie wensen, ik ga er een paar mooie
weken van maken.
Voor allen die het, om wat voor reden dan ook, moeilijk hebben,
liefs en sterkte.

Tot schrijfs.

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 74
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Albertina,
Een hele fijne vakantie en je bent in de stemming dus geniet ervan meid :musicnote::rose:.

Adam,
Gefeliciteerd met je verjaardag. Houd het droog en "ga goed" in je nieuwe levensjaar.

Carolien,
Heerlijk die vrolijkheid.

Pippi,
Weet je dat ik écht kan merken aan je dat het beter met je gaat? Je bent goed bezig en daar pluk je nu de vruchten al van. Ga zo door!!!

Wie ik gemist heb (ik sta intussen ontbijt te maken voor puber die zo op de fiets moet): een fijne dag en houd het droog, dat is niet zo moeilijk als je de eerste laat staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijne vakantie. Lijkt me zalig om nu weg te gaan en lekker te genieten.

Adam gefeliciteerd.

Houtje, je bent ook alweer druk bezig.

Ik ga nu ook meteen aan de slag, want mijn programma liegt er ook niet om. Is wel goed om de muizenisssen een beetje uit de buurt te houden.

De Dalai Lama heeft het vanmorgen over het bewaken van de geest. In korte bewoordingen. De geest gaat alle kanten uit. Laten wij proberen om zo weinig mogelijk negatieve gedachten te hebben en onmiddellijk bijcorrigeren als zij de verkeerde kant uitgaan.

Liefs:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo, ik heb toen ik op school zat en studeerde ook nog héle kapitalen bij mekaar gepoetst, hééérlijk vond ik het. Je komt in zo'n zooi binnen en je laat een schoon en net huis achter.

Offe..........:$ vergis ik me nu en heb je ook nog ander werk?

Lieverd, poets ze enne, ik help virtueel een handje, okee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeimorgen Carolien, Marjo, Houtje, plusjamais en pip en iedereen die na mijn berichtje nog wat geschreven heeft ;)
Voor het eerst sta ik in het donker op, dat is wel wennen hoor! Maar het is droog!

Sneeuwwitje wat jij gisteren schreef over Gooische vrouwen daar had ik in het begin ook enorme last van, op tv overal drinkende mensen, Ik keek toen dagelijks naar de Pfaffs, en die zopen wat af zeg!!
ik merk dat het me nu niet meer raakt. Ik vind Gooische vrouwen een heerlijke serie en ga er echt voor klaar zitten iedere zondag of maandag, met een glaasje fris erbij, en misschien helpt het inderdaad om te denken dat het allemaal nepdrank is. Anders is er nog ergens een scene van Willemijn die straalbezopen zichzelf totaal voor gek zet, zal eens kijken of dat nog op youtube te vinden is.

Zometeen weer werken, ik hoop dat de sfeer weer wat beter wordt, zo niet dan gaan we weer met de cliënten bij elkaar zitten en komen we in actie, heb niet meer zo het gevoel dat ik er alleen voor sta en het alleen moet oplossen. Dat geeft ook wel weer lucht. Affijn, ik begin deze week weer vol goede moed!

nu eerst met de hond naar buiten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo, melk ze vandaag.

Tina en fijne vakantie.

Adam, gefeliciteerd met je verjaardaf

Tapas, ik vind iedere drankreclame nu ook heel aanstotend, maar dat bier lijkt wel heel echt in de serie

Oeps, ik moet om 10 uur bij de osteopaat zijn, i.v.m. mijn isiasch, gauw douchen en wegwezen.
Allemaal een fijne dag en tot straks:clock:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even gisteren bijgelezen.

Water , no hard feelings.

Corinne, ik heb geen last meer van mijn schouder. Ben momenteel geheel klachtenvrij.

Adam, van harte gefeliciteerd. Weer een jaartje erbij. En wat voor 1.

Tina , is al op reis. Hoop dat je een hele fijne vakantie mag krijg

Post, De eerste dag heb je overwonnen. :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker gewerkt!

Balen van je auto Pip. Mooi dat ie is goedgekeurd :D
Het lijkt mij idd dat je voorlopig genoeg aan jezelf en je eigen huis hebt.
Toch lekker even bij je moeder koffie gedronken!

Kreeg een fietstas vol appels mee op de boerderij, dat wordt vanmiddag appeltaart bakken.
Van mijn ouders ook al appels mee, die zijn beter voor de moes.. Nou ja, mijn dochter vind het leuk
om zo wat in de keuken om te pielen. Heeft ook wel wat rustgevends vind ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat klinkt ook erg lekker Pip!
Hoelang moeten ze dan in de oven, een minuut of 10?

Energie, goh je zou me hier moeten zien zitten...
Moet zo de hond uitlaten. Klein stukkie vandaag!
Dan even liggen hoop ik, al verharen de dier hier momenteel zo erg,
dat elke dag zuigen geen overbodige luxe is... :wacko:

Denk dus maar even de tanden op elkaar, ook al was het vanochtend weer behoorlijk zweten.
Ach de rest van de week kalm aan (deze week op ma ipv do).

Vogel en plus vandaag een week! Top! :musicnote:

Daag! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Adam,
Hartelijk gefeliciflapsteerd met je verjaardag. "k Wens je nog heel veel nuchtere jaren toe.

Vannacht werd ik wakker rond 4.30 en viel pas rond 6 uur terug in slaap. Om 7.40 gaat de wekker.
Ik ben ook strontverkouden en heb vanochtend maar op mijn werk besloten dat ik maar niet naar mijn koren ga vandaag. Heb toen maar gauw een afmeldingsmailtje gestuurd.
Zo meteen ga ik eerst maar even met een paracetamolletje tegen de hoofdpijn en keelpijn in bed liggen.
Snotterde de snotter, khuh, khuh, atsjie, atsjie. Tot later!

Hou het droog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Steen en hout, harde vloeren ja. Ah zo'n kappersding!
Misschien het proberen eens waard, al moet ik tot mijn vreselijke spijt bekennen,
dat ik in dit geval nogal perfectionistisch ben (geworden)!

Een vent met alles in één.. Hmm ;)
Misschien moet je er toch zelf onder kruipen...

Met die appels ga ik zeker proberen... Flink uithollen dan.

En dan nu, wandelen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

adam, van harte!
en marjo, gefeliciteerd met je mijlpaal van gisteren.
corinne, beterschap!
pippi, een vent die over alle kwaliteiten beschikt bestaat niet... gelukkig maar

ik moet eerlijk zeggen ik vind het best lastig om niet te drinken. nuchter worden is één, maar nuchter blijven :huh: ik begin de voordelen van drank weer te zien: het is gewoon lekker! misschien hoort dat er bij als je 15 weken en 2 dagen gestopt bent. dat je het en beetje begint te vergeten hoe vervelend en alleen die drinkperiode was... misschien is het ook het kl*te weer. dat grijze weer..... dat vraagt om een lekker portje....
maar nee, ik drink niet. en een kopje thee is ook fijn.... pffff. ben hard aan het piano oefenen. dat lukt niet met drank op. oh ja, ik begin het weer een beetje te zien allemaal... van je af schrijven helpt.
vanavond fijn weer naar de AA.

hanneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Adam, gefeliciteerd met je geboortedag!! :musicnote::camera::D:present::sun:

Ik hoop dat je fijne dagen hebt gehad en produktief en het vooral
droog hebt kunnen houden!
Zal niet mee vallen na dagen van verwennen maar als het altijd zo
zou zijn zou het geen verwennen meer zijn toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dan is het zo lekker om éven in te loggen.....
Okay. Ik geef het toe. Ben vét forum verslaafd! :D

En jullie willen het vast niet horen, maar ben lekker (alweer) naar buiten geweest.
Hond weer blij. Ook dat het droog was, kon ze tijdens het stofzuigen naar buiten...
Hihi.. zit ook alweer een was in. Ik lijk het wasvrouwtje wel. Gisteravond tóch nog maar die hele stapel opgevouwen... Nu hou ik op. Gelukkig kan dochter zelf appeltaart bakken (lekker). Hoef ik alleen maar in die overheerlijke geuren te zitten. Nou ja, beetje mee helpen schillen..
En dan... Ja. Koken.


:P


Pips gaat het wel goed?
En met Stien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne, je zal er maar last van hebben. Kan toch heelvervelend zijn.

Marjo :angry: Hahaha ??????

Met mij, vandaag aktie! gezogen, gedweild, vlees gesudderd, wc gedaan, badkamer gedaan,
nog even doorgaan? Boeiend hé, het leven van een huisvrouw. En nee heren, een huisvrouw
zit niet de hele dag alleen maar achter de pc! Wij kunnen duidelijk een goede combi maken
van het nuttige en het aangename! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Huisvrouw zijn is een meer dan full time baan.
En het is nog zwaar werk ook!
'k Ga nog wat meer tegels schrobben.
Ja, ja, onverslijtbare vloerbedekking die ook in hallen gebruikt wordt en makkelijk te onderhouden is. Tjee, wat een l*lkoek. Daar heb je dan wel zo een zware professionele schoonmaakmachine voor nodig, waar ze tegenwoordig door MANNEN (want die mogen niet zweten) de vloeren laten schoonmaken. Voorheen gebeurde dat met een ordinaire schuurborstel en even zo ordinaire zwabber en met steeds een nieuwe emmer halen (zwaar handwerk dus) door VROUWEN (want die moeten zwoegen en zweten).
Tja, zodra e.o.a. klus geautomatiseerd wordt, worden vrouwen door mannen vervangen. En dan heeft plots het schoonmaakwerk de status van werk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Halloa
Zeg Plusjamais wat fijn dat je steeds iets citeert van de dalai lama. Ik heb erg veel met het boeddisme.
There's no way to happyness - happyness is the way
Learn the rules so you know how to break them properly
Dat zijn wel mijn favorieten.

Vanmorgen om 7.30 sliep ik nog niet, toen begonnen de heipalen en toen viel ik als een blok in slaap - nou ja !!
Vandaag in ieder geval de kelder dweilen want die staat blank en boven de schade opmeten.
Raakte best in paniek gister maar half Nederland blijkt lekkage te hebben dus ga ik er maar vanuit dat het eenmalig is. Ben wel heel blij dat ik al alle rondslingerende contactdozen spanningsloos had gemaakt, anders had ik ook nog de hele dag zonder stroom gezeten !!!

Vanavond doggiedance, joepie !! Straks nog snel boodschappen doen en mn hondje flink uitlaten want anders doet ze daar van opwinding een plasje - haha wat een schatje he.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beetje gelezen hier, ga nu naar beneden want mannie heeft op zijn adv-dag gekookt.

nog even:
Marjo super de puper ben je al zover! :musicnote::sun: Op naar het hele jaar!

Corinne, ik hoop dat je je eigen mooie kern gaat ontdekken en waarderen. Je kunt pas ontdekken wie je bent als je van jezelf jezelf mag zijn :present:

Sammy, fijn om te lezen dat je van je schouderpijn afbent.

An, ja er komt meer bij kijken. Ik leef met je mee.

Pippi, volgens mij heb je aan je eigen huis inderdaad al meer dan genoeg. Goed gezegd.
Moet wel lachen als je beschrijft dat je 1 tiende van je tuin afhebt. Dat gevoel heb ik soms ook, en ik heb niet eens zo'n hele grote tuin.

eet smakelijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kate: eet smakelijk! Wij hadden spruitjes vanavond met gehaktballen, lekker hollands hoor.

Bij niet drinken komt heel wat kijken.
Hanneke: gevaarlijke gedachten die je hebt. De kunst is om weer terug te komen op het punt waar je drie maanden geleden begon.
Ik heb gister ook weer gedronken. Het zat er wel in, stomme drank in huis. Mijn man baalde er nu ook van, hehe. Hij heeft vanmorgen de rest weggegooid. Morgen wordt er nieuw gehaald en eind van de dag weer de gootsteen in. Persoonlijk vind ik het nogal kinderachtig van mezelf. Maar momenteel ben ik zover dat ik goed niet kan drinken, maar als ik een ijskast open trek en die ligt tot de nok toe met bier ... zullen wel smoesjes zijn, wil ik direct toegeven. Maar dit smoesje wil ik het huis uit werken. Heb al maanden en maanden zelf geen drank in huis gehaald voor mezelf, dat wil toch wel wat zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

avond adb'ers ,
corinne misschien simpele verkoudheid maar men kan er mottig van zijn ;-((
margo stukje appeltaart richting belgica :-)
adam proficiaat :musicnote:
hanneke dsv :present:
aan iedereen de groetekes dan vergeet ik niemand ;)
ik heb mij voor het eerst in JAREN overslapen ppff was 7 uur toen ik wakker werdt , neen mij niet gehaast en was op tijd op mijn werk om ............ hout te zagen ;)
ik was een beetje druk in mijn hoofd want ik wist dat er iemand de maten kwam nemen voor een veranda deur die geplaats moet worden , vielen er hier uiteindelijk 4 mensen binnen nou ja is ex familie ppff ik had het er moeilijk mee dat ik aan die man van alles moest vragen ivm reparaties welke ik zelf wil uitvoeren maar ik weet nu zoveel meer B)
pipke een man die alles kan ??
zo en nu ga ik een beetje knuffelen met mijn nieuwe liefde ps mijn oude liefdes knuffel ik ook nog hoor ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...