juffie Geplaatst 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2008 ik geef je de mogelijkheid om te reageren. Bedoel er niets verkeerds mee, hoop dat je dat beseft.Nog even en dan duik ik mijn bed inNo hard feelings, maar ook ik ben eerlijk en direkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2008 Nogmaals pippi,Begrijp het ergens wel. Je meent het zeker goed, maar niet iedereen denkt en voelt hetzelfde. Dat is best moeilijk. Verder geloof ik zeker dat je ook velen tot steun bent!Maar ook mensen waar het niet zo mee klikt zoeken steun.En die kunnen soms niks met kritiek hoe goed bedoeld ook (met BLUNDERS bedoel ik jouw PB naar mij toe betr. Druppeltje) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2008 En Geer: Ik volg de internetbehandeling. Drink max. 4 glazen per week! Tot nu toe lukt dat goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2008 truste pippi!Komt goed!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2008 Ga slapen, welterusten!Weet niet of ik er goed aan deed om te reageren.Gebeurde gewoon vanuit mijn gevoel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden