Soothe Geplaatst 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2008 Geer, er wordt geen directe bedreiging geuit. Moderatoren verwittigen,hou op zeg.En of ik nu boven lig of Anna, ik heb er niets van aan de moderatoren gezegd. Heb zelf een ban gehad,Das niet leuk!!En we leven eigenlijk volstrekt platonisch. Wat moet zo'n oudje nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2008 Zal er maar een ontspannen draai aan geven. Een vrolijke noot!Nuchter blijven we!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2008 Even wat anders, Soothe. Heb je de piano al in huis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2008 Nee Corientje!! Had Houtje haar verhaal over Anna Enquist gelezen.Over de Goldbervariaties! Als je van lezen huodt Anna E heeft nog een mooi (meerdere) boek.Ze speelt heel goed piano en heeft een boek geschreven. HET GEHEIM! Over een meisje Wanda, de dochter van een zangeres, die piano gaat leren spelen en wat er door het koppie gaat. Mooi!De pseudo piano komt (ja Adam) Ik moet eers beter in m'n vel zitten. Ik sleep me door het huis.Longfoto is gemaakt hoor ik morgen. En ik heb anti- bioticum. Zou longontsteking kunnen zijn. We zien!Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2008 Sleep wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2008 Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2008 Ik vind vrouwen die geiten veeeel leuker dan mannen die bokken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2008 Hier staat mijn electrieke deken aan, en het raam open brrrr, hond is net uit geweest.... pammetje erin want vannacht had ik wel erg akelig gedroomd en de afgelopen nachten was ik erg veel wakker. Ik ga nog even wat opslomen en dan duik ik heerlijk mijn voorverwarmde bedje in!goeiesnachts allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2008 Hoi Har, spuit elf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2008 Ik vind die opmerking van jou Soothe over de "mickey mouse club" meesterlijk...lag in een deuk Hallo, ik ben Donald Duck .....zoiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2008 Geer, ga jij nou maar naar de kapper! Hopelijk een, die je de oren van je kop af l@lt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2008 Tapas,Zullen we om ter best slapen?Soothe,Heb de boekentips opgeschreven.Ben benieuwd naar de uitslag, want je gaat me nauw aan het hart.Slaap lekker allemaal. Mijn vaatwasser is klaar en ik ben alweer te laat.Joepie de poepie. Ik heb lekker 14 dagen vrij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2008 Pippi,Het is een mooie tekst. Daar ga ik wel eens op googlen.Voor nu welterusten.Ik ga echt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2008 Truste lieverds (oei, wat zeg ik nou, ik bedoel natuurlijk kransgenoten ) Ga eens proberen of ik nog kan duimen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2008 Yep zéér rot! Al een maand en dat houd ik , introvert als ik ben, een beetje in m'n huisje!!Ik hoest me recht wezeloos en ik val af, door al dat geblaf en weinig trek!Dan een fluittoon in m'n kop!! De ct scan en gehoortest moest ik wegens koorts afzeggen.Ik gier en ik piep, ik lijk wel een ouwe l*lZo éénmalig, iedereen op de hoogte van het wel en wee in huize Soothe.Trusten allen!! Mooie dromen en versla de mega-Gremlin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2008 quote: Originally posted by: SootheHoi Har, spuit elf. Hoi Soothe, de man met potentie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2008 Beterschap Soothe! Ennuh, je bent geen ouwe l@l hoor....goh, wat ben ik scheutig met complimentjes. Komt vast, omdat ik vandaag voor het eerst weer goed in mijn vel zit. Happy Har Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2008 Soothe als rechtgeaarde doemdenker zit Google uit te spitten. kan me zelf ook gek maken.De symtomen van longkanker! heb nog nooit zo gehoest. Ja de copd maakt infectiegevoelig.Moet met die sigaretten kappen. easy'er said then done.Altijd leuk Pippi, Annie mg. Ik had alle kinderboekjes. Het schaap Veronca, de Spin Sebastiaan etc!Dit versje is toch ook van haar.Nu echt welterusten. Iedereen is geupdate!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2008 Hum, ja Geer. Nog 1 vraag, voel jij je wel eens op je p#k getrapt? Leek er wel een beetje op vanavond. Gewoon 1 keer auw roepen en daarna over iets anders doorl*llen, anders wordt het zo'n plat gel@l. Zo, dat moest ik nog even kwijt. Truste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2008 Nou, dank voor de suport. Trusten moppies en handjes boven de dekens!! :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2008 Ik stop mijn handjes onder het dekbed, lekker warm Verhip, morgen is al begonnen. De dag daarna wil inderdaad wel eens verhelderend werken Geer zeg ik uit eigen ervaring Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden