Har Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 Waarom Pip, weet jij daar blijkbaar meer van (wat Adam betreft). Wat hebben wij gemist dan? Vraag dit alleen maar omdat ik het klote voor hem vindt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
postmodernisme Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 wat merk ik na bijna een week? ik ben rustiger. ik ga eerder slapen. ik ben vrolijker en voel me beter.maar dat vroeger naar bed gaan betekent tot nu toe nog wel een paar uur wakker liggen. ik ga er niet uit en noem het maar vooruit rusten.groeten van post Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 quote: Originally posted by: pippiBij ADD har hoort geen hyperactiviteit bij, volgens mij heb je dat dan niet. Vindt je behoorlijk druk. Nee, dat weet ik inmiddels ook wel. Maar wat Adam betreft, stel ik je een vraag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 Ik zal maar zeggen wat ik denk: sorry voor Geer, maar die vond ik gisteren onaangenaam bezig met quoten, meppen en onaardig doen, zeggen dat anderen dronken waren. Ik noem het beestje maar bij de naam. Van Adam is me dat minder opgevallen, dus ik ben verbaasd.Anderzijds, wellicht heb ik de excuses, behalve die van Geer vandaag, gemist. Die van vandaag heb ik wel gelezen. Maar het moet dan aan mij liggen dat ik niet gelezen heb wat ban-waardig is aan Adam's uitspraken. Dat is natuurlijk zo maar mogelijk dat ik dat niet gezien heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 Ja oke, maar jij verteld nou iets over Adam en dat hij gebanned is. Wat weet jij daar dan over?Hoeft geen roddelrubriek te worden hoor, maar ik snap het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 Pip. ben nou is duidelijk want blijkbaar heb jij wel in de gaten waarom Adam gebanned is. Wil je dat aan ons uitleggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
postmodernisme Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 en af en toe inloggen en jullie lezen helpt ook. over 2 weken geef ik een feestje. Ben er wel mee bezig of ik dan niet of wel iets zal drinken. drinken deed ik altijd alleen, want het was echt mijn stiekum ding. pomo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 Dat vind ik stom, Adam gaf alleen de woorden van een ander door.En ik ben het met die ander eens, als ik Geer in zo'n bui tegen zou komen zou mijn geduld ook erg snel op zijn. Geef mij dan ook maar een ban. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 10 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 http://i490.photobucket.com/al...lacky1962/DSCN0938.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 Da's pas over twee weken Pomo, vandaag heb je het droog gehouden, en het wordt eerst nog morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 Heb iets gelezen over de communicatie op MSN, ik snap de connectie niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 Blacky hij is MOOOOOOOOI!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 Jammer dat we geen poll kunnen openen om Adam hier terug te krijgen, ik voel me iig niet beledigd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 10 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 zo dat is mijn laatse aanwinst ...... bedoel de foto he :-)har ik ga al lang niet meer naar de tapovan , heb het hier te druk om mijn huisje in orde te krijgen .de caravan staat er maar te staan en kost mij alleen maar geld , indien ik hem kan verkopen zou ik mij graag van die centjes een kleine kamper kopen en de weekends rond reizen :-)cap grinez en cap blanc nez staan op het bovenste van mijn verlang lijstje en zo zijn er nog wel plaatsen die ik wil ondekken , bedje mee koffieke mee en wat moet een mens meer .ik geraak hier weer niet weg vandaag ;-( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 10 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 ja he water een echt schatje is om .......... op te vreten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 Moet ook eerlijk zeggen dat ik zijn droom en de werkelijjkheid moeilijk van elkaar kan scheiden maar is dat dan de reden van de ban? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 Kom ongelezen binnenvallen. Zoals altijd, geloof ik.Ik ben ook heel goed in "overleven" geweest en niet in "leven". Ik heb niet gedronken had daar goede redenen voor. Dochter ging naar vriendinnen om gezamenlijk een maaltijd te maken en deze gezellig aan tafel te nuttigen. Begint dat nu al? Ze zou overigens vanavond thuisgebracht worden. Ik had de moeder eventueel wel willen spreken als dat gewenst was. Een heel leuk mens overigens. Als ik de volgende keer naar school moet en ik zie haar dan ga ik naast haar zitten.Morgen gaan vriend en ik samen uit naar een gelegenheid waar het ook ongewenst is om te drinken. Mijn moeder komt hier op dochter passen en blijft logeren. Ook samen drinken we niet meer. Dat was onze afspraak. Ik doe haar geen plezier met alcohol in huis te halen. Het verschil tussen "overleven" en "leven" is positief denken. Als ik de alcohol weglaat, wat kan ik vandaag dan voor leuks doen? Kan ik iets bereiken? Een goed gesprek hebben? Misschien ga ik niet aan psych hangen, maar die wil wel dat ik mijn gevoelens ga opschrijven in een boekje. Wat ik wel en niet leuk vind. Een soort van "bij jezelf komen" denk ik. Dat is inderdaad de tegenhang van alcohol. Dan loop je voor jezelf, je gevoelens en het leven weg.Nou, ik ga nu maar slapen. Bedankt iedereen voor het lezen. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 10 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 http://i490.photobucket.com/al...acky1962/DSCN0936.jpgen waar zit blacky ............... op de grond natuurlijk :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 Deed je gisterenavond ook Blacky, wellicht om het "ijs" te breken, maar wat is er nou aan de hand? Mag dat niet uitgesproken worden of zo!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 10 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 oeps sorry har , uiteraard mag het uit gepraat worden maar ik hoef er mij toch niet in te moeien ??laat jullie het uitpraten ok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 Blacky,Wat een schattig poezeke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 quote: Originally posted by: blackyoeps sorry har , uiteraard mag het uit gepraat worden maar ik hoef er mij toch niet in te moeien ?? laat jullie het uitpraten ok Ik begrijp en respecteer dat dit jouw houding is, maar misschien moet ik dan maar de vraag aan een ander stellen. Wat is hier in godsnaam wat Adam betreft aan de hand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 quote: Originally posted by: postmodernismewat merk ik na bijna een week? ik ben rustiger. ik ga eerder slapen. ik ben vrolijker en voel me beter. maar dat vroeger naar bed gaan betekent tot nu toe nog wel een paar uur wakker liggen. ik ga er niet uit en noem het maar vooruit rusten. groeten van post POMO,Bewaar dit bericht van jezelf voor over drie weken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 Wat een groot konijn. Is dat een Vlaamse Reus, Blacky? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 Har,Ga de draad van gisteren lezen en dan kom je het te weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden