Ziza Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 Nee Har gelukkig niet... we hebben wel een paar Harretjes rondlopen... en ik denk dat je dat type wel kent hahahaha..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 Je bedoelt van die ausputzers Ziza, tsja dat kan er maar één zijn. Nou maar hopen dat de supporters geen ruzie met elkaar krijgen.Maar alle gekheid terzijde, ik gun je de geur van gras...je niet af laten leiden door madeliefjes hoor! Succes!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 Mijn vader heeft een jaar in het 1e bij PSV gevoetbald, ze noemden hem "Duvelke uit het doosje", zo snel was ie.Hij kreeg er f 2,50 per week voor wat in de jaren dertig dik betaald was. Maar in die jaren was PSV nogal een elitair clubje; allemaal import van boven de riolen....Philips hé Dus vond de pastoor het beter dat ie bij Eindhoven ging voetballen, want die protestanten.... Ha, wel mooi dat dankzij mijn vader, ooit Eindhoven van PSV gewonnen heeft...3-0. Hij scoorde er 2 van. Bij Eindhoven (EVV) noemden ze hem Prulleke ('t was maar een klein manneke) maar de wraak was zoet, voor de autochtone bevolking dan. Zo zie je maar, dat de wereld veel groter is geworden maar nog net zo benepen als vroeger Ik heb overigens ook wel eens een doelpunt gescoord, in eigen doel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 Quote Har"Ik heb overigens ook wel eens een doelpunt gescoord, in eigen doel :)"Ik denk wel meer dan een Har ... hahahahah.... was ik ook goed in hahahaha..... en soms scoor ik nog steeds in het verkeerde doel.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 Ben benieuwd naar de uitslag Ziza, wat de wedstrijd betreft dan hé. Veel plezier! Maar nu weet ik nog steeds niet de opstelling! Zal ik Harry Vermeegen eens op je afsturen? Die kan goed voorbeschouwen...dat is namelijk ook een van de Harries Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 Moet trouwens eerlijk toegeven dat als ik mee doe met het posten op het forum het aantal postings minstens met honderd toeneemt. Verbazingwekkend Hum....hopelijk wordt mij dat niet kwalijk genomen..haha prffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 Hopelijk heeft Jimmy nu zijn behoefte gedaan Soothe? Ga je wat lekkers eten vanavond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 Har,Het is hoog tijd dat je gaat eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 Humm. Corinne? Verborgen boodschap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 Maar wat ik al zei, het wordt een varkenshaasje..te verdelen over 2 dagen. Met de puree en de boontjes die daar bij horen Ik wens jou ook smakelijk eten Corinne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 Caro dank!! Succes met de hele onderneming. En de AA, "hallo ik ben Caro, ik ben alcoholist". Maar wel een productieve, je doet meer dan ik in een week!!Har wil weten wat ik eet, ga ik nu ook doen.HaaskarboBakaardRucola, met tomaat olijf kappertjes.Groet ik ga nu eten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 Soothe,Copd moet je niet onderschatten. Mijn vader is aan de zuurstoftank geëindigd.Nu valt de schade voor je nog mee. Go for it! Zorg goed voor jezelf en stop met die rommel!Boek Allen Carr kan daarbij goed helpen, echt.Succes,Mannie komt met Chinees binnen.Smakelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 Oké Kate ik onderschat het zeker niet. weinig zin om met emphyseem te eindigen.Ik heb Allen Carr, ook met dit moet de knop om, en dat gebeurt.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 YES het is weekend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 Haddock, goed te horen. Maar niet zo leuk voor jou en Dona lijkt me! (het was toch dona)Groet, ouwe zeeschuimer!!Moet nu echt eten, het verpietert!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 Hey, Soothe, ouwe schepper!Valt nog relatief mee, begrijp ik. Maar stoppen met die rokerij dan, dergelijke plannen zijn hier ook al.'t Ga je goed, makker.En, alle kransgenoten, hou het zo droog als je wilt!Ik ben voorlopig ff heel droog.De droogstoppel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 quote: Originally posted by: Soothe Maar niet zo leuk voor jou en Dona lijkt me! (het was toch dona) Donna leeft op, de situatie normaliseert. Het moet, komt goed, hoop en denk ik.Ben ook weer pleitte, naar de opvangboerderij alwaar ze komen.Groets, de hopert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 De boontjes van Bonduelle zitten in de buik en het varkenshaasje had geen bezwaar met plantaardige oliën...de puree uit een pakje was ook niet ontevreden, dus ik heb maar tevreden een boertje gelaten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 Droog taalgebruik kan ik zeker waarderen Haddock Mijn god, wat zijn de emoticons toch beperkt op dit forum.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 Trouwens toch maar mooi, dat de financiële crisis aan ons alkies zomaar voorbij kan gaan Toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 Ik ben iig blij dat ik niets bezit..wat eigenlijk aan een bank toebehoort Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 ...heb wel veel aan vriendschap gehad, maar gelukkig heb ik daar nooit rente over hoeven betalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 Hoi Water, een nuchtere opmerking van je lijkt me fantastisch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 Ik merk wel dat als ik kort van stof ben ik zo aan de 5000 postings zit, is nou ook weer niet de bedoeling.Maar....het is voor mij dan ook moeilijk bescheiden te blijven :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 Pippi, nog een mooie overweging? Zit verdorie met mezelf te l@llen..help! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden