Spring naar bijdragen

vrijdag 10 oktober 2008


blacky

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 222
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Je bedoelt van die ausputzers Ziza, tsja dat kan er maar één zijn. Nou maar hopen dat de supporters geen ruzie met elkaar krijgen.
Maar alle gekheid terzijde, ik gun je de geur van gras...je niet af laten leiden door madeliefjes hoor! :)
Succes!!! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn vader heeft een jaar in het 1e bij PSV gevoetbald, ze noemden hem "Duvelke uit het doosje", zo snel was ie.
Hij kreeg er f 2,50 per week voor wat in de jaren dertig dik betaald was. Maar in die jaren was PSV nogal een elitair clubje; allemaal import van boven de riolen....Philips hé :)
Dus vond de pastoor het beter dat ie bij Eindhoven ging voetballen, want die protestanten.... :devil::D
Ha, wel mooi dat dankzij mijn vader, ooit Eindhoven van PSV gewonnen heeft...3-0. Hij scoorde er 2 van. Bij Eindhoven (EVV) noemden ze hem Prulleke ('t was maar een klein manneke) maar de wraak was zoet, voor de autochtone bevolking dan.
Zo zie je maar, dat de wereld veel groter is geworden maar nog net zo benepen als vroeger ;)

Ik heb overigens ook wel eens een doelpunt gescoord, in eigen doel :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Caro dank!! Succes met de hele onderneming. En de AA, "hallo ik ben Caro, ik ben alcoholist". Maar wel een productieve, je doet meer dan ik in een week!!

Har wil weten wat ik eet, ga ik nu ook doen.

Haaskarbo
Bakaard
Rucola, met tomaat olijf kappertjes.

Groet ik ga nu eten!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe,
Copd moet je niet onderschatten. Mijn vader is aan de zuurstoftank geëindigd.
Nu valt de schade voor je nog mee. Go for it! Zorg goed voor jezelf en stop met die rommel!
Boek Allen Carr kan daarbij goed helpen, echt.
Succes,

Mannie komt met Chinees binnen.
Smakelijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...