Spring naar bijdragen

dinsdag 14 oktober 2008


plusjamais

Aanbevolen berichten

Sorry pip
Was even weg bleek dat er nog één kid aan het gamen was en één niet kon slapen.....maar dit lees je morgenochtend hopelijk wel weer.
Nou ik schrók een beetje van de verhalen over de aanvraag WMO. Sinds dit jaar of vorig jaar gaat de Huishoudelijke hulp e.d. en aanpassing woningen en vervoer en rolstoelen e.d. via de gemeente en niet meer via het CIZ. De hulp vanuit de AWBZ gaat wel nog via het CIZ. De gemeente zal mij morgen bellen over de intake en ik heb een aantal dingen opgeschreven, van wat ik zelf kan, wat pijn doet, en hoe ik in de ergo therapie aan het leren ben om alles minder belastend te doen.
Ik ga morgenochtend je tips nog eens goed doorlezen vóór ik dat gesprek heb.
Stom toch, dat ik dacht je het cynisch bedoelde dat ik eigenlijk geen hhh. nodig zou hebben omdat ik nog zoveel kan. Maar ja, vanmiddag kreeg ik weer zo'n aanval van eztreme vermoeidheid, in de auto notabene, ben thuis gauw mijn bed ingedoken.
Ik ga nu ook zo slapen,
dus iedereen al vast welterusten......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 134
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

OK voor mij ook bedtijd.


Sterkte morgen. Ik denk dat er goede raad gegeven is. En neem de raad die je mij gaf toen ik naar de uwv arts moest gaan: doe je niet sterker of beter voor dan je bent of je voelt, eerder slechter. Loop langzaam en moeizaam en met veel pijngrimassen. Je hebt je huisarts, neuroloog en psych achter je staan. Heb je trouwens van hen een aanbevelingsbrief? Zeg ook niet dat je van die schatten van pubers hebt, maar moeilijke pubers met alle nukken die erbij horen en dat het vooral kinderen zijn die niet eens in staat zijn om de stofzuiger te pakken of de vaatwasser in/uit te ruimen. Zeg niet dat je kookt voor buurvrouw en haar kinderen, zeg ook niet dat je buurtgenoot van een paar straten verder op je wel eens een handje toesteekt en zeg ook niet dat je hem wel eens uit de brand helpt. Vertel wel dat je ex het vertikt om jullie kinderen in het weekeinde op te halen en naar hun respectievelijke sportactiviteiten te brengen. M.a.w. benadruk het negatieve, benadruk ook hoeveel pijn je hebt. Ga met je arm in de brace. Laat echt merken dat je nek, je arm, je pols en je schouder ontzettend veel pijn doen. Neem de doosjes met al je medicatie mee, leg ook uit dat je continu op het randje van een zware psychose zit en dat je psych er al een paar keer op aangedrongen heeft om je te laten opnemen, maar dat jij dat wilt voorkomen. En vergeet ook vooral niet te zeggen dat je per se dagelijks hulp nodig hebt.
Haal je beste doemscenario uit de kast en leg dat daar op tafel.


Slaap lekker iedereen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi.

Heb net een kwartje ingeslikt :D

Zoon was ook alweer beneden met buikpijn..
Dochter gaf om half 8 aan naar bed te willen..
Ben benieuwd wat het morgen wordt.
K. in geen velden of wegen te bekennen..

Dus alles gaat lekker z'n gangetje hier! :P

The lonesome cowgirl..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
houtje

Sorry pip


Was even weg bleek dat er nog één kid aan het gamen was en één niet kon slapen.....maar dit lees je morgenochtend hopelijk wel weer.


Nou ik schrók een beetje van de verhalen over de aanvraag WMO. Sinds dit jaar of vorig jaar gaat de Huishoudelijke hulp e.d. en aanpassing woningen en vervoer en rolstoelen e.d. via de gemeente en niet meer via het CIZ. De hulp vanuit de AWBZ gaat wel nog via het CIZ. De gemeente zal mij morgen bellen over de intake en ik heb een aantal dingen opgeschreven, van wat ik zelf kan, wat pijn doet, en hoe ik in de ergo therapie aan het leren ben om alles minder belastend te doen.


Ik ga morgenochtend je tips nog eens goed doorlezen vóór ik dat gesprek heb.


Stom toch, dat ik dacht je het cynisch bedoelde dat ik eigenlijk geen hhh. nodig zou hebben omdat ik nog zoveel kan. Maar ja, vanmiddag kreeg ik weer zo'n aanval van eztreme vermoeidheid, in de auto notabene, ben thuis gauw mijn bed ingedoken.


Ik ga nu ook zo slapen,


dus iedereen al vast welterusten......




Je bent nog net in staat om je boterham te smeren en op te eten, een glas water in te schenken en op te drinken. De rest doet allemaal vreselijk pijn en slapen kun je ook al niet goed vanwege de brace en de pijn. Eigenlijk heb je ook een aangepast bed nodig.


OK en nu ga ik na al die doemraad maar naar bed, want ik heb morgenochtend ook een gepsrek, nl. met mijn therapeute.

Nogmaals: welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogguh......voor wie nog wakker is, of nu net wakker wordt,

Tja, ik had eigenlijk geen nachtwacht in de planning,
vaak genoeg gedaan in mijn begintijd hier....
ik laat het nu met liefde en plezier over aan anderen!
Meestens lig ik tegenwoordig voor elven op bed...
Gisteravond zelfs extreem vroeg, voor negen uur (s'avonds ja dat wel :))

Maar mijn jongste telg heeft besloten ziek te worden... zomaar out of the blue.
Ze kan er natuurlijk niks aan doen, en ze kan het ook niet helpen dat ik al dagen zo moe ben...
Pfff, mama zijn is leuk, en ik ben dol op mijn kids...
Maar nu, nu wil ik alleen nog maar slapen!

Nieuwe ronde, nieuwe kansen......
allemaal in het grote bed...we zien wel
Gelukkig morgenvroeg geen verplichtingen...
dus geen wekker die om 7 uur gaat piepen...

Weltrusten....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...