Spring naar bijdragen

dinsdag 14 oktober 2008


plusjamais

Aanbevolen berichten

zo lekker gegeten ik baalde heel even stevig van het feit dat ik geen wijntje kon drinken bij het koken.....jawel weer het beruchte tijdstip tussen 5 en 6 :angry:
het is alweer overgewaaid :)

het valt me op dat als ik honger krijg ik trek in wijn krijg. ( alleen savonds dan niet smorgens :) )

ik heb mijn tuin vrijgemaakt zodat die ufo kan landen alles aan kant

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 134
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja Nina ik heb ook jaren gekookt met een glas wijn in de hand....
Ik moest er echt aan wennendat dat niet meer kan.
Honger is een grote trigger, volgens de AA zijn er 4 triggers waar je voor op moet passen:

HALT

Hungry
Angry
Lonely
Tired

Ik merk echt dat als ik stevig eet s'avonds dat ik dan geen trek meer heb !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Update van een ruimteschip dat schittert van afwezigheid?

Damn nog steeds niks.....bijna niet geslapen van de zenuwen, zoveel mogelijk naar de lucht gestaard (wel hele bijzondere mooi luchten!), tussendoor even heftige werkgeralateerde gesprekken gevoerd die lucratiever waren dan de voorspelling voor vandaag tot nu toe :huh:

Ik bedoelde het trouwens niet als een grap, dus jullie kunnen mij met stip naast Har in de categorie flippo's plaatsen.....hee hoi Har, je bent niet meer alleen :D

Ik ben heel dankbaar dat ik durf te geloven, dat ik durf te voelen en me niet laat beperken door mijn geconditioneerde bestaan. Aan jullie om daar intellectuele eigenschappen danwel psychologische etiketjes op te plakken! En tevens blijf ik natuurlijk intens dankbaar dat ik niet meer drink, ik zie de dingen helderder dan ooit, en dat staat los van mijn geloof in voorspellingen en dat er meer is tussen hemel en aarde.

En schip of geen schip: de boodschap van liefde blijft!

Liefs,
Kaia.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nina: Dat zijn van die lastige momenten. Wanneer je normaal dronk en dan ineens niet meer. Ik begon ook altijd bij het eten koken (ging wel steeds vroeger koken :D).
Dat is de emotionele kant van de verslaving. De zucht stroomt het lijf binnen bij bepaalde situaties.
Maar dat wordt steeds minder, het doorbreken van gewoontes gaat heel snel.
Na het eten wil ik een colaatje pakken staat heel de ijskast vol met bier. Heb even gescholden en gezegd dat het NU weggekieperd moet worden. Man heeft het direct gedaan, ik denk dat hij wel schrok van mij.

Elke dag moet ik het in mijn stupide kop prenten 'als ik weer ga drinken dan kan ik niet werken!!!!!'.
En als ik niet kan werken dan kan ik alleen nog maar thuiszitten.
En als ik alleen nog maar kan thuiszitten dan kom ik in financiele nood.
En als ik in financiele nood kom dan komen mijn kinderen op straat.
En dan is het einde verhaal.

Ik wil trouwens helemaal niet drinken, dat is het idiote.
Vandaag gaat het wel weer lukken. Per 24 uur de boel bekijken, dat helpt me nog steeds.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kaia:present:
ik weet niet wat de bedoeling van die ufo was , maar het heeft gewerkt deze morgen tijdens het naar mijn werk rijden de ganse tijd naar de hemel gekeken en aan kaia en de andere hier gedacht dus ja het schip van de liefde werkt wel een beetje:heart:
voor de rest met mij alles oke , beetje in mijn niet mail periode
aan iedereen een :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kaia, ik vind het zowiezo dapper dat je het wilde delen!
geen etiketje van mij...
ik kan me je teleurstelling ook wel voorstellen!
Ik geloof best dat er meer is tussen hemel en aarde,
het zou ook knap arrogant zijn om te denken dat we het enigste
inteligente levende wezen in de kosmos zijn nietwaar....
Maar voorspellende datums dat UFO's zich laten zien, nuja daar
kijk ik skeptisch tegenaan!
Dat geloof ik zodra ik het met mijn eigen ogen kan waarnemen!
En ja, dan ben ik blij om nuchter te zijn, anders zou ik het ook nog
toeschrijven aan een beneveld brein!

En de boodschap van Liefde.......
daar hebben we geen UFO voor nodig toch?

Knuffel voor jou :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi Caro, mijn kinderen ook laten zien.
Ze vonden het erg mooi. En bedachten meteen dat je onze Floor ook wel kunt gaan schilderen...
De Stroopwafels zijn al sinds lang één van onze favourites (inmiddels zoon en ik).
Hebben ze al diverse malen live gezien, en in de vakanties gaan ze steevast mee. lekker mee blèren!

Kaia, de dag is nog niet voorbij. Het voelde ook niet als grap.
Het zou best kunnen allemaal. Ik weet het niet.
Jij wel, prima toch!

An, hou vast!

Hier toch maar vroeg macaroni gegeten om te kunnen hardlopen.
Gaat niet! K. met z'n k-besprekingen :D
Ga iig zaterdagochtend lekker. Heb ik ook wat meer tijd om na te stuiteren..

Zoon zit opgetogen voor het jeugdjournaal voor nieuws over de UFO.
Wordt straks ook nog het 8 uur journaal, denk ik!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Scrollen maar, dit heeft niets met alcohol te maken!


Kaia, etiketjes plakken daar hou ik niet zo van, dat wordt me al te veel en te vaak gedaan.
En geloven (want dat is het, een geloof) in dat soort zaken is op zich niet erg, het zijn tenslotte positieve boodschappen.
Dat er meer is tussen hemel en aarde betekent m.i. gewoon dat we nog niet genoeg weten en begrijpen.
Voor aliens en ufo's is echter nog geen snipper bewijs, anders dan wat bij elkaar gepraatte vage foto's.
Er bestaan zelfs cursussen "hoe maak ik een echte ufo-foto"...

Met zo'n hype als van vandaag worden miljoenen verdiend.
Op iedere website die hier over gaat zie je wel reclame-banners, of Google Ad's, of je krijgt een pop-up voor je neus.
Ka-ching, ka-ching, ka-ching. In die Grote Boze Buitenwereld draait alles altijd om geld. Dàt geloof ik.

Interessant wordt het natuurlijk als morgen de verklaringen loskomen waaròm we "ze" niet gezien hebben.
De mensheid was er nog niet klaar voor, er waren te veel negatieve mensen, blablabla...
Ik heb het hele verhaal al een dozijn keer langs zien komen in de afgelopen decennia.
Jammer dat het al oktober is, anders zouden we morgenvroeg een heleboel graancirkels hebben.

Mijn mening en ervaring en kijk op de wereld hoor, absoluut geen etiketje.
Iedereen moet vooral maar lekker geloven in wat hij/zij prettig vindt.
En positive vibes is altijd goed. Zolang je maar lekker met je voetjes in de klei blijft staan en niet gaat zweven.
Jammer dat er soms mensen zijn die zich teveel laten meeslepen en daardoor in een slachtoffer-positie terecht kunnen komen.

En waarom ga ik hier zo diep op in?
Ik ben een heel nieuwsgierig mens, met een uitstekend stel hersens.
Toen ik een klein ventje was heb ik net zolang de bibliotheek platgelopen tot ik mijn pa de Algemene Relativiteistheorie van Einstein uit kon leggen.
Het leek me toendertijd erg belangrijk dat hij dat ook snapte. Nou ja.
Ik probeer nog steeds alles te snappen, in plaats van dingen te geloven zonder bewijs.
Daarom lees ik veel, denk ik veel, doe soms proeven, discussieer op fora, enzovoorts.

De materie is mij dus niet onbekend.
Dat er elders in het heelal anderssoortig intelligent leven is, lijkt mij een statistische onvermijdelijkheid.
Dat die "aliens" ooit of nu bij de Aarde in de buurt zouden zijn geweest, daar is geen bewijs voor.
Dus ik wacht het nog maar even af, ondertussen genietend van de {{{vibes}}}.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow Water, nog nooit zo'n lange post van jou gezien!
Ik kan me wel vinden in je redenering, vooral als mensen zich inderdaad hierdoor laten leiden. Wij zijn hier nuchter genoeg om te denken, nouja als het gebeurd is het mooi, en zo niet dan gaat het leven ook gewoon weer verder, maar er zullen allicht mensen hier slachtoffer van gaan worden en dat vind ik pijnlijk.

Ik geloof niet zozeer in iets, in buitenaardse wezens of geesten of wat dan ook en ook weer wel.. hihi.. Een programma als 'het zesde zintuig' vind ik dan weer reuze interessant. Als mensen maar met hun voeten op de grond blijven... en vooral, als mensen mij maar niks opleggen. De wereld zou heel goed een portie liefde kunnen gebruiken maar ik ben bang dat we dat zelf moeten doen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nina,

Als je het echt (echt echt) naar zin hebt en kun lachen en melig zijn enz. Is dat een moment waarop je aan drank denkt? Ik niet in ieder geval, dan is bij niets anders aan de orde dan mezelf heel prettig voelen.

Inmiddels heb ik al verschillende feestjes meegemaakt en juist op de leukste feestjes was er niet één gedachte aan alcohol. Bij de saaiere en de saaie feestjes wel, want daar werd al behoorlijk ingenomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ja Grrrr.. liggen die kids er ook al in :D
Wie gaat er nog wat leuks doen, vanavond?
3X CSI kijken gaat me ook wat te ver...
Bovendien vond ik Bones altijd leuker.

Nee, als je zo'n lol hebt, heb je idd geen drank nodig!
Nooit niet trouwens.


:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, ik zit dus net een kouwe oliebol (=krentebol) weg te happen, het restant van m'n lunch want daar was overdag geen tijd voor.
En wat leuks vanavond... toch een beetje TV-kijken en vroeg naar bed, vrees ik.
Op N2 komt een docu over de geldcrisis, maar ja dat is de Staatsomroep dus daar krijg je ook alleen maar te horen wat Den Haag wil dat jij mag weten.
We zien wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo, hallo,

Hier de Aarde! Is daar Iemand?

KOEKOEK!

Ik wil best geloven dat er elders op één of meerdere planeten in de ruimte leven is, maar dat wil nog niet zeggen dat ze onze vuile aardkloot aantrekkelijk vinden. Laat staan dat ze zoiets als de mens interessant vinden.

Kortom, ik heb niet omhoog gekeken vandaag, wel mijn ogen tot spleetjes geknepen toen ik tegen de zon inliep.

Ook al was ik vandaag niet van plan om tegels te schrobben, heb ik er toch 5 gedaan (is een verslavende bezigheid -- zijn er mensen geïnteresseerd?). Verder heb ik gelezen, huiswerk gemaakt, gewandeld, piano geoefend en pianoles gehad. Vrij rustige dag gehad dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Water, virtuele verkering kan toch ook? :light:

Houtje, hier ook grmmbblll...
klote-wifi, kost nix, heb je ook nix! :wacko:

Solly hoor, heb een beetje last van de "L" van HALT ...
Denk meld het maar even, anders ga ik zo ook nog een rondje lopen met de hond.
Ze moet er nog wel uit.. Maar niet nu!
Wat ik heb de laatste tijd! Knagknaag... :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
water

Corinne, ik word nu wel benieuwd: hoeveel tegels heb jij eigenlijk???



Heel veel tegels, dat heb je met zo een asociaal groot huis. Ik heb er nu ongeveer 2/3 opzitten, dus het schiet al aardig op. Ach, het is net als linoleum, dat heeft ook om de paar jaar een grote beurt nodig, al zet je die in de was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...