Gem Geplaatst 22 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2008 Dat verklaart een heleboel, Corinne!Lekker afgekickt van de tegels vanmiddag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 22 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2008 En Tina,fijn dat je weer terug bent! En goede berichten allemaal!leuk nieuws dat jezo verliefd bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 22 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2008 Ha, ik zag je net al Gem, ja het forum lag er inderdaad uit vanmiddag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2008 Gem,5 tegels en 4 tuinstoelen vind ik genoeg voor vandaag.Nu kruip ik de keuken in om het eten op te zetten (alles staat al klaar).Na het eten ga ik lekker douchen en doe ik een propere pyjama aan.Ik schreef het al eerder vandaag, de laatste tegels zijn het zwaarst vervuild en moeilijk qua logistiek. Er moet nog rondgelopen kunnen worden.Het is een werkje dat zeer verhelderd werkt. Ik weet wel dat ik het nu niet twee jaar laat liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2008 Zo zeg dat was fijnEcht uren gelopen in het zonnetje in het bos. Mn hondje helemaal uit er bol hahaDaarna verdwaald in Bakkum, lekker gevoel, tijdloos ergens rondlopen en van alles bekijken. Uiteindelijk een megalekker broodje gegeten met een kop koffie op een terrasje in het zonnetje.Nu zijn we allebei uitgeteld, dus even relaxen en dan eten maken en misschien nog wat doen hier, klein klusje is tenslotte ook een klus ook al is het dan een kleintje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 22 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2008 Tina !!!!!!!!!!!!!! Joh wat heb ik je gemist!! En je bent verliefd , geweldig , wauwwwww!!!!!!!!!!!!Plus: ik vind je schrijven zorgwekkend en ik hoop voor je dat je vandaag niks drinkt. Je was net zo goed bezig. Wat een gedoe als het forum er ineens uit ligt, raak ik de kluts van kwijt hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 22 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2008 Geer: oeps dat was op het nippertje. Ook hier moet je je dus op voorbereiden, maar wat knap dat je geen bier hebt gedronken. Nee dat blijft niet altijd zo. Er komt een tijd dat je het vrijwel vanzelf gaat, dat je er niet meer bij na hoeft te denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 22 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2008 Tina, welkom thuis.Wat een geweldige ervaring en een heerlijke roes!Ik hoop dat de roes nog heel lang mag voortduren.Gem, fijn dat alles naar het zin gaat.Cpas, wordt nu wel zolangzamerhand een beetje moe van dietegels van jou. Gelukkig is het einde in zicht, ik bedoel vandie tegels natuurlijk.Tapas, beterschap met je rug.Hier ist nog altijd droog, en hoop het ook wel zo te houden.Er zijn soms wel moeilijke dagen en kijk ik gericht weer om mijheen. Ik ken de mensen in mijn omgeving die ook in mijn tijdhem stevig konden raken en nu nog in de spiraal gevangen zitten.De confrontatie van het zien van mede lotgenoten die nog stevigaan de drank zijn in mijn omgeving schud mij regelmatig weer evenflink door elkaar. Het zien van de aftakeling, het gesjouw met deflessen hoewel veelvuldig van de thuisbezorging gebruikt gemaaktwordt tegenwoordig. Er zijn ook mensen die ik in mijn omgeving mis.Waar ze gebleven zijn, wie zal het weten?Hoe ellendig ook, ik knijp mijn handen ineen. Dit nooit meer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 22 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2008 Geer: we zijn wellicht impulsiever als andere mensen, zeker wat drankgebruik betreft. Als je dan onvoorbereid in dit soort situaties komt hebben we geen kant en klaar plan. Daarom blijft het een leerproces. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2008 Geer, ik vermijd nu ook het café hoor !!! Levensgevaarlijk !!Ik heb bv zondag een afspraak met 1 van mijn liefste vriendinnen en dan gaan we dus smiddags taart eten bij Tis Fris (Amsterdam, bij Waterlooplein). Ik spreek dat echt van te voren af, anders weet ik het wel weer. Zij lust em ook erg graag namelijk !! Zo ben ik ook een keer met haar lekker lui laat gaan ontbijten. Hartstikke gezellig. Eerst bij haar thuis en toen ik een keer bij mij thuis. Smorgens om een uurtje of 10 / 11Extra lekkere dingetjes, aardbeien, croissantjes enzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2008 Indeed !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2008 Hoi!Toen ik door had dat het forum het aan het begeven was vanmiddag,was ik al onderweg naar mijn bedje.Had de wekker ingesteld op een uur. Maar heb dik twee uren geslapen..Dat had ik echt even nodig dus!Geer, onverwachte situaties kunnen mij ook nog "triggeren".Minder erg dan voorheen. Het is nu een langsflitsende, oude gedachte.Ik zou idd de kroeg eerst mijden.Op een geplande gebeurteis kun je je voorbereiden..Knap dat je niets hebt genomen. petje af!Plus, ik vind je ook down klinken. En dat is ook wel logisch denk ik.Goed dat je zoveel acties onderneemt. Neem ook de tijd voor de dingen!Knap dat je de rest hebt weggekieperd. Ik denk wel dat je de komende tijdsneller weer "getriggerd" raakt. Blijf goed opletten. In dit soort situaties ben je zeker beter af zonder drank.En eerder daar waar je wilt zijn! Succes!Woman, je klinkt vol levensvreugde. Geniet ervan!Tapas, al wat beter?Stien, wat raar kan dat soms voelen.Al die met drank sjouwende mensen.En bekenden die nog vast zitten in dat patroon wat wij goddank hebben losgelaten!Het kan je soms even aanvliegen. het besef dat je goed bezig bent!Hou vol, je bent goed bezig. Afscheid nemen van oude vrienden kan pijn doen.Gemmie hoi! Nou, ben geloof ik helemaal bij.Ook met mezelf. lekker gekookt en nu eerst met de hond wandelen.Dochter heeft vriendin logeren en ze gaan...Een appeltaart bakken! Tot straks wellicht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2008 H E T . I S . F E E S T . V A N D A A G !:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light:T A P A S : 16 MAANDEN!:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light:G E M : 17 MAANDEN!:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light:C H A P E A U ! A L L E B E I Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2008 Aan het aantal berichten is wel duidelijk dat het forum on line is gebleven sinds mijn laatste bericht.Ik ga zo mijn koffie met veel genot consumeren, daarna lekker onder de douche en met mijn voetjes spelen. Met een lekker schone pyjama ga ik me dan hier aan de computer nestelen na eerst de katten van voer te hebben voorzien.Morgen is mijn dochter jarig. Die wordt achttien. 't Is wat als je jongste kind 18 wordt, geeft een beetje een oud gevoel .Mensen, hou het droog, dan kun je steken de draad in het oog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2008 Zet dan wel je bril op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2008 Good for you, Geer !!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2008 Winchun, probeer eens 5 dagen niet te drinken ?? Kijk eens hoe dat bevalt. Pas na een paar dagen merk je pas de voordelen van het nuchter blijven namelijk !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 22 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2008 In de film "The Birds" van Alfred Hitchcock (het origineel uit 1963) waren de meeste vogels dronken gevoerd, anders bleven ze niet rustig zitten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 22 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2008 dan ben ik wel erg erg ziek :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 22 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2008 lieve geer , gisteren schreef je dat je mij niet altijd begrijpt , nu ja heeft niet hoor begrijp de helft van de tijd mijn eigen niet je vroeg aan pipke of ze evt haar ex terug wou en ik betrok de vraag op mijn eigen en antwoorde dat ik mijn ex niet terug wil .capice ??ik ben niet kapot maar stik kapot , uren wezen werken , hout gezaagt , rozen bij geknipt , eten gemaakt , kolen hokken uit gekuist met resultaat dat ik zo zwart was als zwarte piet , na mijn werk zou ik naar de kringloop gaan (verslaving) maar had er geen zin in .naar huis en hier de planten in de grond gestoken welk ik reeds mee had van zee , nadien alle rommel een plaats gegeven en naden heerlijke stoof schotel gemaakt van kip en tomaat , douche en dan ups den zetel in , ben blij dat ik morgen vrij ben of men kon mij bnnen doen .vanavond telefoon gehad dat de nieuwe tapovan eigenaars morgen hun spullen al brengen dus morgen weer NIET rustig aan , op tijd opstaan en naar zee vertrekken om de rest weg te halen en het op te kuisen ppff en dan te bedenken in welke afschuwelijke vieze vuile staat ik het zelf in ontvangst genomen heb ik denk dat yang ziek is had deze namiddag 39,3 graden koorts , op google gekeken maar is naar het schijnt niet zo erg , nu ja indien morgen niet beter DA.met den drank geen, problema zou er aan mankeren :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 22 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2008 nou leuk zeg dat gekonkelfoes achter de schermpies nou ja terwijl ze over mij zitten te lullen , lullen ze niet over een ander p hebben ze ook gezegt welke kleur mijn onderbroek heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2008 Blacky meiske, morgen weer keihard er tegenaan?Ik kan me voorstellen dat je stik-kapot bent!Heb ik het goed begrepen dat je vrijdag richting Spanje gaat?Hoop dat het meevalt met Yang!Heerlijk een eind met zoon gewandeld.Lekker kletsen en naar de sterren kijken.Door het pikkedonker door de nieuwbouwwijk in aanbouw,waar nog nauwelijks straatverlichting is. De ganzen gehoord,en paarden geaaid.Het begint hier al lekker naar appeltaart te ruiken...De dames hadden de keuken tip-top achtergelaten. Yes! Men zit nu gedrieën op de bank Harry potter te kijken..Ik val alweer zowat in slaap... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2008 En, hoe gaat het met Vogel...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 22 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2008 Er moet mij toch iets van mijn hart. Iets over mijn mening van gisteren.Ik heb zelf nooit mijn biologische vader gekend. Heb tien jaar een stief-vader gehad, nooit echt een goed contact mee gehad en heb daar na de scheiding met mijn moeder nooit meer wat van gehoord. Voor mij is geen vader hebben heel normaal. Iets dat behoort bij het leven. Wil nog wel kwijt dat ik blij ben dat vriend een leuke vader voor dochter wil zijn. Hij is aanwezig als ik er niet ben en wil met haar zwemmen, ravotten, voetballen etc. etc. Ik ben heel blij met vriend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2008 Dan snap ík het in ieder geval een beetje beter, Floor.Fijn dat je dochter dat dan wel op een positieve manier mag kennen!Mijn ouders waren hier vanmiddag.Mijn vader wordt steeds milder en invoelender.Maar mss komt het ook omdat ik eerlijker ben geworden,en eindelijk eens daden stel...Zoon had een kunstwerk gemaakt van allemaal gesloopte elektrieke onderdelen,het is leuk om ze dan samen te zien en hoe mijn vader hem stimuleert.Ook neemt hij altijd lekkere appeltjes mee.... En, voor ik het vergeet:Tapas en Gem, van harte met jullie loeiers-van-een-mijlpalen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden