Spring naar bijdragen

woensdag 22 oktober


Mai

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 126
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

goeiesavonds, ik kom ook nog even binnenpiepen.
Gelukkig kan ik morgen bij de fysio terecht. Vanavond dacht ik nog, gaat goed, had de hele tijd gezeten, stond op, ging goed, hond uitlaten, ging ook redelijk goed tot het laatste stukje, toen schoten de pijnscheuten er weer keihard in en ben ik naar huis gestrompeld. Ik heb dat zo ongeveer 1x per jaar, dan verkrampen mijn onderrugspieren of mijn nekspieren of allebei tegelijk. De nekspieren zijn eigenlijk net weer tot rust gekomen en hoppa, nu is het de onderrug.

Verder alles goed, Corinne nog bedankt voor je felicitaties. 16 maanden alweer, en Gem 17 maanden.
net zo snel als ik binnenpiep piep ik er ook weer tussenuit... bedtijd. Morgen laatste werkdag voor deze week en we maken er weer een donderdag zonderdag van!!

trusten allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tuurlijk wel Wing, ik bedoel er juist niets negatiefs mee.
Ruim een jaar geleden heb ik een Detox gedaan en wat daar binnen kwam waggelen daar viel mijn mond van open.
De hulpverleners hadden na onze intake al zo een gevoel van ojee daar gaat wat broeien.
We zijn erg goed geinformeerd over wat de gevaren met een veslaafde kunnen zijn en daar kan ik ze geen ongelijk in geven.

We zijn diverse keren naar Tactus gegaan voor gesprekken en hebben ook 1 keer samen een terugval gehad.

We hebben heel duidelijke afspraken gemaakt over eventueel drankgebruik en hoe daar mee om te ga


In februari zijn we 2 jaar dolgelukkig samen met samenwoon plannen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is het ook Wing, als je maar goede afspraken met elkaar maakt en duidelijkheid geeft waar je knelpunten zitten.
Ik heb nog steeds gesprekken bij Tactus en ze kennen ons van toen uit de kliniek.

Er is toen zelfs een weddenschap onder de hulpverlener afgesloten dat wij iets met elkaar zouden gaan krijgen.

Toen ik vroeg of de inzet een kratje bier was werd er hartelijk gelachen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...