Spring naar bijdragen

woensdag 22 oktober

Mai

Aanbevolen berichten

allez ben blij dat ze de kleur van mijn onderbroek niet veraden hebben .................. is zwart en staat op ............. liefde is ;)
geer zoals mijn naam het al zegt is blacky ............ black he :-)
met Misty gaat het goed dank je wel , ben eigenlijk blij dat ik twee kleine kittens heb want zo hebben ze hier iets aan mekaar .
margo is niet nu vrijdag dat ik vertrek maar de week erop kijk er echt naar uit
albertina van harte genieten he :present:
geer over blind date gesproken heb juist mijn ex aan de telefoon gehad en mocht de verhalen aanhoren van een dating site waar ze op zit , nou ik gun het haar van harte hopelijk treft ze een leuk lief iemand want ze verdient dit na jaren met mij .
zo ik ga stillekes aan afsluiten ben echt moe en duik dus stilaan onder :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 126
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik ben ook wel iemand van de blind date, heb er wel een boel gehad in mn leven. Nu even een poosje niet, zit wel op 2 datingsites, maar doe er niets mee.
Jeetje Geer....ook dat nog, na het café.....het zou wel fijn zijn als je omgeving een beetje meewerkt ofwat....pffff. Goed wel dat je wacht met praten tot je boosheid weg is, ik zou het er meteen uit vlammen, wachten is veelal beter !!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Geer het is hartstikke eng, en ook hartstikke spannend.
Het is alleen zo nasty als ik iemand leuk vind en het blijkt niet wederzijds, of vice versa.
Ik had vorige week ook een man 'gespot' (ieuw wat een gek woord) op zo'n site, echt harstikke leuk, bleek dat ie al met een andere dame zat te mailen, dus helaasj, te laat.
Nou ik zal eens gaan zoeken Winchun, kan ik spieken hoe je eruit ziet haha nee hoor, geintje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Geer

Heb nooit onder mn werk gedronken, dus kan me niets eens voorstellen hoe lastig het voor jou is.

Ze hebben er niks van gemerkt en nu ook niet. Wel zeggen ze dat er iets anders is maar wat er dan anders is, weten ze weer niet. *wink*
Dat weten ze ook niet want het is er niet meer. *Big Smile*
En zo lang ik met koffie begin blijft het ook weg. Nòòit met koffie eindigen want dan is de Magic eraf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dronk al toen ik ging solliciteren Woman. Zo hebben ze me aangenomen en kennen me dan ook niet anders. *smile*
Een waterfles met Wodka en een rugzak met de reserves hielt me de gehele dag rustig en zorgde ervoor dat ik mijn werk kon doen.
Maar die rugzak is nu lichter, nu ik de Wodka teruggegeven heb aan moederaarde. *smile*
De rust moet nu van binnen komen dus ik heb me nu omgeven met sprookjes anders durf ik de wereld nog niet echt te zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeetje Spijkertje, inderdaad, wodka schijn je niet te ruiken. Maar pfoeh, ik val al om na twee shots wodka ...... wat een opluchting moet dat zijn om dat niet meer te hoeven !! Kwam je wel op tijd op je werk dan ??
Ja weet je ik leef ook in mn eigen paradijsje, de wereld is tenslotte niet zo heel erg fraai.........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...