Spring naar bijdragen

Opvang gezocht


haddock

Aanbevolen berichten

Stoppers en minderaars, kransgenoten, kortom,

ik kom hier weinig meer, af en toe de PB's ophalen, maar die zijn er ook vrijwel niet meer.
ADB zijn lukt me goed, ik heb er vrede mee. Niet helemaal droog, wel erg gelukkig.
Wat ik nu dacht: er zitten hier veel dierenliefhebbers. Mijn Dames (voor de nieuwen, Boxers) vechten als nooit tevoor, dus dat is niet goed. Ik heb inmiddels eentje bij 'n vriend op 'n boerderij ondergebracht, maar dat is 'n tijdelijke oplossing.
Wat ik dus zoek is 'n opvangadres, geen asiel, één van mijn twee moet met pijn in het hart echt weg, maar ik wil haar ook altijd blijven volgen.
Op het boxerforum is ze ook al geplaatst, ik kreeg veel steunbetuigingen, maar dat is ook zo ongeveer alles.
Wie o wie kan mij helpen, en ik kijk speciaal naar Pip, maar dan moet je het wel willen. Verliezen hoort ook bij het leven, ouwe winnaar.
Als het niet gaat mag ze altijd terug, het is mijn hondje, ik sta er altijd voor. Tapas, ook jij met je hondenvrienden, denk asjeblief na over 'n goede oplossing. Geloof me, ik heb alles geprobeerd, samen gaat niet meer, na 4,5 jaar. Apart verhaal, ik zie het wel. Anders red ik me (en ons!) altijd.

Kransgenoten, hou het zo droog als je wilt, deze old boy gaat slapen, morgen nog 1 dag werken, en dan naar Gretna Green in Pictland met m'n lief, wat zouden we daar nu gaan doen??

Mach's gut, leute

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Hallo waarde kransgenoten,

eerste dienst na de vakantie is gelijk de nacht, waarvan dit de eerste is.
Trees, ik denk dat jij het heel goed gedacht hebt: we've been married over there!
Het was en is helemaal geweldig.

Pip, bedankt voor de serieuze overweging, zoiets hoort 'n goed overwogen besluit te zijn, no whim.
Het blijft overigens nog wel nodig. Iedereen dank voor de inzet, ik zet alle ijzers in het vuur.

Hou het zo droog als je kunt en wilt, medestrijders.

De gelukkige

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Haddock,

Ik liep er nog over te twijfelen en met alles dat hier is gebeurd is het een beetje naar de achtergrond gevallen.

Hij klinkt schattig maar ik reageerde vooral zonder na te denken. Ik zit nu in een rijtjeshuis dus dat zou nog te doen zijn en ik werk nu niet. Maar straks moet ik wel in een flat op een school met weer tig uur reizen.
Dat zou niet eerlijk zijn.
Het spijt me Haddock. Ik reageerde maar dacht niet goed na. Ik zou dolgraag een hond willen maar ik weet niet wat mij te wachten staat. Al onze honden hebben vrij uit over het erf kunnen rennen en ik geloof dat jouw hond dat ook kan. Dan zou het ontverantwoordelijk zijn voor mij op dit moment om een redelijk grote hond niet de vrijheid en DE TIJD te kunnen geven die het verdiende.

Het spijt me, Haddock

Liefs,
Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Gefeliciteerd Haddock! Beetje laat, want ik had het heuglijke nieuws een beetje gemist, maar niettemin van harte!

Helaas zijn alle bokserliefhebbers in mijn omgeving voorzien, dus ik weet zo gauw geen opvang voor je schat. Ik hoop dat je inmiddels een oplossing gevonden hebt, of dat die zich binnenkort aandient.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Waarde kransgenoten, goed nieuws:

straks komen mensen uit 'n durpie bij Tubbergen kijken bij Luna. Een en al enthousiasme, komen direct. Als 't 'ontie hun bevalt ga ik volgende week met Luna derwaarts. Bevalt het ons blijft ze daar.
Lijkt erg goed.

Groets, de gelukkige

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmorgen vertrokken naar 't durrepie bij Tubbergen, nou, 't is daar helemaal voor elkaar!
Luna luistert al helemaal naar d'r nieuwe bazin, is zo vrij als 'n vogeltje en krijgt alle aandacht.
Bij mijn vertrek was ze gewoon los, ging prima. Wel zat ze toen ik aan de koffie zat de vaak op 't puntje van m'n schoen, de schat. Maar dan rende ze weer rond, gewoon dik voor mekaar. Heel goed plekkie voor haar, en Donna is hier ook weer helemaal opgeleefd.

Al met al stapte ik vanmorgen 10 uur in de auto om met grote haast nog net op tijd voor m'n avonddienst hier te komen, mag nog tot 'n uur of twaalf, dus slapen zal vannacht wel lukken.

Maak er wat van, kransgenoten.
De afentdienstert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...